ohja. Datte.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn veel interessante topics over in ESF waar je er alles over kunt lezen.
Dank jequote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
uhh.... Israel duurt nog even voordat ze de locatie bekend maken, dat van Matt heb ik ook gemist, en bijna alles is goed zolang het maar geenMaan
is. En miss montreal wordt het niet volgend jaar, want die is op dat moment tourende
Dat weet ik wel, maar bijgepraat worden is ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn veel interessante topics over in ESF waar je er alles over kunt lezen.
Dit moet je niet elke keer doen hoor. Bedoel, komaan er zitten 5 minuten tussen.quote:
Tis niet erg als een SC topic even een paar uur stil ligt toch? Mensen hebben ook gewoon lekker hun eigen dingetjes buiten FOK. En dat is alleen maar goed.quote:
Hee. Ato. Hoe is het er mee?quote:
Voelde langer. Maar je hebt een punt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit moet je niet elke keer doen hoor. Bedoel, komaan er zitten 5 minuten tussen.
Mijn afkickproces ging ook vrij snel dit keer omdat ik voor m'n gevoel naadloos overga in volgend jaar met 'waar zal het gehouden worden' enzo en wie er volgend jaar heen moet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
Heb eigenlijk dit jaar eigenlijk moeiteloos afgekikt van het ESF. Waarschijnlijk omdat ik al klaar mee was, halverwege de week toen.
Wat, hoe dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:17 schreef Greys het volgende:
IJsbeer ik geef het op met m'n bessenstruiken trouwens. De kruisbessen groeiden echt weer super maar als ik ze niet om de dag ofzo inspuit worden ze weer echt helemaal kaal gevreten. M'n halve struiken zijn weer kale takjes met weggevreten bladeren. Echt niet tegenaan te bestrijden.Misschien werkt het alleen als je veel struiken hebt omdat ze dan niet alles opgevreten krijgen?
Wel prima hoor, nu lui op de bank met IPad en radio 2 op de achtergrond.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat, hoe dan?Weer die pissebedden? Is er niet genoeg 'organic matter' in je aarde ofzo? Met wat andere plantjes, grond die goed rijk is en fluffy aanvoelt. Want dat herken ik dan wel, in het kasje bij mijn ouders thuis is het een halve woestijngrond, en daar gaan ze aan de aarbeien.
Overigens heb ik met dit weer meer last van Slakken. Vuile teringlijers vreten al m'n slaplantjes op. Heb uit pure agressie gisteren er een paar door midden gestoken met de spade.
Dierenbeulquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat, hoe dan?Weer die pissebedden? Is er niet genoeg 'organic matter' in je aarde ofzo? Met wat andere plantjes, grond die goed rijk is en fluffy aanvoelt. Want dat herken ik dan wel, in het kasje bij mijn ouders thuis is het een halve woestijngrond, en daar gaan ze aan de aarbeien.
Overigens heb ik met dit weer meer last van Slakken. Vuile teringlijers vreten al m'n slaplantjes op. Heb uit pure agressie gisteren er een paar door midden gestoken met de spade.
Pissebedden vreten m'n aardbeien en de kruisbessen zitten vol met luis die niet uit te roeien is. Hufters!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ook lekker ontspannen, beetje op fok kijken, wat youtube filmpjes kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef ato het volgende:
[..]
Wel prima hoor, nu lui op de bank met IPad en radio 2 op de achtergrond.
Op tv is er niets, deur open.
Heerlijk zo.
En met jou?
En je weet echt heel heel zeker dat het geen vogels zijn stiekem die er aan zitten?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Pissebedden vreten m'n aardbeien en de kruisbessen zitten vol met luis die niet uit te roeien is. Hufters!
En ik heb juist heel fluffy grond! Van die heel dure moestuinmengsel zooi dat ik me aan heb laten smerenEn genoeg ander vreetwerk maar ze willen geen gewone struiken, alleen m'n bessen en beien
Nee. Slakken. Geen hommels.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:26 schreef Greys het volgende:
En tis idd ook een slakkenfest nu met dit weer. Kloothommels zijn het, allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |