quote:Op woensdag 30 mei 2018 08:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kouder... Maar als de zon komt gaat het een drama worden qua benauwdheid
zo danquote:Op woensdag 30 mei 2018 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Gisteravond in Wuppertal:
[ afbeelding ]
Te veel regen, het dak kon er niet meer tegen
Voor zover ik heb begrepen geen persoonlijke ongelukken maar dat is echt een wonder als je dit ziet, er zit nog een auto onder dat dak geklemd.
Nooit geweestquote:Op woensdag 30 mei 2018 06:06 schreef Isane het volgende:
[..]
Nou inslaan op t hoogste punt is ook niet meer van toepassing
Het was genoeg voor de tuin in ieder geval!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Meer dan gewoon wat regen werd het niet (in Leiden).
We zaten precies in een smalle oost-west strook waar alleen de randen van de grote buien overheen gingen.
Plaatselijk zijn veel hogere sommen gemeten. En ik zie berichten tot ruim 20 mm in 10 minuten. Dan kan de totale som meevallen, zo'n intensiteit geeft wel problemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:28 schreef CyberCow het volgende:
https://www.buienradar.nl(...)rslagsom/24uur-terug
Hier staan neerslaghoeveelheden waarbij ik denk dat kan toch nooit zoveel overlast geven. Voor hier klopt het wel met mijn eigen regenmeter maar klopt het voor andere ook.
Het is hier heiig en ze zijn aan het heien. Mijn hoofd toetert.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:10 schreef Greys het volgende:
Zonnig en heiig tegelijk dus vies benauwd en plakkerig. Hoera!
Hier zijn ze na 2 jaar klaar met heien (diverse app.complexen om mij heen). Nu riolering, een lucht komt er vanaf Alsof heel Amsterdam op deze pijp uitkomt.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier heiig en ze zijn aan het heien. Mijn hoofd toetert.
Oh gadver. Lekker dat gedreun nu.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier heiig en ze zijn aan het heien. Mijn hoofd toetert.
Nooit onder een boom gaan staan wel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 06:06 schreef Isane het volgende:
[..]
Nou inslaan op t hoogste punt is ook niet meer van toepassing
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:07 schreef Guanabana het volgende:
Fris als in, niet meer vies benauwd. Niet dat het 12 graden is. Was het maar waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |