Ja maar die afmeting zegt niks als we geen plattegrond hebben, want op 3 meter is 55" echt niet te groot.quote:
Daar wil zij een kast neerzetten die zij heeft uitgezocht en betaald?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:05 schreef tailfox het volgende:
Nee we hebben een random gat van 2m bij 1.2m in de muur en daar willen we een kast inzetten en daarnaast de tv.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar wil zij een kast neerzetten die zij heeft uitgezocht en betaald?
daar moet op een goedkope manier een gat gedicht worden, woning is anti-kraak, dus dan is een kast een praktische en goedkope manier, voor hetzelfde geld moeten ze binnen een paar maanden de woning alweer verlaten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar wil zij een kast neerzetten die zij heeft uitgezocht en betaald?
nou?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar die afmeting zegt niks als we geen plattegrond hebben, want op 3 meter is 55" echt niet te groot.
Oh? Anti-kraak. Snap ik nooit waarom je dat zou willen, want dan heb je continue dat risico boven je hoofd hangen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar moet op een goedkope manier een gat gedicht worden, woning is anti-kraak, dus dan is een kast een praktische en goedkope manier, voor hetzelfde geld moeten ze binnen een paar maanden de woning alweer verlaten.
beetje mazzel wonen we er 1,5 jaarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh? Anti-kraak. Snap ik nooit waarom je dat zou willen, want dan heb je continue dat risico boven je hoofd hangen.
Dat is zo voorbij. Zit je straks in een andere woning met een wat grotere woonkamer, zit je tegen een hele kleine tv aan te kijken.quote:
nee joh beetje mazzel zit ik hier 4 jaar. Hoor dat zovaakquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zo voorbij. Zit je straks in een andere woning met een wat grotere woonkamer, zit je tegen een hele kleine tv aan te kijken.
En dan is dat ook nog met een beetje mazzel, dat je er 1,5 jaar woont. Dus met een beetje pech maar een paar maanden. Dat is niet samenwonen, dat is bivakkeren.
In de bek spuiten..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:14 schreef tailfox het volgende:
Mocht maximaal 49 inch kopen maar nu zag ik een 55inch Sony 90 staan voor het zelfde geld.
Vind dat echt een mooi toestel maar die bestaat niet eens in 49 inch.
Hoe kan ik mijn vriendin overhalen?
Hoe wist jij dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een WC zo groot als een woonkamer? Want dan denk ik dat je iets omgedraaid hebt.
Mag niet van z'n vriendinnetje, blijkbaar!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:29 schreef fotostarter het volgende:
Hier een discussiepunt van maken
Haal dat ding gewoon man.
vind ook zo aso.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:29 schreef fotostarter het volgende:
Hier een discussiepunt van maken
Haal dat ding gewoon man.
Waarom MAG je geen grotere?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
vind ook zo aso.
Je wilde geen tv maar ik ben koning Tim.
Oké een kleintje dan. Ik ben koning Tim en wil een grote.
Oké een 49 inch is echt de max.
Koning Tim komt thuis met een 55 inch. Perfect gecommuniceerd.
Nee ben daar niet zo van.
alleen punt 2 geldt, maar goed, jij laat je ontzettend manipulerenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
1 vriendin lief vind dat niet mooi.
2 het past niet op de plek waar we hem wilde
is ook haar huis he.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alleen punt 2 geldt, maar goed, jij laat je ontzettend manipuleren
nouja onder de 55 inch bestaat de 90 serie nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
Daarbij is 55” echt de standaard maat nu. Alle beetje televisies van deze tijd beginnen met deze maat. Ik heb het nu 2 maanden en ik wil nu al groter.
yupquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:16 schreef BasEnAad het volgende:
Zeg gewoon dat het 49 inch is, weet zij veel...
idd. man the fuck op manquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
Toestemming vragen aan je vriendin om iets te kopen van je eigen verdiende geld lijkt me een fucking nachtmerrie.
ja aan andere kant heb 80 procent van huis geclaimd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
Toestemming vragen aan je vriendin om iets te kopen van je eigen verdiende geld lijkt me een fucking nachtmerrie.
"ik koop die tv want ik betaal hem ook" en verder geen discussie aan gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:14 schreef tailfox het volgende:
Weet niemand niet een verkooppraatje voor die sony?
Tja ze richten gezamenlijk huis in met hun beider geld, dus vind die vlieger niet echt op gaan. Vriendin heeft weer andere zaken betaald en heeft daar ook niet een soort veto in gehad door zelf extra te betalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"ik koop die tv want ik betaal hem ook" en verder geen discussie aan gaan.
Koop 'm online, spreek af dat hij retour gaat als hij na 10 dagen toch te groot blijkt te zijn.quote:
dit is wel een samenvatting eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja ze richten gezamenlijk huis in met hun beider geld, dus vind die vlieger niet echt op gaan. Vriendin heeft weer andere zaken betaald en heeft daar ook niet een soort veto in gehad door zelf extra te betalen.
Zoals ik het lees, kan een paar cm extra ook wel veel verschil maken voor de indeling met op te vullen gaten (van ongeveer de breedte van de gewenste tv) en dergelijke. Snap wel dat het zonde is als je door een paar cm grotere tv ineens veel ruimte verliest (als zo'n platte tv door gaten, ramen en deuren bijvoorbeeld in de hoek zou moeten).
Maar als ik TS was zou ik de aankoop van de tv lekker uitstellen totdat het uit is met zijn vriendin en tot die tijd de beamer gebruiken.
Incl. de niet zo positieve conclusie?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit is wel een samenvatting eigenlijk.
Gewoon kopen en zeggen dat ie 49" is en het meetlint verstoppen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:14 schreef tailfox het volgende:
Mocht maximaal 49 inch kopen maar nu zag ik een 55inch Sony 90 staan voor het zelfde geld.
Vind dat echt een mooi toestel maar die bestaat niet eens in 49 inch.
Hoe kan ik mijn vriendin overhalen?
jammere ik wil echt een mooi scherm(grote maakt mij niks uit)quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:31 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Gewoon kopen en zeggen dat ie 49" is en het meetlint verstoppen.
Maar 55", lijkt me niet eens prettig tenzij je echt een grote woonkamer hebt en dr redelijk ver vanaf zit. Heb echt het idee dat de meeste mensen zo'n groot scherm gewoon hebben voor de sier en om indruk te maken op anderen eigenlijk :/
Vind je het echt prettig om naar zo'n groot scherm te kijken? Ik persoonlijk vind het waardeloos.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
jammere ik wil echt een mooi scherm(grote maakt mij niks uit)
Maar dit toestel ken ik nog van mijn verkoopdagen en is bijna netzo duur als een 49 inch waar ik naar keek.
Beetje zonde dan om voor minder te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |