Zullen wel wachten op Nadal.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
Eurosport haalt wel het maximale uit die twee zenders zeg. Gaan ze op Eurosport en Euosport 2 allebei Sharapova-Hogenkamp uitzenden.
Ja, vind het alleen zo gaar dat ze dan op Eurosport 2 niet een andere partij uitzenden.quote:
Dat is wel heel matig ja. En de Belg zendt Bemelfrans uit. Gelukkig is dit potje snel klaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind het alleen zo gaar dat ze dan op Eurosport 2 niet een andere partij uitzenden.
Ook raar trouwens dat ze op Eurosport en Eurosport 2 Sharapova-Hogenkamp uitzenden met verschillende Nederlands commentaar.![]()
Nadal-Bolelli is gewoon al begonnen. Slaat toch nergens op dit.![]()
Echt heel triest. Vraag me af of ze daar zitten te slapen of iets dergelijks. En de NOS heeft de rechten natuurlijk niet meer. Ben nu maar op sportlemon.tv aan het kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel heel matig ja. En de Belg zendt Bemelfrans uit.
Da's wel handig voor het geval Eurosport 1 het niet doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
Eurosport haalt wel het maximale uit die twee zenders zeg. Gaan ze op Eurosport en Euosport 2 allebei Sharapova-Hogenkamp uitzenden.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Da's wel handig voor het geval Eurosport 1 het niet doet.
Op welke zender kijk jij of kijk je ook via een stream?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:05 schreef Norrage het volgende:
Rome Dejavu. Rafa na regenonderbreking in paar minuten weer terug in de set....
Mevrouw maxi-mus vroeg ook al wat ik aan het kijken was.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:13 schreef EP3 het volgende:
Ik dacht even dat het oorlog was, maar het is gewoon Sharapova die n balletje slaat.
'We nemen het mee naar achter'.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een berichtje gestuurd naar Eurosport. Hopelijk schrikken ze er wakker door.
Vind het wel een dieptepunt hoor dit. Waar slaat het op om zo'n wedstrijd op beide zenders uit te zenden.quote:
Technische problemen misschien?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind het wel een dieptepunt hoor dit. Waar slaat het op om zo'n wedstrijd op beide zenders uit te zenden.
Kan, maar laat ze dan even iets zeggen. Dan zou ik er nog wel begrip voor hebben.quote:
Dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zal wel weer komen omdat Europsport 1 nationaal geregeld is. En Eurosport 2 kiezen ze internationaal. Krijg je dus op Eurosport 1 de Nederlandse tennister en op 2 de internationale keuze voor Sharapova....
Oké, maar bizar toch dat op Eurosport 1 Kristie Boogert commentaar geeft en op Eurosport 2 John van Lottum?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zal wel weer komen omdat Europsport 1 nationaal geregeld is. En Eurosport 2 kiezen ze internationaal. Krijg je dus op Eurosport 1 de Nederlandse tennister en op 2 de internationale keuze voor Sharapova....
Oké dat is wel vreemd ja. Wellicht weten ze van elkaar niet wat ze doenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar bizar toch dat op Eurosport 1 Kristie Boogert commentaar geeft en op Eurosport 2 John van Lottum?
Maar dan nog kun je toch beter een enigszins spannende partij van Nadal uitzenden dan een tot voor kort halve walkover van Sharapova?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |