Geldige scores worden automatisch gepost door Monitor
Werkt ook al eeuwen niet meerquote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
Sensi van viquote:
gvdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Geil
Jammer dat ze mij niet kwam interviewen dan was haar jurkje weg
Klassiekertje dezequote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ze interviewt wel veel leuke bikini meiden maar zij is zelf wel het geilst van allemaal
misschien, zonder die vervelende Jeroen vd Boom en klapveequote:
quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2018 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hiquote:
Oh leukquote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
Stokje door rookworst, invriezen en lekker likken
Paellaquote:
met wat rookworst en een likje mosterd erbij, liever niet na de maaltijdquote:
Hmmn prima tipquote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:55 schreef hemarookworst het volgende:
En samen met een natte Spaanse eten voor extra pittigheid
lol. Het onweer nu hiee is ook topshowquote:Op dinsdag 29 mei 2018 04:55 schreef sp3c het volgende:
topshow
en dan af en toe ff wapperen met de dekens
geeneens deken met zulke temperaturenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 04:55 schreef sp3c het volgende:
topshow
en dan af en toe ff wapperen met de dekens
gewoon jas om middel heenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 05:00 schreef sp3c het volgende:
kan wel een jas aantrekken maar dan sta ik vanmiddag weer compleet voor lul als ik naar huis ga natuurlijk
gemiste kansquote:Op dinsdag 29 mei 2018 05:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geeneens deken met zulke temperaturen
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 06:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja ik kan mezelf wel voor de kop slaan. al die misgelopen punten en posts
Je hebt vakantie gehad dat was de enige reden, nu weer back on trackquote:
act-haterquote:
quote:
zijn ze al hierquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
daar wordt het gras niet geel van he
ik dacht echt dat je een tuin had jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:12 schreef hemarookworst het volgende:
Zat je mijn beeldspraak letterlijk te nemen limoen?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2018 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
quote:
quote:
jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:37 schreef noodgang het volgende:
Grr, mn 2 punten per post ratio haal ik niet meer
Wat heb ik daar mee te maken?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:37 schreef noodgang het volgende:
Grr, mn 2 punten per post ratio haal ik niet meer
Ja, ze schrijven m'n naam nogal eens verkeerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hij heeft het tegen grr en niet grrrrrrrr.
dat is niet netjesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ze schrijven m'n naam nogal eens verkeerd.
quote:
Hm, met dit weer zou ik best lekker op een Waddeneiland willen zitten.quote:
Geen zin om in m'n eentje te gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet op vakantie naar texel ofzo ?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik ook. ik werk aan mijn postcount voor vandaag
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij aardig bent
het is nu anders aardig benauwdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:13 schreef noodgang het volgende:
Zolang het maar niet zo benauwd wordt vind ik hitte ook helemaal prima
Dan ben ik uitgebolkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:12 schreef Limoentjuh het volgende:
valt wel mee met het weer. mag van mij nog wel 10graden warmer ofzo
Vind het verschrikkelijk zelfs. Kan er niet tegen ook.quote:
ik kan juist niet tegen de kou. slaap zelf nog met een dikke dekenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind het verschrikkelijk zelfs. Kan er niet tegen ook.
Hier is het al dagen #boxershortleef als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik kan juist niet tegen de kou. slaap zelf nog met een dikke deken
het is hier ook warm maar ik heb sneller last van kou dan warmte.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier is het al dagen #boxershortleef als ik thuis ben.
wrom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |