SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
Misschien
- cafca
- rafeiro
- knokkels
- tailfox
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
Juin uit Eigen Tuin!
Dat snap ik wel. Maar om dan al om 13:00 uur af te lasten. Dat kan volgens mij ook wel 1 of 2 uur van tevoren. Veiligheid staat wel voorop natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, je hebt op zich wel gelijk. Aan de organisatorische kant, hebben ze te maken met veiligheidsaspecten. Dat dan ook weer. Je zult zien dat er niets gebeurt als het afgelast is. Maar afgaande op de geldende weerwaarschuwingen is het beter om het af te gelasten. Straks heb je een groep van wat... 300-500 mensen die ineens in een allesverpletterend onweer komen, hagel enzo. Kans op paniek, persoonlijke ongelukken enzo.
Vroeger liepen we gewoon stug door de regen![]()
Het moet natuurlijk ook wel leuk blijven. Hagelstenen zijn niet zo leuk als je buiten loopt
MM wilde verfrissende deuntjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Plaatjes draaien gaat je beter af dan plaatjes postenquote:
je hebt dat orgel al meer dan een jaar niet aangeraaktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een beetje oefenen kom ik een eind
Teken toetsen op je lichaam...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt dat orgel al meer dan een jaar niet aangeraakt
Nu doettieut welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Plaatjes draaien gaat je beter af dan plaatjes posten
Badum pssj!
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:02 schreef knokkels het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Den Helder, denk ik eigenlijk.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:02 schreef knokkels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nice!
Of Den Helder, denk ik eigenlijk.
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu doettieut wel![]()
Ik was uitgelogd op imgur. Stomme imgur "{
Ik heb geen idee, ik ben 1e in lijn voor het huren maar ik ben nog alleen maar buiten geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, knok, vertel eens meer over het huis
Dus dat ligt niet aan mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:06 schreef MTheBassman het volgende:
De muziekspeler heeft er geen zin in vandaag en loopt steeds vast
Wanneer is de bezichtiging?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben 1e in lijn voor het huren maar ik ben nog alleen maar buiten geweest
Ik hoop morgen of overmorgenquote:
Maar ik heb KPNquote:
Zo nodig een heel plantsoen om in te slapen...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Een echt huis, dan hoef je niet meer te stunten via het balkon als je je sleutel vergeten bent
dat kan heel goed want die had vanmorgen ook al problemenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar ik heb KPN
Misschien is het de schuld van de AMRO Bank wel
Tofjes!quote:
En er loopt ook een vrouw langsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo nodig een heel plantsoen om in te slapen...
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo nodig een heel plantsoen om in te slapen...
gelukkig een zolder.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:10 schreef knokkels het volgende:
[..]het is wel heerlijk groen daar ja
![]()
1 Masterbedroom, 2 andere slaapkamers en een zolder.
Genoeg slaapruimte dus. Ow ja en beneden natuurlijk ook
Ah, daar mag jij dus slapenquote:
Je kent deze niet?quote:
zonder zolder geen toegang tot fok :pquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, daar mag jij dus slapen
Mocht het eens nodig zijn dus, dan enigszins ofzo
FTBIPILTquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Alle jongens vrouwen naar knokkels' plantsoen voor een milkshake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Oeh, scherp.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
zonder zolder geen toegang tot fok :p
En tof
Gaat lekker daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:15 schreef just me het volgende:
Ik ga de boel even snel sluiten hier, bui 3
Door die koptelefoon hoor ik niks wat er om me heen gebeurt.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:16 schreef zorro28 het volgende:
Jesus, ik zie wat ik aan huurvoorschot terug krijg.
Niet zo'n beetje ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meevaller dus...... in plaats van tje....
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die deed hink-stap-sprong over de draad van de koptelefoon en trok abrupt de deur van het dakterras dicht.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Oeps.
Ik zie MM al zitten met een parapluutje plaatsjes draaien terwijl Mw. MM aan het dweilen is.
[..]
Niet zo'n beetje ook.Beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die deed hink-stap-sprong over de draad van de koptelefoon en trok abrupt de deur van het dakterras dicht.
Ik dacht: Wat moet ze nou?
[..]
Niet zo'n beetje ook.Altijd leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Ik ben ook al een aantal keren door het huis gesjeesd om ramen en deuren weer dicht te trekkenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die deed hink-stap-sprong over de draad van de koptelefoon en trok abrupt de deur van het dakterras dicht.
[..]
[..]
Zo ver woon je hemelsbreed niet van ons vandaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
't Regent harder dan MM hebben kan
Harder dan de vloer aan kan
Jawel, het rommelt hier een beetje door en het regent.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ver woon je hemelsbreed niet van ons vandaan.
Heb jij helemaal geen regen of onweer?
[..]
Niet zo'n beetje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nais
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Hier is het inmiddels pikdonker...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel, het rommelt hier een beetje door en het regent.
Geen noodweer dus.
Ik laat het voorlopig dicht,ik trap er niet meer inquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ook al een aantal keren door het huis gesjeesd om ramen en deuren weer dicht te trekken
Balkondeur maar weer open, de slaapkamerramen laat ik maar op een kier. Anders slaap ik straks in een nat bedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik laat het voorlopig dicht,ik trap er niet meer in
Gary Cocks draai ik uit principe niet...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Gerard Cox - 't Is weer voorbij die mooie zomer
En dat is dan vast niet van de hitte.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Balkondeur maar weer open, de slaapkamerramen laat ik maar op een kier. Anders slaap ik straks in een nat bed
Die clip die er bij hoortquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
Verzoekje! Jermaine Jackaon & Pia Zadora - When The Rain Begins To Fall
Mijn slaapkamergordijnen waren al nat geregend maar die drogen vast wel opquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Balkondeur maar weer open, de slaapkamerramen laat ik maar op een kier. Anders slaap ik straks in een nat bed
Oef, gelukkig. Ik had 'm zelf gemutequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gary Cocks draai ik uit principe niet...
Nee. Schuin dak met daarin dakramen waar mijn bed dan weer onder staat. Mijn semi-zolder, anders ben ik geen FOK!kerquote:
Oh ja..... had ik kunnen weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Schuin dak met daarin dakramen waar mijn bed dan weer onder staat. Mijn semi-zolder, anders ben ik geen FOK!ker
Ik heb ook een zolder, maar men noemt het een appartement en wonen mensen. En ik heb er de sleutel niet van. Telt dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Schuin dak met daarin dakramen waar mijn bed dan weer onder staat. Mijn semi-zolder, anders ben ik geen FOK!ker
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een goed verzoek gedaan zo te zien
Ik kende eigenlijk eerst de versie van Gerard Joling en Gordon van hun Over de Vloer programma een tijd terug
Als jij dat wilt, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ook een zolder, maar men noemt het een appartement en wonen mensen. En ik heb er de sleutel niet van. Telt dat?
Ik woon ook in een appartement, maar op de bovenste verdieping en kennelijk was het nodig om aan de slaapkamerkant het dak niet helemaal plat te maken, maar een stukje schuin dak te plaatsen. Geen idee waarom, het is alleen maar ruimteverliesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ook een zolder, maar men noemt het een appartement en wonen mensen. En ik heb er de sleutel niet van. Telt dat?
wij zijn zo te zien later aan de beurtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
+1 alle regen valt om ons heen als ik de buienradar bekijk.
Het oog wil ook watquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik woon ook in een appartement, maar op de bovenste verdieping en kennelijk was het nodig om aan de slaapkamerkant het dak niet helemaal plat te maken, maar een stukje schuin dak te plaatsen. Geen idee waarom, het is alleen maar ruimteverlies
Houdt je slaapkamer wel iets koeler.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik woon ook in een appartement, maar op de bovenste verdieping en kennelijk was het nodig om aan de slaapkamerkant het dak niet helemaal plat te maken, maar een stukje schuin dak te plaatsen. Geen idee waarom, het is alleen maar ruimteverlies
Ik zie alleen rond 22:00 uur een klein beetje neerslag. Maar ik zie die neerslag steeds een beetje later. Het is nu wel afgekoeld.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij zijn zo te zien later aan de beurt
Ja als je de moeite neemt tussen de gebouwen door te lopen, wat maar weinig mensen doenquote:
Ik zat daarnet op 28 gradenquote:
wij hebben twee zolderkamers en de rest van de ruimte is open, heel grote voorzolder ofzo. Veel stahoogte ook, was ook mede de reden dat we dit huis wildenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben een zolder maar die is gescheiden door een muur. Daardoor een zolderkamer en een “voorzolder”
Iedereen binnen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef livelink het volgende:
Ingetuned vanaf het begin en ik kan nu ook meeposten
Ja, anders zet je jezelf als organisatie open voor schadeclaims. En het is daarnaast gewoon veel leuker om in mooi weer te lopenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar om dan al om 13:00 uur af te lasten. Dat kan volgens mij ook wel 1 of 2 uur van tevoren. Veiligheid staat wel voorop natuurlijk.
Dit is Rob de Nijsquote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben twee zolderkamers en de rest van de ruimte is open, heel grote voorzolder ofzo. Veel stahoogte ook, was ook mede de reden dat we dit huis wilden
Mijn dochter is in Mallorca en heeft daar ook de hele dag regen gehadquote:
Kan je nagaan hoe warm het met een plat dak zou zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja als je de moeite neemt tussen de gebouwen door te lopen, wat maar weinig mensen doen
[..]
Ik zat daarnet op 28 graden
3%?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga ondertussen seizoen 2 van 3% kijken maar ik zal nog meeluisteren
Goeie seriequote:
ongeveer 27 graden nu binnenshuis. Alle ramen open dus een beetje windquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe warm het met een plat dak zou zijn
Klinkt tofquote:
quote:
Wellus.quote:
Ja het is goed bedacht, dat verhaal. Echt een aanraderquote:
Horren. Ik heb een uberchille rolhordeur voor mijn balkondeur. Niet dat de vogels uit de kooi zijn, de tut zit weer eens op eitjes en echt niet dat hij dan ver van haar zijde wijktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
Hier nu 23 graden, ramen weer dicht want de vogels moesten nog even los
Geld verdienen of geld uitgeven... mmmmmmmmmmquote:
uitgeven is leukerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geld verdienen of geld uitgeven... mmmmmmmmmm
Altijd kiezen voor geld uitgevenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geld verdienen of geld uitgeven... mmmmmmmmmm
Dat huis heeft een standaard zonnescherm ingebouwd in de gevelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Horren. Ik heb een uberchille rolhordeur voor mijn balkondeur. Niet dat de vogels uit de kooi zijn, de tut zit weer eens op eitjes en echt niet dat hij dan ver van haar zijde wijkt
Die ken ik weer niet, waar gaat die over?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben seizoen 1 van 3% ook gekeken. Moeten nog met het tweede seizoen beginnen. We kijken nu The Last Kingdom. Ook een leuke serie.
The Americans is ook interessant.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben seizoen 1 van 3% ook gekeken. Moeten nog met het tweede seizoen beginnen. We kijken nu The Last Kingdom. Ook een leuke serie.
denen vs de saksenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die ken ik weer niet, waar gaat die over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afwachten hoe en wat voor ik het weet
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik sta op misschien voor de 16e en dat blijft het ook nog tot op het laatste moment.hopelijk kan je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afwachten hoe en wat voor ik het weetI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik sta op misschien voor de 16e en dat blijft het ook nog tot op het laatste moment.En je gaat gewoon mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afwachten hoe en wat voor ik het weet
Ain't it funny how it is
Ene raam zou op zich simpel kunnen die gaat naar buiten open. De andere naar binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Horren. Ik heb een uberchille rolhordeur voor mijn balkondeur. Niet dat de vogels uit de kooi zijn, de tut zit weer eens op eitjes en echt niet dat hij dan ver van haar zijde wijkt
je dagritme klopt nietquote:
Hallo Amerikaanquote:
Je tijdzone staat verkeerdquote:
quote:
Dan heb je fiks uitgeslapenquote:
Ook een flatje toevallig?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel heerlijk dat het hier binnen zo koel blijft, vorige huis was het al 30-35 graden geweest op de slaapkamer (of warmer).
Ver boven de 40?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook een flatje toevallig?
2e verdieping hier, een paar jaar geleden was het hier ver boven de 40 graden binnnen. Da's niet lekker hoor.
Nee dat was een "stadsaangezicht" jaren oud dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
2e verdieping hier, een paar jaar geleden was het hier ver boven de 40 graden binnnen. Da's niet lekker hoor.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Fikse klap hier, Symph sprong zowat van de bank
Geen LPG'tje dat open ging?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
moet je hem ook niet ineens een mep geven hè?!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
lange Jan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef sacha het volgende:
vrijdag & zaterdags heb ik drukker dan druk, ik woon in een attractie...
Nou ja, het was niet ver boven de 40, maar het was toch 42/43 graden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ver boven de 40?
Je bedoeld gevoelstemperatuur neem ik aan?
Wat voor attractie is lange Jan?quote:
WIlde hij je geen thee geven?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
hij is heel schrikachtig, erg grappig als hij tv kijktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
moet je hem ook niet ineens een mep geven hè?!
ook wel langnek genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een begrip op de Wadden, alleen voor eenzame huismoeders...
Neeltje Jan is ook best lang, voor wie is dat dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jans, die bestrijkt heel Zeeland...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Neeltje Jan is ook best lang, voor wie is dat dan?
[..]
[..]
Evilquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is heel schrikachtig, erg grappig als hij tv kijkt
lettersquote:
TMI!! Er lezen kinderen mee!!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
De toren in Middelburg heet de Langejan ( en ik ben er ooit op geweest)
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:50 schreef CindieY het volgende:
Nu hoop ik niet dat het gaat regenen, want ik neem R49 even mee op de koptelefoon
niet lullen over vogels, we hebben het hier over ekte piemuls!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Wow, binnen 5 seconden beide vogels in de kooi.
Wou de ramen toch nog even open
Rafeiro probeert zijn vogels in de kooi te krijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Wow, binnen 5 seconden beide vogels in de kooi.
Wou de ramen toch nog even open
Hij gaat wel lekker op de maat van de muziekquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rafeiro probeert zijn vogels in de kooi te krijgen
[ afbeelding ]
Zulke oorkleppen heb ik niet!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh jee... hou je in hè?!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
niet lullen over vogels, we hebben het hier over ekte piemuls!
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij gaat wel lekker op de maat van de muziek
Het zit je diep hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
niet lullen over vogels, we hebben het hier over ekte piemuls!
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het zit je diep he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
oke.... laat je gaan dan! Gooi het op de spreekwoordelijke tafel.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
Pfff alweer die kerel waar ik (gelukkig) nog nooit van gehoord had.
hmmm bij jou weten we momenteel niet in welke context we zulke Posts moeten plaatsen...quote:
hoe kan je die nou niet kennen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
Pfff alweer die kerel waar ik (gelukkig) nog nooit van gehoord had.
ohquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmmm bij jou weten we momenteel niet in welke context we zulke Posts moeten plaatsen...
ik was er erg blij mee dat ik het niet kende hoor..quote:
Schlagersquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was er erg blij mee dat ik het niet kende hoor..
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was er erg blij mee dat ik het niet kende hoor..
jawel... schlager vind ik verschrikkelijk.quote:
Maar je kan niet blij zijn met iets dat je niet kent, op het moment in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel... schlager vind ik verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit werd ooit op de Duitse tv gebruikt bij Tom&Jerry. Als begin- of eindtune; dat weet ik niet precies meer.
jij hebt geen last van de warmte zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar je kan niet blij zijn met iets dat je kent, op het moment in ieder geval.
Achteraf wel.
de vogels zijn in hem gevlogenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij hebt geen last van de warmte zeker![]()
Mijn hemel wat scherp.
Miste eigenlijk 2 keer nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij hebt geen last van de warmte zeker![]()
Mijn hemel wat scherp.
Je miste inderdaad één niet. Gelukkig voor jou is peaceman vandaag al helemaal niet scherp.quote:
Waar woonde gij ookalweer?quote:
jouw achternaam komt volgens mij wel uit die regioquote:
In het spookslot.quote:
Tja, ik heb sowieso vaak het gevoel dat het meer in het noorden regende enzoquote:
Klopt, mijn opa en zijn voorouders oorspronkelijk uit Brabantquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
jouw achternaam komt volgens mij wel uit die regio
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Je miste inderdaad één niet. Gelukkig voor jou is peaceman vandaag al helemaal niet scherp.
Echt?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, mijn opa en zijn voorouders oorspronkelijk uit Brabant
Mijn moeder had een vriendin met die achternaamquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, mijn opa en zijn voorouders oorspronkelijk uit Brabant
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht ook dat dat de reden was dat Melting altijd zo vroeg was, moest weg zijn voor het park open ging
Ik dacht ook dat dat de reden was dat Melting altijd zo vroeg was, moest weg zijn voor het park open ging
Hiero...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:11 schreef Melting het volgende:
Here comes the rain again?
Hoezo again Mad?
Ik heb op verschillende plaatsen in Brabant gewoond, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die Bassman met zijn achternaam heettequote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
jouw achternaam komt volgens mij wel uit die regio
Geen flauw idee als ik eerlijk ben, mijn moeder zal dat wel weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt?
Waar uit Brabant, als ik vragen mag?
assman dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb op verschillende plaatsen in Brabant gewoond, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die Bassman met zijn achternaam heette
Zal vast wel heule verre familie zijn. Ik heb ook een keer gehoord dat we ver weg een zijtak hebben met diezelfde achternaam en ze zijn vrij rijk blijkbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn moeder had een vriendin met die achternaam
Ik ben wel een assman maar das niet mijn achternaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben wel een assman maar das niet mijn achternaam
Familie van Dave?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
Daar dacht ik ook al aanquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben wel een assman maar das niet mijn achternaam
Is dat niet ook een plaats in Brabant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |