Bertje "Ik hoop dat je gaat huilen" Maalderinkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Zeggen ze wat van de Engelse pers. De Nederlandse kan er ook wat van, alleen dan op een vervelende ‘nette’ manier.
En, had ze haar lollige strijdersstrepen nog op haar gezicht gisteren?quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:20 schreef maan_man het volgende:
Ik ging nog even door de uitslagen van vandaag. Ik heb nooit iets bijzonders met of tegen Mattek-Sands gehad, maar ik ben blij om te zien dat ze terug is op het hoogste niveau en een wedstrijdje heeft gewonnen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat vorig jaar, gezien haar leeftijd en de ernst van de blessure, niet had verwacht toen ze in Londen werd afgevoerd. Maar gelukkig is ze terug, want zo'n afscheid gun jij niemand.
Als zij ze al had dan vind ik deze strepen net zo schijt lollig als jouw vraag, want jij begrijpt natuurlijk ook wel dat dit bij de uitslagen niet wordt vermeld.quote:Op woensdag 30 mei 2018 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En, had ze haar lollige strijdersstrepen nog op haar gezicht gisteren?
Begrijpend lezen is lastig voor sommige mensen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:21 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als zij ze al had dan vind ik deze strepen net zo schijt lollig als jouw vraag, want jij begrijpt natuurlijk ook wel dat dit bij de uitslagen niet wordt vermeld.
Viel me ook op ja en het is haar gegund !!quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:20 schreef maan_man het volgende:
Ik ging nog even door de uitslagen van vandaag. Ik heb nooit iets bijzonders met of tegen Mattek-Sands gehad, maar ik ben blij om te zien dat ze terug is op het hoogste niveau en een wedstrijdje heeft gewonnen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat vorig jaar, gezien haar leeftijd en de ernst van de blessure, niet had verwacht toen ze in Londen werd afgevoerd. Maar gelukkig is ze terug, want zo'n afscheid gun jij niemand.
Nee, wel op het Nulderpad.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Is TheVoice4Ever al gesignaleerd op de v Brienenoord?
quote:
Lekker hypenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:05 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)et-soepele-zege.html
Titeljacht, is dat serieus of gewoon een NOS-jinx??
ze heeft echt vaak van die slow starts....quote:
Ik zou een limo met wat ho's hurenquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Trungelitti kan weer met de auto naar huis.
Ja, en z'n oma dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zou een limo met wat ho's huren
Creatief.quote:
Ja, inderdaad. Zijn spel gaat nog wel maar hij staat er een beetje lusteloos bij.quote:
Of niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:12 schreef T3hTommay het volgende:
De fans van Chardy hier juichten wat vroeg gisteren, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |