Ja en? Dus zij gaat bepalen wat JIJ mag kopen van JOUW geld, omdat dat eerst haar goedkeuring moet kunnen weg dragen?quote:
Maar gastquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik betaal 100 procent.
Veel prettiger mochten we uit elkaar gaan
staat redelijk in verhouding behalve dat ik nu wat meer betaal door duurdere tvquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja en? Dus zij gaat bepalen wat JIJ mag kopen van JOUW geld, omdat dat eerst haar goedkeuring moet kunnen weg dragen?
Uitgaande van jouw redenering dat JIJ betaald omdat dat makkelijker is mochten jullie uit elkaar gaan. Werkt dat door in meer dingen? Betaal jij over het algemeen veel meer dan zij? Of wat is de verhouding bij jullie?
Ga dan gewoon voor de 55 inch en laat haar d'r mond houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik betaal 100 procent.
Veel prettiger mochten we uit elkaar gaan
twijfelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga dan gewoon voor de 55 inch en laat haar d'r mond houden.
Wtf? Ik heb een woonkamer zo groot als een WC en zelfs ik vind 42" te klein. Wat moet ze in godsnaam met een 32"? In de bezemkast?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja ze wilde eerst niet groter dan 32 inch dus denk dat ik het met 55 wel echt loop te pushen.
Geen idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wtf? Ik heb een woonkamer zo groot als een WC en zelfs ik vind 42" te klein. Wat moet ze in godsnaam met een 32"? In de bezemkast?
de tering wat zit jij onder de plakquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
we hebben op dit moment geen tv.
(Altijd een projector gebruikt maar vriendin is het daar niet meer mee eens)
Denk het. https://tweakers.net/pric(...)-55xe9005-zwart.html hier staat het voor 988 minimum (tenminste de 55XE9005 dan)quote:
is dis de zwarte.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Denk het. https://tweakers.net/pric(...)-55xe9005-zwart.html hier staat het voor 988 minimum (tenminste de 55XE9005 dan)
https://tweakers.net/pric(...)e9005-zwart/reviews/ reviews zijn goed.
Goddomme wel veel geld, maar het is jouw geld, en wie betaalt, bepaalt.quote:
ja wel facking veel geld.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goddomme wel veel geld, maar het is jouw geld, en wie betaalt, bepaalt.
Ze is je gewoon aan het testen: óf je spendeert veel geld aan iets waar zij vnl. gebruik van gaat maken, óf je schikt je naar haar wensenquote:
probleem is ik ben al omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze is je gewoon aan het testen: óf je spendeert veel geld aan iets waar zij vnl. gebruik van gaat maken, óf je schikt je naar haar wensen
Laat haar maar mooi voor de tv betalen.quote:
Dan komt er geen tv. Simpel als dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat haar maar mooi voor de tv betalen.
Dus als JIJ 100% moet betalen, dan komt er wél een TV, en dan de TV die JIJ wil. Simpel als dat.quote:
Sowieso, tv kijkenquote:
Nee joh zij heeft oven en wasmachine gekochtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso, tv kijkenVerder is je vriendin een parasiet.
Waarom zeg je dan dat jij voor ALLES betaalt?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee joh zij heeft oven en wasmachine gekocht
Ja,en heb jij toen bepaald welke oven en wasmachine dat werden?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee joh zij heeft oven en wasmachine gekocht
wel meebeslist.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja,en heb jij toen bepaald welke oven en wasmachine dat werden?
quote:
alles van de TV.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat jij voor ALLES betaalt?
Wat moet je met zoveel en zulke grote tv's? Is je huis zo groot? Hoeveel uur per dag kijk je tv? Wat kijk je dan precies? Friends op Netflix wordt op mijn 32" tv al korrelig weergegeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol, ik cycle door TV's alsof het bij wijze van broodjes zijnIk heb nu een 46" tv in de keuken, 58" inch TV in de slaapkamer, 65" OLED in de woonkamer en er komt ook nog een TV op zolder.
Ik snap al die situaties niet waarbij de vrouw denkt mee te moeten bepalen welke TV er komt en hoe groot dat ding is.
Nee huis valt wel mee, 150m2 (excl kelder). De 46" TV die in de keuken hangt begon zijn leven in mijn vorige huis als woonkamer TV. Toen ging de TV op de slaapkamer weg, en heb ik in plaats van daar een nieuwe TV gekocht, de TV uit de woonkamer neergehangen, en toen in de woonkamer een nieuwe 58" TV gekocht.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:44 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel en zulke grote tv's? Is je huis zo groot? Hoeveel uur per dag kijk je tv? Wat kijk je dan precies? Friends op Netflix wordt op mijn 32" tv al korrelig weergegeven.
mooi gesproken. Mijn hemel, wat een gemiep zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus als JIJ 100% moet betalen, dan komt er wél een TV, en dan de TV die JIJ wil. Simpel als dat.
Want je had een beamer, en daar was mevrouw het niet mee eens, dus nu komt er een TV, en dan wil jouw vriendin wel even bepalen welke tv dat wordt, maar JIJ moet dat ding 100% betalen, want als zij moet betalen komt er geen TV.
What the fuck. Ik denk dat dit veel meer een R&P topic is, want dit probleem gaat niet over de TV.
Dan heeft 'ie mooi het huis voor zichzelf en geen gezeik aan de kopquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:40 schreef jogy het volgende:
Ik ga F5en in het R&P forum voor tailfox break-up topic.
dat is dan wel een praktisch bezwaar waar je iets mee moet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:56 schreef tailfox het volgende:
Bedoel hij past niet waar we hem eerst wilden hebben.
Daarom vond ze ook dat er maar 49" mocht komen. Als hij fysiek niet past dan wordt het verhaal wel een klein beetje anders, maar je gaf eerst aan dat 'het grote zwarte vlak' hét probleem is, en dat is een kwestie van 'mooi' niet van of het fysiek past of niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:56 schreef tailfox het volgende:
Bedoel hij past niet waar we zij hem eerst wilden hebben.
M'n zwager heeft laatst ook een 65 gekocht. Na een bezoek kwamen we thuis en toen kwamen de verlossende woorden: "Schat de onze is toch wel aan de kleine kant hè?".quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:00 schreef vosss het volgende:
Blij dat mijn vriendin niet van het kaliber is van die van TS.
De mijne kocht een 65 inch OLED terwijl ik zei is 55 inch niet ook groot zat. Nee. Ik heb er lang voor gespaard; nou wil ik ook 5 inch.
Ja dan heb je als kerel je natuurlijk maar gewoon te voegen in de wil van je vriendin nietwaar?
Als het budget er is, ga voor een maat groter dan 65 inch. Ik vind hem nu eigenlijk al aan de kleine kant. Ofja, niet klein, maar gewoon al aan gewend zegmaar. Had best groter mogen zijn. Maargoed, OLED en groter dan 65 inch is al helemaal niet te betalenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
M'n zwager heeft laatst ook een 65 gekocht. Na een bezoek kwamen we thuis en toen kwamen de verlossende woorden: "Schat de onze is toch wel aan de kleine kant hè?".
Dus we zijn nu ook rond aan het kijken..
fysiek betekent het sws kast verplaatsenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarom vond ze ook dat er maar 49" mocht komen. Als hij fysiek niet past dan wordt het verhaal wel een klein beetje anders, maar je gaf eerst aan dat 'het grote zwarte vlak' hét probleem is, en dat is een kwestie van 'mooi' niet van of het fysiek past of niet.
Dat hij nu ineens niet fysiek zou passen kwam pas na het andere probleem, dus ben je nu een beetje aan het draaien om je vriendin in bescherming te nemen?
gewoon voor dat levensgrote gat in de muur van je woonkamer hangen, heb je dat ook meteen opgelostquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
fysiek betekent het sws kast verplaatsen
Ja dat dusquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, OLED en groter dan 65 inch is al helemaal niet te betalen
zou die perfect tussen passen :pquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon voor dat levensgrote gat in de muur van je woonkamer hangen, heb je dat ook meteen opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |