bioscoop gevoel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Vind je het echt prettig om naar zo'n groot scherm te kijken? Ik persoonlijk vind het waardeloos.
Maaruh, wat wou ze gaan doen als je met een 55" aankomt en jij zegt ' ik ga 'm niet terugbrengenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja ze wilde eerst niet groter dan 32 inch dus denk dat ik het met 55 wel echt loop te pushen.
Nee het is maar een glasplaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:45 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maaruh, wat wou ze gaan doen als je met een 55" aankomt en jij zegt ' ik ga 'm niet terugbrengen'.
Is dat een weekje pikstraf waard?
Weekje is zo voorbij en als je dan wel je gewenste 55" hebt..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee het is maar een glasplaat.
Geef niks om een tv eigenlijk maar heb een hekel aan iets kopen wat slecht is
help mijn vriend is geen klusserquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik dacht dat je je vriendin wilde overhalen voor een tv programma. Help mijn man is klusser zeker ?
55 is niet zo groot en went enorm snelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:31 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Gewoon kopen en zeggen dat ie 49" is en het meetlint verstoppen.
Maar 55", lijkt me niet eens prettig tenzij je echt een grote woonkamer hebt en dr redelijk ver vanaf zit. Heb echt het idee dat de meeste mensen zo'n groot scherm gewoon hebben voor de sier en om indruk te maken op anderen eigenlijk :/
Tegenwoordig niet meer idd. Maar of het prettig kijken is als je dr 3m vanaf zit?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
55 is niet zo groot en went enorm snel
En dan zet zij een droogmolen in de kamer, door haar zelf betaald natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"ik koop die tv want ik betaal hem ook" en verder geen discussie aan gaan.
Toen ik hem net kocht was ik echt onder de indruk. De eerste twee dagen keek ik echt met ontzag naar het scherm en ik heb echt vijftien keer tegen mijn huisgenoot gezegd "Wat is 'ie groot he?!".quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:24 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer idd. Maar of het prettig kijken is als je dr 3m vanaf zit?
Kennissen hebben een 50" Plasma geloof ik. HDtv, maar ik vind het echt waardeloos om daar naar te kijken vanaf 4m afstand.
Lol, dat heb ik ook met een 65".had best 75" mogen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ik hem net kocht was ik echt onder de indruk. De eerste twee dagen keek ik echt met ontzag naar het scherm en ik heb echt vijftien keer tegen mijn huisgenoot gezegd "Wat is 'ie groot he?!".
Nu pak ik alweer een stoel erbij om dichter bij het scherm te kunnen zitten met gamen of ik verschuif de bank naar voren zodat ik het beter zie.
Het is een neerwaartse spiraal voor mijn bankrekening vanaf hier.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol, dat heb ik ook met een 65".had best 75" mogen zijn.
Lol inderdaad, maar een 75 of 77" OLED is nogal aan de prijs. Staat totaal niet in verhouding tot elkaar, dus dat doe ik dan weer nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is een neerwaartse spiraal voor mijn bankrekening vanaf hier.
Ik heb een 55" OLED gehaald, maar daar was wel een hele goeie aanbieding voor nodig.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol inderdaad, maar een 75 of 77" OLED is nogal aan de prijs. Staat totaal niet in verhouding tot elkaar, dus dat doe ik dan weer niet
Ik heb een 65" OLED, omdat mijn vorige TV een 58" 4K tv was (geen OLED) dus 55" zou kleiner zijn geweest, terwijl de kijkafstand juist groter werd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een 55" OLED gehaald, maar daar was wel een hele goeie aanbieding voor nodig.
Ook 55 inch hier. Prima grootte, maar ik moet niet verder dan 2 meter er van af zitten. Ik vind dat het lekker beeldvullend voor de ogen moet zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ik hem net kocht was ik echt onder de indruk. De eerste twee dagen keek ik echt met ontzag naar het scherm en ik heb echt vijftien keer tegen mijn huisgenoot gezegd "Wat is 'ie groot he?!".
Nu pak ik alweer een stoel erbij om dichter bij het scherm te kunnen zitten met gamen of ik verschuif de bank naar voren zodat ik het beter zie.
Wat zegt je vriendin daar dan op?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
jammere ik wil echt een mooi scherm(grote maakt mij niks uit)
Maar dit toestel ken ik nog van mijn verkoopdagen en is bijna netzo duur als een 49 inch waar ik naar keek.
Beetje zonde dan om voor minder te gaan
Hier komt ook niks groters dan 32 inch in huis.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Vind je het echt prettig om naar zo'n groot scherm te kijken? Ik persoonlijk vind het waardeloos.
Eens. Altijd voor de laagste gemene deler gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:04 schreef Eightyone het volgende:
Hier komt ook niks groters dan 32 inch in huis.
Waarbij het een rol speelt dat ik de nodige filmpjes met een lage tot medium kwaliteit heb, die er op een groot scherm uit zien als een verzameling vage vlekken (op een kleiner scherm wordt het nog tot iets énigszins duidelijks samengeperst). Vaak dateren die nog uit een tijd dat de standaarden niet zo hoog waren als nu.
Dit geldt trouwens ook voor wanneer je gewoon zit te YouTuben op de tv; er zitten nog de nodige filmpjes uit 2009 of zo tussen.
Die er nu staat is zelfs nog kleiner.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Eens. Altijd voor de laagste gemene deler gaan.
Zelf heb ik ook alleen maar hele kleine glazen in de kast staan omdat ik soms niet zoveel dorst heb.
ja zou zelf gaan voor een zwartwit televisie dadelijk kom je ineens een opname tegen van de maanlanding.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hier komt ook niks groters dan 32 inch in huis.
Waarbij het een rol speelt dat ik de nodige filmpjes met een lage tot medium kwaliteit heb, die er op een groot scherm uit zien als een verzameling vage vlekken (op een kleiner scherm wordt het nog tot iets énigszins duidelijks samengeperst). Vaak dateren die nog uit een tijd dat de standaarden niet zo hoog waren als nu.
Dit geldt trouwens ook voor wanneer je gewoon zit te YouTuben op de tv; er zitten nog de nodige filmpjes uit 2009 of zo tussen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:16 schreef BasEnAad het volgende:
Zeg gewoon dat het 49 inch is, weet zij veel...
Klopt, als je in je uppie tv gaat kijken is 32 inch meer dan zat. Scheelt weer een hoop geld wat je aan bier en chips kan uitgeven.quote:
Dan misschien ook even kijken voor een groter huis?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:05 schreef Doublepain het volgende:
TS draagt bij aan de watjescultuur, als je 55 inch tv wil dan koop je 55 inch des noods groter
Wel hé? Enjoy!quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:59 schreef tailfox het volgende:
Hij staat.
Valt heel erg mee met de grote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |