dat is slim van je, fok!ers nemen alleen maar problemen meequote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het is een grapje, natuurlijk! Ik ken jou toch helemaal nietdaarnaast ben ik niet van plan met een fokker iets te doen
Dat wil ik best geloven. Mag wel hopen dat ik hier binnen een jaar wel opgerot benquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is slim van je, fok!ers nemen alleen maar problemen mee
waarom zit je hier als je hoopt dat je hier weg gaat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven. Mag wel hopen dat ik hier binnen een jaar wel opgerot ben
Haha zit je in mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er gebeurt nog niks hier. Echt diep teleurgesteld nu
Vrouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom zit je hier als je hoopt dat je hier weg gaat?
Fok is mijn studieontwijkend gedrag..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom zit je hier als je hoopt dat je hier weg gaat?
Hier moet het nog losgaan, nu is het alleen heel hard aan het waaien.quote:
geen code oranje daar toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier moet het nog losgaan, nu is het alleen heel hard aan het waaien.
RTV Drenthe zei net dat het hier ook gaat regenen. En zo ziet het er ook wel uit.quote:
maar is leuk tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fok is mijn studieontwijkend gedrag..
nicequote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
RTV Drenthe zei net dat het hier ook gaat regenen. En zo ziet het er ook wel uit.
Ja jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa. Fok is soms lollig. Maar ik doe liever andere dingen
Ik niet. FOK! = leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
zoals?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan moet jij in ieder geval de kamer verlatenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Beter koelt het straks even een beetje af in mijn kamer.
Jeetje Prof.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan moet jij in ieder geval de kamer verlaten
wat een walgelijke flirtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan moet jij in ieder geval de kamer verlaten
Naar de film gaan, koken, bakken, wandelen in de natuur, naar de kroeg gaan, shoppen, lezen, dansen, serietjes en films kijken,quote:
Ja hoor. Hoe laat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ga nu uitloggen en naar huis. Zie ik je morgen bij de koffie?
Ja dat ben ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och ieder zo zijn dingals je maar gelukkig bent!
Ik ben hier.quote:
zin om samzz vol te proppen met lasagn.. ohquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben hier.
Ik zit te twijfelen of ik me verder volprop met lasagne.
Lasagne.. sowieso doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben hier.
Ik zit te twijfelen of ik me verder volprop met lasagne.
Niks meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat ga je deze maand weer kopen van mijn geld?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zin om samzz vol te proppen met lasagn.. oh
vind het moeilijk te geloven dat je überhaupt ooit iemand volgepropt hebt me je heerlijkheidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
jee da's lang geleden, dat ik willekeurige klb'ers volpropte met saucijzenbrood en andere heerlijkheden
toh rd2d gekocht?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb wel weer genoeg geld uitgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |