Ja en? Dus zij gaat bepalen wat JIJ mag kopen van JOUW geld, omdat dat eerst haar goedkeuring moet kunnen weg dragen?quote:
Maar gastquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik betaal 100 procent.
Veel prettiger mochten we uit elkaar gaan
staat redelijk in verhouding behalve dat ik nu wat meer betaal door duurdere tvquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja en? Dus zij gaat bepalen wat JIJ mag kopen van JOUW geld, omdat dat eerst haar goedkeuring moet kunnen weg dragen?
Uitgaande van jouw redenering dat JIJ betaald omdat dat makkelijker is mochten jullie uit elkaar gaan. Werkt dat door in meer dingen? Betaal jij over het algemeen veel meer dan zij? Of wat is de verhouding bij jullie?
Ga dan gewoon voor de 55 inch en laat haar d'r mond houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik betaal 100 procent.
Veel prettiger mochten we uit elkaar gaan
twijfelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga dan gewoon voor de 55 inch en laat haar d'r mond houden.
Wtf? Ik heb een woonkamer zo groot als een WC en zelfs ik vind 42" te klein. Wat moet ze in godsnaam met een 32"? In de bezemkast?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja ze wilde eerst niet groter dan 32 inch dus denk dat ik het met 55 wel echt loop te pushen.
Geen idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wtf? Ik heb een woonkamer zo groot als een WC en zelfs ik vind 42" te klein. Wat moet ze in godsnaam met een 32"? In de bezemkast?
de tering wat zit jij onder de plakquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
we hebben op dit moment geen tv.
(Altijd een projector gebruikt maar vriendin is het daar niet meer mee eens)
Denk het. https://tweakers.net/pric(...)-55xe9005-zwart.html hier staat het voor 988 minimum (tenminste de 55XE9005 dan)quote:
is dis de zwarte.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Denk het. https://tweakers.net/pric(...)-55xe9005-zwart.html hier staat het voor 988 minimum (tenminste de 55XE9005 dan)
https://tweakers.net/pric(...)e9005-zwart/reviews/ reviews zijn goed.
Goddomme wel veel geld, maar het is jouw geld, en wie betaalt, bepaalt.quote:
ja wel facking veel geld.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goddomme wel veel geld, maar het is jouw geld, en wie betaalt, bepaalt.
Ze is je gewoon aan het testen: óf je spendeert veel geld aan iets waar zij vnl. gebruik van gaat maken, óf je schikt je naar haar wensenquote:
probleem is ik ben al omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze is je gewoon aan het testen: óf je spendeert veel geld aan iets waar zij vnl. gebruik van gaat maken, óf je schikt je naar haar wensen
Laat haar maar mooi voor de tv betalen.quote:
Dan komt er geen tv. Simpel als dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat haar maar mooi voor de tv betalen.
Dus als JIJ 100% moet betalen, dan komt er wél een TV, en dan de TV die JIJ wil. Simpel als dat.quote:
Sowieso, tv kijkenquote:
Nee joh zij heeft oven en wasmachine gekochtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso, tv kijkenVerder is je vriendin een parasiet.
Waarom zeg je dan dat jij voor ALLES betaalt?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee joh zij heeft oven en wasmachine gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |