dat is het probleem het zwarte vlak.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh. Zo'n projector kan toch wel richting 110 inch? Gewoon op zijn grootst zetten en dan de tv plaatsen. Dan valt het in verhouding wel mee. Enne als het een beetje tv is kun je in stand-by schilderijen tonen. Heb je ook geen groot zwart vlak in je woonkamer (als ze zich daarover druk maakt)
Nou vind 55 inch wel heel grootquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:29 schreef CoolGuy het volgende:
Dus het gaat om het formaat, niet om de prijs. Overigens is het zo dat met platte TV's je in het begin denkt 'wow, wat groot', en na 3 dagen denk je 'had best groter gekund'.
Hear, Hear.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:29 schreef CoolGuy het volgende:
Dus het gaat om het formaat, niet om de prijs. Overigens is het zo dat met platte TV's je in het begin denkt 'wow, wat groot', en na 3 dagen denk je 'had best groter gekund'.
Samsung loopt te pochen met the wallpaper. Maar das niet Samsung only. Jup, de XE90 serie is qua niet oled een prima ding.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is het probleem het zwarte vlak.
(Een Sony 55XE90 is toch gewoon een goede?)
op eigen houtje opnieuw inrichten wordt je niet in dank afgenomen kan ik me voorstellen. terug naar de tekentafel!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou het probleem is een klein beetje dat die dan aan een andere muur moet.
Lol, ik cycle door TV's alsof het bij wijze van broodjes zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hear, Hear.
Ging van 32 naar 55 inch. Jaartje later en ik heb een 65 inch in huis. En nu op een lager tv meubel dus in verhouding kan 77 inch ook wel
Dan koop je die TV van...Samsung, is 't ? Dacht ik. Die er uit ziet als een schilderij?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is het probleem het zwarte vlak.
(Een Sony 55XE90 is toch gewoon een goede?)
heb zelf zo iets ach anders verplaats ik de kost 10 cm naar linksquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:33 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
op eigen houtje opnieuw inrichten wordt je niet in dank afgenomen kan ik me voorstellen. terug naar de tekentafel!
beetje duur en kwalitatief geen super goed schermquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan koop je die TV van...Samsung, is 't ? Dacht ik. Die er uit ziet als een schilderij?
maar dan lijkt de kamer weer kleiner. Mhhquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Alle objecten in de woonkamer vervangen met een grotere variant zodat de tv kleiner lijkt.
ik betaal 100 procent.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb voor mijn ps4 pro gewoon een 65 inch 4k sony gehaald. Best buy ever.
Niet die bullshit geloven van mensen van: “mimimimi die tv is te groot voor je kamer”
Ik zit drie meter verderop op de bank, en kan zodoende alles prima zien, en krijg echt geen nekpijn of andere bullshit wat die schapen allemaal zeggen. Gewoon een goede grote scherpe tv kopen.
En ik had gewoon gezegd dat ik wel 3/5de van de tv betaal.
Dus zij betaald geen rooie stuiver aan die TV?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik betaal 100 procent.
Veel prettiger mochten we uit elkaar gaan
ja snap je wel maar aan andere kant ruzie om een glasplaat vind ik ook weer zo ietsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus zij betaald geen rooie stuiver aan die TV?Als ze de helft betaald heeft ze ook inspraak. Niet betalen? Ook prima, maar dan bepaal jij toch zeker lekker zelf welke TV jij koopt?
Ik heb mijn vrouw echt niet mee genomen om een TV te kopen. Interesseert d'r ook geen hol.
gewoon meteen groter gaan wonen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Alle objecten in de woonkamer vervangen met een grotere variant zodat de tv kleiner lijkt.
Die ruzie is er alleen maar omdat zij denkt mee te kunnen beslissen in iets waar ze ook voor kan kiezen om zich er NIET druk over te maken he. Dit soort dingen moet je niet willen hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja snap je wel maar aan andere kant ruzie om een glasplaat vind ik ook weer zo iets
ding staat wel in de woonkamer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die ruzie is er alleen maar omdat zij denkt mee te kunnen beslissen in iets waar ze ook voor kan kiezen om zich er NIET druk over te maken he. Dit soort dingen moet je niet willen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |