abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:14:54 #51
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_179651589
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

harder dan 90 achter een vrachtwagen levert vaak problemen op. Misschien had je in kunnen schatten dat die invoegende auto wel eens niet achter dat ding wilde gaan blijven wonen terwijl je met 130 langs een rijtje vrachtwagens kachelt ter hoogte van een in/op/toerit.

Tis maar een idee :Y

En het mooiste is dan dat je hém beticht van niet-sociaal rijgedrag.. Hij toeterde niet, wie was dat? Ok ok, misschien was je zelf toch niet zo squeaky clean als je dacht :*
Hey, weet jij op welk punt het precies was? Men kwam namelijk vanaf een invoegstrook en mevrouw wilde gewoon direct de vrachtwagen voorbij. Dat dat niet zo handig pastte was ze even vergeten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2018 @ 11:20:20 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179651666
Iemand die hem dagelijks met 90 voor iemand die 130 rijdt gooit gespot.

De persoon die dat doet is altijd fout.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_179652055
Je kunt - in de meeste gevallen - prima inschatten waar je vooraf terecht komt. Mensen rijden ook altijd op 5 meter van de vrachtauto voor zich op de invoegstrook i.p.v. een gat te laten vallen waardoor je wel met 120 kunt invoegen en prima meteen door kan. Het gebeurt maar weinig dat ik vast kom te zitten achter een vrachtwagen en dan heb ik toch een vrij korte invoegstrook die ik geregeld moet pakken. Als dat gebeurt dan is het pech ja en moet je wachten op een flink gat. Ook dan helpt het trouwens als je de vrachtwagen wat laat wegrijden.
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:51:12 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179652122
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hey, weet jij op welk punt het precies was? Men kwam namelijk vanaf een invoegstrook en mevrouw wilde gewoon direct de vrachtwagen voorbij. Dat dat niet zo handig pastte was ze even vergeten.
nee, maar de omschreven situatie komt honderden keren voor in NL, en het gebeurt heel vaak zo.. Dat het niet handig is ben ik helemaal met je eens, maar jij kunt ook op alle tien je vingertjes natellen dat de kans vrij reëel is dat er zo'n minkukel doorschuift. Derhalve vind ik persoonlijk dan dat je niet moet gaan krijsen en toeteren als het ook daadwerkelijk gebeurt..

Ik rijd stelselmatig vet te hard.. En dan gebeurt het dus ook met enige regelmaat dat iemand hem ervoor kwakt die effe met 110 iemand in wil gaan halen, dan worden de remmetjes dus even warm.. Je neemt bewust een risico, een risico betekent dat het dus mis kan gaan, moet je niet mauwen of naar een ander gaan wijzen als het ook eens mis gaat.

Vind ik dan he..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:53:35 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179652173
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Iemand die hem dagelijks met 90 voor iemand die 130 rijdt gooit gespot.

De persoon die dat doet is altijd fout.
ik heb die meneer net even gebeld, en het was een vergissing, hij had haar niet aan zien komen, en nu?

Altijd, nooit.. 2 woorden die vaak uit de mond van mensen komen die graag generaliseren. Het leven is niet zwart-wit, deal with it. Mensen besturen voertuigen, en mensen maken fouten, be prepared.

Overigens voeg ik vaker in met 140 als met 120, 90 rijd ik altijd maar een fractie van een seconde op een toerit. 90 rijd ik op een provinciale weg als ik geen haast heb.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2018 @ 11:56:25 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179652228
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik heb die meneer net even gebeld, en het was een vergissing, hij had haar niet aan zien komen, en nu?

Altijd, nooit.. 2 woorden die vaak uit de mond van mensen komen die graag generaliseren. Het leven is niet zwart-wit, deal with it. Mensen besturen voertuigen, en mensen maken fouten, be prepared.
"Nee, u zit er helemaal naast, en wel hierom: *geeft allemaal argumenten die het standpunt van de ander bevestigen*"

Die ander zit altijd fout dus. Blij dat we het daarmee eens zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_179652240
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nee, maar de omschreven situatie komt honderden keren voor in NL, en het gebeurt heel vaak zo.. Dat het niet handig is ben ik helemaal met je eens, maar jij kunt ook op alle tien je vingertjes natellen dat de kans vrij reëel is dat er zo'n minkukel doorschuift. Derhalve vind ik persoonlijk dan dat je niet moet gaan krijsen en toeteren als het ook daadwerkelijk gebeurt..

Ik rijd stelselmatig vet te hard.. En dan gebeurt het dus ook met enige regelmaat dat iemand hem ervoor kwakt die effe met 110 iemand in wil gaan halen, dan worden de remmetjes dus even warm.. Je neemt bewust een risico, een risico betekent dat het dus mis kan gaan, moet je niet mauwen of naar een ander gaan wijzen als het ook eens mis gaat.

Vind ik dan he..
Maar jij suggereert hier dat de melder van dit incident te hard reed. Dat haal ik niet uit het verhaal. Als je stelselmatig vet te hard rijd (haat aan jou trouwens |:( :6 ) dan is het inderdaad jouw risico; als je gewoon de toegestane snelheid rijdt vind ik het wat anders.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:59:05 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179652285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

"Nee, u zit er helemaal naast, en wel hierom: *geeft allemaal argumenten die het standpunt van de ander bevestigen*"

Die ander zit altijd fout dus. Blij dat we het daarmee eens zijn.
we zijn het niet eens, dat wil jij me door mijn strot douwen, ik bepaal zelf wel waar ik het mee eens ben.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:03:48 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179652363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:57 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Maar jij suggereert hier dat de melder van dit incident te hard reed. Dat haal ik niet uit het verhaal. Als je stelselmatig vet te hard rijd (haat aan jou trouwens |:( :6 ) dan is het inderdaad jouw risico; als je gewoon de toegestane snelheid rijdt vind ik het wat anders.
Effe voor de goede orde; het rijden van een toegestane maximum snelheid ergens, maakt niet dat het veilig is. Ik vind idd het inhalen van een rits vrachtwagens bij een invoegstrook terwijl je ziet dat er daarnaast/tussen mensen invoegen, vragen om problemen.. Je snelheidsverschil is 50km/u, is een bewust genomen risico imho.

Haters gonna hate, ik houd van doorrijden, maar doe dat wel als het kán. FYI; ik rijd naar mijn werk tussen 05.00 en 06.00, dan ligt 90% van het volk nog in zijn nest te stinken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2018 @ 12:06:27 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179652402
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

we zijn het niet eens, dat wil jij me door mijn strot douwen, ik bepaal zelf wel waar ik het mee eens ben.
Ik zeg dat de ander altijd fout is, en jij beargumenteert vervolgens dat de ander een fout heeft gemaakt en dat dat menselijk is. Wat wil je nou?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_179652490
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

we zijn het niet eens, dat wil jij me door mijn strot douwen, ik bepaal zelf wel waar ik het mee eens ben.
Niet zo obstinaat
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:17:28 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_179652523
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nee, maar de omschreven situatie komt honderden keren voor in NL, en het gebeurt heel vaak zo.. Dat het niet handig is ben ik helemaal met je eens, maar jij kunt ook op alle tien je vingertjes natellen dat de kans vrij reëel is dat er zo'n minkukel doorschuift. Derhalve vind ik persoonlijk dan dat je niet moet gaan krijsen en toeteren als het ook daadwerkelijk gebeurt..

Ik rijd stelselmatig vet te hard.. En dan gebeurt het dus ook met enige regelmaat dat iemand hem ervoor kwakt die effe met 110 iemand in wil gaan halen, dan worden de remmetjes dus even warm.. Je neemt bewust een risico, een risico betekent dat het dus mis kan gaan, moet je niet mauwen of naar een ander gaan wijzen als het ook eens mis gaat.

Vind ik dan he..
Normaliter voorzie ik die situatie daar ook altijd prima, rij er regelmatig. Maar dan zit er ook een aannemelijkere afstand tussen mij en de invoegers. Het was gewoon netjes geweest als mevrouw haar hand had opgestoken ten teken van excuus. Doe ik zelf ook bij een inschattingsfout.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:18:51 #63
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_179652543
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Effe voor de goede orde; het rijden van een toegestane maximum snelheid ergens, maakt niet dat het veilig is. Ik vind idd het inhalen van een rits vrachtwagens bij een invoegstrook terwijl je ziet dat er daarnaast/tussen mensen invoegen, vragen om problemen.. Je snelheidsverschil is 50km/u, is een bewust genomen risico imho.

Haters gonna hate, ik houd van doorrijden, maar doe dat wel als het kán. FYI; ik rijd naar mijn werk tussen 05.00 en 06.00, dan ligt 90% van het volk nog in zijn nest te stinken.
Het was niet inhalen van een rits. Vrachtwagen voegt in, auto's erachter voegen in. Oftewel, als iedereen even z'n gemak houdt en niet meteen achter de vrachtwagen vandaan wil, hadden ze rustig kunnen inhalen en ik niet op de rem gehoeven. Toen zij voor mij uitkwam had de vrachtwagen amper ingevoegd man.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_179652714
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Effe voor de goede orde; het rijden van een toegestane maximum snelheid ergens, maakt niet dat het veilig is. Ik vind idd het inhalen van een rits vrachtwagens bij een invoegstrook terwijl je ziet dat er daarnaast/tussen mensen invoegen, vragen om problemen.. Je snelheidsverschil is 50km/u, is een bewust genomen risico imho.

Haters gonna hate, ik houd van doorrijden, maar doe dat wel als het kán. FYI; ik rijd naar mijn werk tussen 05.00 en 06.00, dan ligt 90% van het volk nog in zijn nest te stinken.
Dus andere regels overtreden (door rood rijden, fietsen stelen, brievenbussen in de fik steken) is acceptabeler als 90% van het volk nog in zijn nest ligt te stinken? Beetje rare reden om de maximumsnelheid te gaan overschrijden..

FYI: Je mag wat mij betreft doen wat je wilt, het irriteert mij wel en dan maak ik er wel een post over in dit topic.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_179652779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:31 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Dus andere regels overtreden (door rood rijden, fietsen stelen, brievenbussen in de fik steken) is acceptabeler als 90% van het volk nog in zijn nest ligt te stinken?
Ik vind het eigenlijk flauwekul om rond half zes 's ochtends in je eentje op een verder uitgestorven kruising voor een rood licht te blijven wachten. Dus ja.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:40:36 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179652844
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Normaliter voorzie ik die situatie daar ook altijd prima, rij er regelmatig. Maar dan zit er ook een aannemelijkere afstand tussen mij en de invoegers. Het was gewoon netjes geweest als mevrouw haar hand had opgestoken ten teken van excuus. Doe ik zelf ook bij een inschattingsfout.
ik zei al, het was een stomme aktie van die invoeger/ster.. En idd een sowwy-handje was wel op zijn plaats geweest. Je moet er gewoon altijd gewoon vanuit gaan dat ze het gaan doen.. Een vrachtwagen rijdt op een invoegstrook sowieso al geen 90, ook geen 80, maar meestal ergens tussen de 60 en 70, als het een lege, heeele vlotte is misschien 70/80, wat dus betekent dat je bijna 2 keer zo hard rijdt als zij.. Das heeeeel weinig reaktietijd.

Heb exact hetzelfde gehad in Duitsland, ook vanachter een invoegende vrachtwagen op een bijna lege snelweg, alleen kwam ik toen aan met 260 ofzo.. 3 rijstroken breed, vrachtwagen invoegen op 3, de luxewagens eromheen op 2, ik op 1 netjes effe grootlicht geknipperd: 'hier vlieg ik :W' , en toen besloot er eentje dat hij de rest ook effe ging inhalen zonder te kijken.. Die sjit heppens.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:49:28 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179652961
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:31 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Dus andere regels overtreden (door rood rijden, fietsen stelen, brievenbussen in de fik steken) is acceptabeler als 90% van het volk nog in zijn nest ligt te stinken? Beetje rare reden om de maximumsnelheid te gaan overschrijden..

FYI: Je mag wat mij betreft doen wat je wilt, het irriteert mij wel en dan maak ik er wel een post over in dit topic.
het overtreden van een verkeersregel is effe wat anders als je step pikken of je net bezorgde toupetje in de fik steken, anders vergelijk je effe postzegels met chimpansees ofzo..

Het rot mij helemaal niks wat jij vindt of dat je je daaraan irriteert, als jij en anyone else in jullie nest liggen rijd ik lekker te hard, en jij mag daarover posten zoveel je wilt ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator donderdag 7 juni 2018 @ 17:13:22 #68
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179657452
Mensen die als een malloot tekeer gaan om 5 minuten eerder thuis te zijn om vervolgens de gewonnen tijd te besteden om online te klagen over medeweggebruikers :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 7 juni 2018 @ 20:13:06 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179660856
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:13 schreef Plompzakker het volgende:
Mensen die als een malloot tekeer gaan om 5 minuten eerder thuis te zijn om vervolgens de gewonnen tijd te besteden om online te klagen over medeweggebruikers :')
hehe, got a point there ^O^ _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Spellchecker donderdag 7 juni 2018 @ 23:10:02 #70
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_179664890
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:13 schreef Plompzakker het volgende:
Mensen die als een malloot tekeer gaan om 5 minuten eerder thuis te zijn om vervolgens de gewonnen tijd te besteden om online te klagen over medeweggebruikers :')
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
pi_179670477
Gister de meest achterlijke gladiool in mijn 9 jaar op de weg gezien.

Een golf 7 ;( die net voor schiphol overal doorheen aan het race was rond een uur of 17:00
Slingerde van baan naar baan, links en rechts inhalen dus. afsnijden ga zo maar door

Zat bij afrit hoofddorp achter op een andere auto. En ik hoop dat het pijn heeft gedaan.
pi_179671423
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 10:42 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister de meest achterlijke gladiool in mijn 9 jaar op de weg gezien.

Een golf 7 ;( die net voor schiphol overal doorheen aan het race was rond een uur of 17:00
Slingerde van baan naar baan, links en rechts inhalen dus. afsnijden ga zo maar door

Zat bij afrit hoofddorp achter op een andere auto. En ik hoop dat het pijn heeft gedaan.
Jammer dat altijd anderen het slachtoffer zijn van dat soort idioten. Wel eventjes gewacht op de politie om je verhaal te doen? Vinden ze altijd wel interessant dat soort idioten.
pi_179671691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:39 schreef Carlos93 het volgende:
het
Nope zag hem op de afrit staan en ik moest rechtdoor.
Wellicht nog even bellen dan maar?
pi_179672017
Ik moest vanmorgen opvallend kort wachten met afslaan omdat er een Noord-Afrikaanse medenedelander in een Astra met ongeveer 120 door de bebouwde kom tegemoet gescheurd kwam.

Kom dan gewoon eerder je nest uit, jong. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 15:09:15 #75
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_179674940
Had vanochtend een tegenligger die verkeerd was gereden en besloot om op een N-weg (80 Vmax, doorgetrokken streep), een stukje voorbij een rotonde, te keren. Kom ik daar aan met 80, staat er ineens een auto dwars op de weg 8)7 Hij moest nog 2 keer steken ook voor hij terug kon naar de rotonde en zijn weg vervolgde.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_179677274
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:24 schreef Jordy-B het volgende:
Ik moest vanmorgen opvallend kort wachten met afslaan omdat er een Noord-Afrikaanse medenedelander in een Astra met ongeveer 120 door de bebouwde kom tegemoet gescheurd kwam.

Kom dan gewoon eerder je nest uit, jong. :{
Denk niet dat dat de reden is ;)
pi_179682878
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Denk niet dat dat de reden is ;)
Er reed geen politie achteraan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:08:56 #78
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_179683693
"Eerder je nest uit" impliceert dat 'ie onderweg was naar werk. Dat gelooft natuurlijk niemand.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_179685422
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:24 schreef Jordy-B het volgende:
Ik moest vanmorgen opvallend kort wachten met afslaan omdat er een Noord-Afrikaanse medenedelander in een Astra met ongeveer 120 door de bebouwde kom tegemoet gescheurd kwam.

Kom dan gewoon eerder je nest uit, jong. :{
Ik vind dat zo'n domme opmerking, "eerder je nest uit". Kennelijk is dat niet goed gegaan, of is er iets anders verkeerds gegaan.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_179685458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:09 schreef Xaryna het volgende:
Had vanochtend een tegenligger die verkeerd was gereden en besloot om op een N-weg (80 Vmax, doorgetrokken streep), een stukje voorbij een rotonde, te keren. Kom ik daar aan met 80, staat er ineens een auto dwars op de weg 8)7 Hij moest nog 2 keer steken ook voor hij terug kon naar de rotonde en zijn weg vervolgde.
Al meerdere keren meegemaakt, zelfs vlak VOOR een rotonde. Laatst nog, dame op leeftijd, via het fietspad gedeelte van een rotonde op een provinciale weg omkeren. Ze kon gewoon de rotonde pakken die vlak voor haar was.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_179687123
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:33 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n domme opmerking, "eerder je nest uit". Kennelijk is dat niet goed gegaan, of is er iets anders verkeerds gegaan.
Je rijdt gewoon niet met zo'n achterlijke noodgang door de bebouwde kom, op een weg met kruisingen om de dertig meter. Ik zag hem, want hij kwam me tegemoet, maar iemand die de weg opdraait, wordt hartstikke doodgereden. :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179687448
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 05:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je rijdt gewoon niet met zo'n achterlijke noodgang door de bebouwde kom, op een weg met kruisingen om de dertig meter. Ik zag hem, want hij kwam me tegemoet, maar iemand die de weg opdraait, wordt hartstikke doodgereden. :{w
BBK is dat wel écht veel te hard ja. :{w
  zaterdag 9 juni 2018 @ 08:55:19 #83
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179687652
Zat enige tijd geleden met een vriendin in de auto en reden richting ons dorp. Reed 100 waar het 100 was, auto komt snel van achteren aan. Wordt 70 en ik ga 70 rijden. Auto schiet aan ons voorbij, duidelijk sneller dam 100. Ik wil net zeggen waar is de politie als ze nodig hebt en op dat moment schiet er nog een auto voorbij. Ik zeg tegelijk met vriendin, waar is de politie als je ze nodig hebt. Zien beide auto’s de bebouwde kom inrijden zonder dat de remlichten aangaan en verdwijnen uit het zicht.
Stuk verderop staan ze dan in de berm. Achterste auto nu met blauw zwaailicht.
Zelden zo gelachen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179687727
Mensen die een soort inhaalmanoeuvre op de snelweg van plan zijn, maar zich halverwege bedenken en weer naar rechts gaan :')

Altijd beter dan linksrijders, maar het is een beetje vaag rijgedrag
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179687738
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die een soort inhaalmanoeuvre op de snelweg van plan zijn, maar zich halverwege bedenken en weer naar rechts gaan :')

Altijd beter dan linksrijders, maar het is een beetje vaag rijgedrag
Misschien rijden die mensen op de cruisecontrol en heb jij niet genoeg standvastigheid in je rechter been...
pi_179687904
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:09 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Misschien rijden die mensen op de cruisecontrol en heb jij niet genoeg standvastigheid in je rechter been...
Met cc inhalen lijkt me sowieso niet handig en met mijn rechterbeen is niks mis ;)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179688445
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 05:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je rijdt gewoon niet met zo'n achterlijke noodgang door de bebouwde kom, op een weg met kruisingen om de dertig meter. Ik zag hem, want hij kwam me tegemoet, maar iemand die de weg opdraait, wordt hartstikke doodgereden. :{w
Lijkt me genoeg reden om het alarmnummer te bellen.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 11:09:50 #88
107525 Caithlinn
Still me....
pi_179689007
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die een soort inhaalmanoeuvre op de snelweg van plan zijn, maar zich halverwege bedenken en weer naar rechts gaan :')

Altijd beter dan linksrijders, maar het is een beetje vaag rijgedrag
Niet te hard oordelen. Ik had een kapotte benzinedruksensor; dan wil je gas geven en sputtert je motor even om vervolgens helemaal de brui te geven. Mij gebeurde dat midden in een inhaalactie en geloof me; dan wil je heel snel weer naar rechts.
Als het een groene Twingo was op de A4 van A’dam naar R’dam, bij deze excuses O-)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_179689912
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 11:09 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Niet te hard oordelen. Ik had een kapotte benzinedruksensor; dan wil je gas geven en sputtert je motor even om vervolgens helemaal de brui te geven. Mij gebeurde dat midden in een inhaalactie en geloof me; dan wil je heel snel weer naar rechts.
Als het een groene Twingo was op de A4 van A’dam naar R’dam, bij deze excuses O-)
Oeps !

Nou ja, het gebeurde twee keer op een dag en dan begint het op te vallen :P beiden auto’s bleven op de middelste strook rijden en het was op de A13, geen groene twingo ;)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179690386
Net weer iemand voor me die voor het verkeerslicht op de linkerbaan voorgesorteerd stond en bij groen als een slak naar voren kroop. Er gingen gewoon vier (!) auto's rechts bij langs.

Ga dan niet op de linkerbaan staan. ;(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179690390
Vandaag tot twee keer toe op de rem op een net te smalle en bochtige 80 km weg omdat mijn tegenliggers meenden dat ze nog prrrrrima die fietser konden inhalen. :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179690443
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die een soort inhaalmanoeuvre op de snelweg van plan zijn, maar zich halverwege bedenken en weer naar rechts gaan :')

Altijd beter dan linksrijders, maar het is een beetje vaag rijgedrag
Ah was jij die eikel op de A7 gisteren?

Ik zo op de cruise linkerbaan iemand inhalen, tot ik er vrijwel naast rij en deze eikel gaat versnellen. Goed ik er weer achter aansluiten, ben niet om onnodig links te rijden. Gast die eikel weer van het gas af.

Dus ik er snel alsnog erlangs, komt ie achter me ook naar links, mij weer inhalen en gelijk de afrit af, want inmiddels waren we langs de blokjes 8)7

Inhalen op de cc gaat prima, als die ander niet zomeer versnelt en vertraagt.
.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 juni 2018 @ 13:19:05 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179690623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:58 schreef Jordy-B het volgende:
Net weer iemand voor me die voor het verkeerslicht op de linkerbaan voorgesorteerd stond en bij groen als een slak naar voren kroop. Er gingen gewoon vier (!) auto's rechts bij langs.

Ga dan niet op de linkerbaan staan. ;(
Misschien moest ie wel naar links over 2 kilometer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_179690641
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Misschien moest ie wel naar links over 2 kilometer.
Ja, dat zou een punt kunnen zijn, ware het niet dat de weg honderd meter na de kruising weer naar één rijstrook gaat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179690645
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:03 schreef Fer het volgende:

[..]

Ah was jij die eikel op de A7 gisteren?

Ik zo op de cruise linkerbaan iemand inhalen, tot ik er vrijwel naast rij en deze eikel gaat versnellen. Goed ik er weer achter aansluiten, ben niet om onnodig links te rijden. Gast die eikel weer van het gas af.

Dus ik er snel alsnog erlangs, komt ie achter me ook naar links, mij weer inhalen en gelijk de afrit af, want inmiddels waren we langs de blokjes 8)7

Inhalen op de cc gaat prima, als die ander niet zomeer versnelt en vertraagt.
Nee, ik kom nooit op de A7
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179690899
Ik wacht nog altijd op de dag dat een user zegt: ‘Verrek! Die eikel ben ik :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179706751
- knip, dit topic is NIET bedoeld om filmpjes te bespreken, en al helemáál niet op een externe site -

[ Bericht 20% gewijzigd door Sounddragon op 10-06-2018 12:34:55 ]
Racist
  zondag 10 juni 2018 @ 12:35:33 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179706933
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wacht nog altijd op de dag dat een user zegt: ‘Verrek! Die eikel ben ik :o
Ik wacht al járen op het moment dat iemand me spot :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179706989
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik wacht al járen op het moment dat iemand me spot :+
Ik ook. Ik lees vaak over bekende wegen waar ik regelmatig te vinden ben.

Maar als ik een keer onderwerp ben van een irritatie, dan zal het vast wel om het gebrek aan snelheid zijn. Ook op stukken waar je 130 mag rij ik vaak ergens tussen de 115 en 120. (op de teller dan, dus het zal vast nóg langzamer zijn.)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_179707035
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik wacht al járen op het moment dat iemand me spot :+
Nog asocialer rijden dus :+

Irritatie van de dag: een omleiding die naar een andere omleiding verwijst :')
Als local weet ik de sluiproutes en was de tweede afsluiting net voor. Maar over een uurtje denk ik dat er veel boze automobilisten zijn die 15 km om moeten rijden omdat ze van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')