ze rijden toch nietquote:Op maandag 28 mei 2018 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Als ik jou was zou ik op het perron wachten ipv op de trein. Is gevaarlijk met de bovenleiding ja.
Is EXA al dicht?quote:Op maandag 28 mei 2018 21:26 schreef tailfox het volgende:
Ik heb een koptelefoon met een gele kabel.
Roep maar FOK
Dan sta je er nog een uur, waarna je weg kunt in veel te volle treinen.quote:
ja leukquote:Op maandag 28 mei 2018 21:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan sta je er nog een uur, waarna je weg kunt in veel te volle treinen.
Sterkte
he he ik ben niet hypocriet.quote:Op maandag 28 mei 2018 21:30 schreef Goudenvis het volgende:
Leuk hè die hypocriete mods. Als ik zo'n bagger OP maak gaat ie meteen dicht.
rijden geen treinenquote:Op maandag 28 mei 2018 21:41 schreef Scuidward het volgende:
Is het nu wel of geen storing? Of is het een wisselstoring?
goed ideequote:Op maandag 28 mei 2018 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Misschien moet je er eens vanaf gaan dan, kan die trein verder rijden.
lopen is ook zo ver en 8 uur savonds.quote:Op maandag 28 mei 2018 21:47 schreef polariteit het volgende:
Kon je in die 13,5 uur niet één andere manier vinden om verder te reizen....
heb nu een trein naar den bosch en ga via Utrecht maar en hoop van zegen.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:02 schreef sp3c het volgende:
met de bus naar Den Bosch en van daar met de trein
https://www.9292.nl/reisa(...)tro=off&veerboot=off
#geengaranties
ik stond in de rij.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:07 schreef sp3c het volgende:
netjes van ze
ik had 2 uur geleden gewoon de bus gepakt maar ik ben dan ook een baas
Pics!quote:Op maandag 28 mei 2018 21:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
zusje had hem nodig en dacht scheelt niet veel tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 28 mei 2018 22:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Pics!is een zwarte aygo uit 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat je met de trein bent gegaan.quote:
eindelijkquote:Op maandag 28 mei 2018 22:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik snap dat je met de trein bent gegaan.
Sterkte wel, rij je al?
over 3u thuisquote:
quote:Op maandag 28 mei 2018 22:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Pics!Van zusje mag ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |