Dit! Wel even de doos weggooien voor ze het kan zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:16 schreef BasEnAad het volgende:
Zeg gewoon dat het 49 inch is, weet zij veel...
nouja ze wilde eerst niet groter dan 32 inch dus denk dat ik het met 55 wel echt loop te pushen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:16 schreef LCMS het volgende:
Gewoon doen toch, zij koopt waarschijnlijk ook wel eens een paar schoenen te veel.
dit ja, gewoon neerzetten en de doos weg pleurenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:16 schreef BasEnAad het volgende:
dit soort mensen moet je niet in je leven willen ..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja ze wilde eerst niet groter dan 32 inch dus denk dat ik het met 55 wel echt loop te pushen.
ow, beloof haar een lekkere massage danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja ze wilde eerst niet groter dan 32 inch dus denk dat ik het met 55 wel echt loop te pushen.
nouja heb een stuk karton uitgemeten om te laten zien wat 49 inch is. Kan natuurlijk wel zeggen dat ik 49 inch breed inplaats van diagonaal gedaan had.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:16 schreef BasEnAad het volgende:
Toevallig weet ik dat jou vriendin zeker wel groter wilt als 32 inchquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
3 meter dus dan zou het een 55 kunnen zijn volgens onderzoekquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
wat is de afstand tot de tv? Misschien kan je met reden en onderzoek haar overhalen (who am I kidding) https://www.consumentenbond.nl/tv/ideale-kijkafstand
Wil ook weer geen ruzie om een tv.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef Metalfreak het volgende:
Gewoon kopen, da's 1 avond gezeur en vervolgens is ze er na 2 dagen aan gewend en hoor je haar er nooit meer over.
heb een zeer deftig vloertje.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:23 schreef Cyanide- het volgende:
Geen geld voor een deftig vloertje maar wel voor een 55"
Wat Joosie zegt. Haal dat ding gewoon, klaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:24 schreef Joosie200 het volgende:
Gewoon halen. In het begin zal ze zeggen veel te groot! Maar na een dag of wat is ze er wel aan gewend. En zet dan voor de grap de 32 inch even terug. Als ze dan zegt: waar is de nieuwe?zit je goed
we hebben op dit moment geen tv.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:24 schreef Joosie200 het volgende:
Gewoon halen. In het begin zal ze zeggen veel te groot! Maar na een dag of wat is ze er wel aan gewend. En zet dan voor de grap de 32 inch even terug. Als ze dan zegt: waar is de nieuwe?zit je goed
maat niet benoemen. kopen en meteen ophangen. als hij er eenmaal staat is er niks meer aan de hand 👹quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou het probleem is een klein beetje dat die dan aan een andere muur moet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:27 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
maat niet benoemen. kopen en meteen ophangen. als hij er eenmaal staat is er niks meer aan de hand 👹
Oh. Zo'n projector kan toch wel richting 110 inch? Gewoon op zijn grootst zetten en dan de tv plaatsen. Dan valt het in verhouding wel mee. Enne als het een beetje tv is kun je in stand-by schilderijen tonen. Heb je ook geen groot zwart vlak in je woonkamer (als ze zich daarover druk maakt)quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
we hebben op dit moment geen tv.
(Altijd een projector gebruikt maar vriendin is het daar niet meer mee eens)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |