Die hebben clubicoon Coleman op rechts.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou het hem gunnen, ik vermoed dat dat Brands zijn eerste klus wordt
alles driedubbel bezetten in Engelandquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die hebben clubicoon Coleman op rechts.
quote:De transfer van Denzel Dumfries naar PSV is vrijwel rond. Dat meldt het Twitter-account van Tjerkstra Media. Vanuit PSV en SC Heerenveen zijn reacties gekomen dat een transfer van Dumfries moeilijk zou worden, maar beide ploegen zouden hiermee de media in de waan houden.
'Heel de voetbaltop'? Barca/Real/Bayern zich gemeld ja?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:18 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens Voetbalzone wil heel de top van Europa Bergwijn kopen.
Laat het bieden beginnen vanaf 40 miljoen dan. Kijken we wel waar we uitkomen. Hij is sowieso 2x zoveel waard als Kluivertje.
Ja, preciesquote:
https://www.telegraaf.nl/sport/2115266/bergwijn-op-vele-lijstjesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, precies
Al zal er vast interesse zijn vanuit de Engelse subtop. Die zijn dol op dit soort spelers.
Tussen de 15 en 20 miljoen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/sport/2115266/bergwijn-op-vele-lijstjes
Kluivert is beter in de kleine ruimte maar Bergwijn wel meer een PL speler al lijkt Liverpool me echt te hoog gegrepen voor hemquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tussen de 15 en 20 miljoen.
Als de Liverpools van deze wereld zich melden, dan ben je echt compleet van de pot gerukt als je voor zo'n bedrag zelfs maar overweegt om zaken te doen.
Bergwijn heeft meer potentie dan Kluivert en een langlopend contract. Dan moet je inzetten op minimaal 30 miljoen. En zelfs dat is voor Engelse begrippen nog wisselgeld.
En wat L_L zegt.
Kluivert is echt een one-trick-pony. Zo een goal als Bergwijn tegen Utrecht maakt, zie ik Kluivert niet maken. Enige waar ik Kluivert beter in vindt is op snelheid passeren en de lange hoek zoeken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kluivert is beter in de kleine ruimte maar Bergwijn wel meer een PL speler al lijkt Liverpool me echt te hoog gegrepen voor hem
Ik ben ook niet zo'n Kluivert fan hoor, maar die kan wel wat meer uit stilstandquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kluivert is echt een one-trick-pony. Zo een goal als Bergwijn tegen Utrecht maakt, zie ik Kluivert niet maken. Enige waar ik Kluivert beter in vindt is op snelheid passeren en de lange hoek zoeken.
Hij staat dan ook al heel lang stil.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n Kluivert fan hoor, maar die kan wel wat meer uit stilstand
Dat kan ik niet met je eens zijn. Maar dat is niet erg.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n Kluivert fan hoor, maar die kan wel wat meer uit stilstand
zeker nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan ik niet met je eens zijn. Maar dat is niet erg.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij staat dan ook al heel lang stil.
PSV staat 0-1 voor. Aboukhlal nu rood, ofcourse.quote:
Ja, en de feed die ik postte doet het niet, wel andere te vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV staat 0-1 voor. Aboukhlal nu rood, ofcourse.
Kreeg een melding van Rikkert op periscopequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, en de feed die ik postte doet het niet, wel andere te vinden.
7 minuten blessuretijd ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yup, 95ste minuut ofzo 1-1Dat zag je niet aankomen.
Puur vanwege zn naam is Kluivert 10 miljoen extra waard heb ik het idee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tussen de 15 en 20 miljoen.
Als de Liverpools van deze wereld zich melden, dan ben je echt compleet van de pot gerukt als je voor zo'n bedrag zelfs maar overweegt om zaken te doen.
Bergwijn heeft meer potentie dan Kluivert en een langlopend contract. Dan moet je inzetten op minimaal 30 miljoen. En zelfs dat is voor Engelse begrippen nog wisselgeld.
En wat L_L zegt.
Vanwege zijn naam en vanwege de naam van de club waar hij speelt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:24 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Puur vanwege zn naam is Kluivert 10 miljoen extra waard heb ik het idee.
Op zich weinig af te dingen op de overwinning van Feyenoord hoor. Ze waren gewoon beter na die rode kaart en die was volgens mij gewoon terecht.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:31 schreef Scarface88 het volgende:
PSV wordt weer eens benadeelt. Doorgesnoven Feyenoord tokkies die op de vuist gaan. Je verwacht het niet op Varkenoord.
Nou ja, de hoeveelheid blessuretijd was wel bijzonder.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op zich weinig af te dingen op de overwinning van Feyenoord hoor. Ze waren gewoon beter na die rode kaart en die was volgens mij gewoon terecht.
Natuurlijk niet zo'n pot op neutraal terrein worden gespeeld, daar hadden Ooijer en van Bommel natuurlijk wel een heel goed punt.
Verder niet echt boeiend, het is maar o19.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |