Vorig jaar had ik echt een plaag. Had een hor voor de ramen en één om m'n bed en alsnog wisten ze me 's nachts te pakken. 's Ochtends vroeg zag je er zeker 10-15 voor het raam tegen het hor aan komen. Muggenbulten blijven een dikke week jeuken bij me, dus ik werd gék.quote:
Over het algemeen wen je aan de warmte na een week of 2-3. Als het dan weer kouder wordt, en later weer warmer, dan moet je er weer opnieuw aan wennen. Beter als het gewoon aanhoudt.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:51 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Smaken verschillen...Oké... vanaf 21 juni koeler en meer regen zou ik een goede deal vinden. Als dat dan ook maar even aanhoudt. Hoe lang ga je op vakantie?
Die staan juist op standje heet met dit weer.quote:
Dat ja. In Utrecht nu elke keer gewoon alleen maar suffe regenbuitjes gehad. Ik ga voor het gemak maar weer uit van datzelfde, dan kan t altijd meevallenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:52 schreef MaLo het volgende:
Zou wel leuk zijn als we eens wat onweer kregen, het trekt hier tot nu toe telkens langs. Of het ontwikkelt zich net na hier.
Zo zo. Mijn bliksemafleider staat al klaar hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die staan juist op standje heet met dit weer.
Zeker lekker vandaag, lang niet zo plakkerig en benauwd! Komt misschien vanmiddag wel weerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zo vies als het gister buiten was, zo lekker is het nu. Pak wind
Hopelijk kan ik vanavond ook alle deuren open zetten.
Hier net andersom. Gisteren heerlijk weer, blauw, af en toe wind. En vanochtend is het al hei-ig en benauwd. Brrr.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:48 schreef MaLo het volgende:
MIjn weerapp ziet het nu al niet meer zitten qua neerslag, gisteren voorspelde hij nog zo'n 10 mm voor vandaag en nu nog maar 2,6
[..]
Zeker lekker vandaag, lang niet zo plakkerig en benauwd! Komt misschien vanmiddag wel weer
Ja, ik gok dat het over een paar uur weer benauwd is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:48 schreef MaLo het volgende:
MIjn weerapp ziet het nu al niet meer zitten qua neerslag, gisteren voorspelde hij nog zo'n 10 mm voor vandaag en nu nog maar 2,6
[..]
Zeker lekker vandaag, lang niet zo plakkerig en benauwd! Komt misschien vanmiddag wel weer
een weer app is met dit dynamisch weer totaal onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |