met mbo kan je nog steeds niks hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:25 schreef Myrr het volgende: Morgen een na laatste examen. Dan 7 juni weer en daarna krijg ik eindelijk een a4tje waar op staat dat ik iets kan.
Verliefd op LCMS.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je blijft hier wel echt plakken, hoe komt dat zo?
Ach ja, je hebt alle tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Ja klopt Myrr, zal het hele jaar wel bezig zijn met genezen.
En met vmbo?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met mbo kan je nog steeds niks hoor
Tuurlijk wel. Open relaties zijn in.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heeft het ook geen zin voor me om echt meer met je in gesprek te gaan.
Ik heb deze nog in mijn andere oor:quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar heb je nog meer piercings en hoeveel heb je er nu
picsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in mijn andere oor:
[ afbeelding ]
En dit door mijn lip:
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heeft het ook geen zin voor me om echt meer met je in gesprek te gaan.
Oh. Dan ga ik me vanavond in slaap huilen.quote:
Ah tof, je bent er dus wel dol op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in mijn andere oor:
[ afbeelding ]
En dit door mijn lip:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah tof, je bent er dus wel dol op.
goed dat ik terug ben dusquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
sammz moet gewoon hier blijven... leuke users hebben we hard nodig
Heel apart, LCMS heeft je nog niet afgewezen ofwel? Je bent verliefd, zoek hem op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik me vanavond in slaap huilen.
nou en... werk gewoon veelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je bent laatst nog naar de Ardennen geweest man
Nee niet apart. Jij bent niet van de open relaties daar mag ik best om huilen toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heel apart, LCMS heeft je nog niet afgewezen ofwel? Je bent verliefd, zoek hem op.
Was meer om 'm in te koppen, beetje dat nare trekje van mequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he, zit van ons geld beetje piercings te zetten gvd
Heb haar nummer nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je daarom niet meer appen met Uber?
Oh ja, je moet doen wat je hart je ingeeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee niet apart. Jij bent niet van de open relaties daar mag ik best om huilen toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |