Hier staat alles al een tijdje tegenover elkaar open, ik vond het inmiddels lekker koel. Kijk ik even, zegt dat ding 26 graden. Ja daaaaag.quote:
Hier koelt het ook niet af ook al is het buiten zes graden koeler en alles open. Geeveedee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier staat alles al een tijdje tegenover elkaar open, ik vond het inmiddels lekker koel. Kijk ik even, zegt dat ding 26 graden. Ja daaaaag.Klopt volgens mij gewoon niet.
Ja hier ook, en ik kan niet alles wagenwijd open zetten omdat het fucking maar niet ophoudt met regenen al anderhalf uur ofzoquote:
Hier idem. Voor m'n gevoel denk ik dat het afkoelt maar de teller staat nog steeds op 25 in de woonkamer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier staat alles al een tijdje tegenover elkaar open, ik vond het inmiddels lekker koel. Kijk ik even, zegt dat ding 26 graden. Ja daaaaag.Klopt volgens mij gewoon niet.
Inmiddels 24 hier! Nou het kan niet op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier idem. Voor m'n gevoel denk ik dat het afkoelt maar de teller staat nog steeds op 25 in de woonkamer.
Doe je nu buiten een regendansje?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Regen in Den Helder! Eindelijk, na weken van droogte!
[ afbeelding ]
Loopt iets achter hèquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:59 schreef essnhills het volgende:
Soow.. dat klonk als een inslag
Niks te zien op lightningmaps, maar echt super hard en mijn tv heeft gelijk geen signaal meer
hier bij Hoorn in de buurt iigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:57 schreef Olga het volgende:
volgens mij is er ergens de bliksem ingeslagen
ja, ik wachtte ook al bijna een minuutquote:
ja hier duurde het een paar tellen voordat de knal kwamquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
hier bij Hoorn in de buurt iig
Was flits en knal tegelijkertijd en niet zo'n beetje ook
Oh sorryquote:
niet normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:03 schreef Olga het volgende:
het zijn geen knallen, het bljft maar donderen
Ja, net even gedaan, zelfs mijn kat deed meequote:
Hier ook. De regen was wel aardig.quote:
bij mij boven ook, op de overloopquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vloer is volgens mij ook echt iets van 25 graden, ik snap wel dat het hier niet kouder wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |