TS valt op midgets.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm
Omdat die nadat je een poging bij ze waagt waarschijnlijk het volgende denken:quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm,
quote:Wat heb ik de maatschappij misdaan waardoor ik dit ervaar?
Waarom denken lelijke mannen kennelijk bij mij van : Die chick kan ik vast wel krijgen?
Maar ... heeft TS toegehapt????quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Ik kon wel in janken uitbarsten. Waaraan verdien ik dit?
quote:Op zondag 27 mei 2018 10:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat die nadat je een poging bij ze waagt waarschijnlijk het volgende denken:
[..]
De moeder van die dikke dame zegt tegen haar dat ze lekker vol is en dat mannen daarvan houdenquote:
Hoezo nou weer walgelijk. Ik mag dit toch zo ervaren.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:44 schreef Anneloos het volgende:
Walgelijk dit. Ik ben ook gewoon dik en ik heb ook altijd veel knappere jongens gehad. Dus ook al zou jij knap zijn betekent het niet persé soort zoekt soort. Misschien ligt het wel ergens anders aan
Daarnaast dat jij daar niet op valt oké, maar blijkbaar vallen dunne blondines niet op jou of durf jij er niet op af te stappen dus onterechte klacht.
'Schijnen'quote:Op zondag 27 mei 2018 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dikkertjes schijnen goed te pijpen
Niet gewoon vriendelijk tegen mensen kunnen zijn, zonder daar iets achter te zoeken.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:49 schreef Jaume_I het volgende:
Ook gewoon normale, mooiere vrouwen overigens. Maar ben er nu wel achter dat je niet te vriendelijk tegen ze moet zijn, want dan gaan ze meteen kansen ruiken.
Dit is er ook nog eens een zonder dikke tieten. Dat is al helemaal geen gezicht. Al een vol lichaam en dan van die theezakjes. Ja sorry dames het is erg oppervlakkig.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:49 schreef halfway het volgende:
Dikke tieten zijn wel oke, echter een reet als een vliegdekschip maakt het weer minder.
Dus niet lekker vol, maar gewoon VET!quote:Op zondag 27 mei 2018 10:51 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Dit is er ook nog eens een zonder dikke tieten. Dat is al helemaal geen gezicht. Al een vol lichaam en dan van die theezakjes. Ja sorry dames het is erg oppervlakkig.
Die dikkerdjes ja.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Niet gewoon vriendelijk tegen mensen kunnen zijn, zonder daar iets achter te zoeken.
Ach als je gezopen hebt is alles duwbaar toch?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:52 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Die dikkerdjes ja.
Merkte echt dat als je een gesprek met ze aangaat, en dan ook wedervragen gaat stellen enzo, dat ze meestal meteen denken dat de shit aan is en dat ze je gaan benaderen via fb / WhatsApp ofzo.
Heb mezelf daardoor nu aangeleerd om gewoon vriendelijk te zijn maar verder niet echt enthousiast of sociaal te doen ofzo.
Geen tieten, geen gezicht... wat heeft ze wel?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:51 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Dit is er ook nog eens een zonder dikke tieten. Dat is al helemaal geen gezicht.
Nja dit is wel zo'n typje waarbij je denkt ''Waarom zit zo'n karakter nu haast nooit in een lekker wijf''quote:Op zondag 27 mei 2018 10:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geen tieten, geen gezicht... wat heeft ze wel?
quote:Op zondag 27 mei 2018 10:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hmm vind ik niet. Na het klaarkomen bijna over je nek gaan is ook niet alles.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:55 schreef halfway het volgende:
[..]
Ach als je gezopen hebt is alles duwbaar toch?
Misschien heeft ze wel een 10/10 vagina waar je jezelf een paar minuten mee kunt vermaken, bovendien zal ze als ze door zo'n ernstig knappe jongen geneukt wordt je rug compleet aan gort krabben, heerlijk dat gelijktijdige gevoel van ejaculerende ballen en vers bloed op je rugquote:Op zondag 27 mei 2018 10:56 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Nja dit is wel zo'n typje waarbij je denkt ''Waarom zit zo'n karakter nu haast nooit in een lekker wijf''![]()
Maar dat valt uiteindelijk vrij logisch te verklaren.
Lijkt me niks, het gevoel van ejaculerende ballen op mijn rug.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:00 schreef UitStraling het volgende:
heerlijk dat gelijktijdige gevoel van ejaculerende ballen en vers bloed op je rug
Als je zo neerbuigend bent, verdien je zelfs die dikkerd niet :/quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Wat heb ik de maatschappij misdaan waardoor ik dit ervaar?
Ik ben niet dik, niet klein, niet kaal. Maar toch denken dikke(re) vrouwen kennelijk bij mij van : Die gast kan ik vast wel krijgen.
Nu weer hetzelfde geval, meisje in mijn appartementencomplex die ik eergisteren in de hal tegen kwam ''Hee, sorry dat ik je stoor maar ik heb je nummer uit de bewoners app gehaald. Ik vond ons gesprek erg leuk en dacht misschien aan een vervolg met een drankje? Laat maar weten''
Ik kon wel in janken uitbarsten. Waaraan verdien ik dit? Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm, maar altijd een iets te dikke Esther die dan bij warm weer van die kleding draagt met een open rug en dat je dan de vetrollen over haar BH bandje ziet komen.
TS heeft een vergelijkbaar gevoel, maar dan door een andere oorzaak.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
ik zou met een boog om je heen lopen.
Een dikke reet?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gadverquote:Op zondag 27 mei 2018 11:17 schreef DemonRage het volgende:
TS wil een dun meisje:
[ afbeelding ]
In Skyrim worden ze Draugr genoemd
Dus je vrienden kunnen wel fatsoenlijke vriendinnen krijgen maar jij bent vrijgezel en pullt alleen maar fatties en gaat dus zitten klagen over de fatties?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:40 schreef Bogatell het volgende:
Nee maar, serieus. Ik ben geen fotomodel, maar ik ben in mijn vriendengroep een beetje gemiddeld qua uiterlijk.
Toch hebben al mijn vrienden gewoon een fatsoenlijke vriendin die je zonder schaamte aan je ouders/vrienden kunt tonen (lees: gewoon een verzorgd uiterlijk, slank (normaal postuur), keurige hbo of wo diploma).
Dan kan ik natuurlijk echt niet met een dikzakje komen aanzetten. Heb oprecht nog even gedacht : zou ik het er op kunnen doen? (wel leuk karakter volgens mij), maar nee die gedachte alleen al vind ik echt smerig.
Man man man.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:40 schreef Bogatell het volgende:
Nee maar, serieus. Ik ben geen fotomodel, maar ik ben in mijn vriendengroep een beetje gemiddeld qua uiterlijk.
Toch hebben al mijn vrienden gewoon een fatsoenlijke vriendin die je zonder schaamte aan je ouders/vrienden kunt tonen (lees: gewoon een verzorgd uiterlijk, slank (normaal postuur), keurige hbo of wo diploma).
Dan kan ik natuurlijk echt niet met een dikzakje komen aanzetten. Heb oprecht nog even gedacht : zou ik het er op kunnen doen? (wel leuk karakter volgens mij), maar nee die gedachte alleen al vind ik echt smerig.
Die kun je letterlijk in elk gaatje nemen. Denk de ideale vrouw voor topicstarter.quote:
Heb je die kerel gezien?? En dat ligt zeker niet alleen aan zijn 'buikje'quote:Op zondag 27 mei 2018 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Genoeg oppervlakkige simpele vrouwen ook hoor
https://www.telegraaf.nl/(...)-mol-zou-jammer-zijn
Oppervlakkig omdat ze het “jammer zou vinden”?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Genoeg oppervlakkige simpele vrouwen ook hoor
https://www.telegraaf.nl/(...)-mol-zou-jammer-zijn
Ik vind Sven Kramer juist niet helemaal 100 procent en ik heb een aangeboren radar daarvoorquote:Op zondag 27 mei 2018 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je die kerel gezien?? En dat ligt zeker niet alleen aan zijn 'buikje'
Wat een onaantrekkelijk geval zeg
Dat is een topsporter, die staan erom bekend dat ze nogal bijzonder zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Sven Kramer juist niet helemaal 100 procent en ik heb een aangeboren radar daarvoor
Ten koste van wat?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een topsporter, die staan erom bekend dat ze nogal bijzonder zijn.
Zijn lijf is compleet niets mis mee. Moet je smaak zijn, maar goed lijf wel
Boeiend, na een jaar of vijf moet je zulke mannen gewoon dumpen en het volgende lekkere lijf batsenquote:
Hij batst alleen van 18:45 tot 18:59, daarna moet hij zijn fruithapje, daar heeft hij tot 19:03 voor, daarna gaat hij skeeleren tot 21:00, bordje zemelen om 21:05 en daarna gaat Sven slapen.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Boeiend, na een jaar of vijf moet je zulke mannen gewoon dumpen en het volgende lekkere lijf batsen
Neem je zeven Svens, met verschillende specialiteiten,heb je alsnog de hele rangequote:Op zondag 27 mei 2018 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij batst alleen van 18:45 tot 18:59, daarna moet hij zijn fruithapje, daar heeft hij tot 19:03 voor, daarna gaat hij skeeleren tot 21:00, bordje zemelen om 21:05 en daarna gaat Sven slapen.
Zo'n foetsie gesporte piemel van 11 centimeterquote:Op zondag 27 mei 2018 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Neem je zeven Svens, met verschillende specialiteiten,heb je alsnog de hele range
Van sporten krimpt je pener?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n foetsie gesporte piemel van 11 centimeter
Voor jou een saaie truus voor hun een beest in bed, geen sukkel die daar over gaat opscheppen. Dan zijn ze ze kwijtquote:Op zondag 27 mei 2018 11:48 schreef tstile het volgende:
Voor werk kom ik bij veel jonge stellen over de vloer en het valt me echt op hoeveel knappe kerels met een lelijke vrouw gaan.
Echt gewoon relaxte gasten, goed uiterlijk, chille persoonlijkheid en dan met echt een saaie truus die qua uiterlijk gewoon echt een 6je is...
Wat heb je aan een lelijk beest in bed?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Voor jou een saaie truus voor hun een beest in bed, geen sukkel die daar over gaat opscheppen. Dan zijn ze ze kwijt
Liever een 6'je en een lief ding, dan een 10 die niet kan koken met een kutpersoonlijkheid.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:48 schreef tstile het volgende:
Voor werk kom ik bij veel jonge stellen over de vloer en het valt me echt op hoeveel knappe kerels met een lelijke vrouw gaan.
Echt gewoon relaxte gasten, goed uiterlijk, chille persoonlijkheid en dan met echt een saaie truus die qua uiterlijk gewoon echt een 6je is...
Mark en Tom?quote:Op zondag 27 mei 2018 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent niet bekend met Mark en Tom?
Dat is na 20 jaar een verlopen 5je die niet kan koken met een kutpersoonlijkheidquote:Op zondag 27 mei 2018 11:59 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Liever een 6'je en een lief ding, dan een 10 die niet kan koken met een kutpersoonlijkheid.
Daarom trouw ik ook niet in gemeenschap van goederenquote:Op zondag 27 mei 2018 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is na 20 jaar een verlopen 5je die niet kan koken met een kutpersoonlijkheid
quote:Op zondag 27 mei 2018 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is na 20 jaar een verlopen 5je die niet kan koken met een kutpersoonlijkheid
quote:
Ik dacht Mark Tuitert en Tom Dumoulin.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee Amerikaanse sporthelden met kleine piemeltjes uit Little Brittain
Twintig jaar? gewoon de deur uit trappen na 4 jaar en 364 dagen en een nieuw strak jong ding op de kop tikken, koken kan ik zelf wel en ik heb een geweldige persoonlijkheid maar een kutje heb ik nietquote:Op zondag 27 mei 2018 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Van die eisende tutjes die willen dat je de Candida uit hun Taco likt.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:02 schreef GM78 het volgende:
Mijn ervaring is toch wel dat je met de wat vollere vrouwen het meeste plezier in bed heb.
Het zijn vaak juist die moddepoppetjes die in standje zeester gaan liggen tijdens de seks
Dit klinkt vies en geil tegelijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:04 schreef halfway het volgende:
[..]
Van die eisende tutjes die willen dat je de Candida uit hun Taco likt.
Mark is wel een leuke kerel, Tom is wat stuurs en vlak, als ik die op tv zie moet ik altijd aan nootmuskaat denkenquote:
Dat laatstequote:Op zondag 27 mei 2018 12:02 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Daarom trouw ik ook niet in gemeenschap van goederen![]()
En na die 20 jaar kies ik dan wel weer voor een jonger exemplaar zodat ik dr weer 20 jaar tegenaan kan.
Of bedoelde je nu die 10, die na 20 jaar een 5'je is geworden?
Nah, geldt hetzelfde voor.
Kan in Thailand gefixt worden jongemanquote:Op zondag 27 mei 2018 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twintig jaar? gewoon de deur uit trappen na 4 jaar en 364 dagen en een nieuw strak jong ding op de kop tikken, koken kan ik zelf wel en ik heb een geweldige persoonlijkheid maar een kutje heb ik niet
Zit je daar met zo'n papegaaienkutje met van dat vieze donshaar, beetje braken wijdbeens boven de spiegelquote:
Maar dat is niet mijn ideaalbeeld eigenlijk :/quote:Op zondag 27 mei 2018 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste
Maar zoals Kopiko terecht opmerkte. En jij ook beaamt. Gewoon elkaar wegflikkeren na een paar jaar en opnieuw beginnen
Dat braken uit je nieuwe poesje speelt vaak pas op nadat je een creampie party hebt bezochtquote:Op zondag 27 mei 2018 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar met zo'n papegaaienkutje met van dat vieze donshaar, beetje braken wijdbeens boven de spiegel
Wat een idealisme zeg. Net of mensen bij elkaar blijven vanwege liefde en samenzijnquote:Op zondag 27 mei 2018 12:11 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn ideaalbeeld eigenlijk :/
Enkel leuk voor je lul.
Van een lieve leuke vrouw gaat je lul nog niet dagelijks steigeren dus ik zou nog maar eens goed nadenken voordat je een nestje bouwt met de plaatselijke Ellemiekequote:Op zondag 27 mei 2018 12:11 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn ideaalbeeld eigenlijk :/
Enkel leuk voor je lul.
Terwijl zijn probleem vooral is dat hij geen "nee" durft te zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus je vrienden kunnen wel fatsoenlijke vriendinnen krijgen maar jij bent vrijgezel en pullt alleen maar fatties en gaat dus zitten klagen over de fatties?
Tegenwoordig is dat idd wel anders. Nu moeten ze samenblijven omdat ze die dure hypotheek anders niet kunnen betalen. Ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een idealisme zeg. Net of mensen bij elkaar blijven vanwege liefde en samenzijn
Hoe dik ben je? Lengte en gewicht?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:44 schreef Anneloos het volgende:
Walgelijk dit. Ik ben ook gewoon dik en ik heb ook altijd veel knappere jongens gehad. Dus ook al zou jij knap zijn betekent het niet persé soort zoekt soort. Misschien ligt het wel ergens anders aan
Daarnaast dat jij daar niet op valt oké, maar blijkbaar vallen dunne blondines niet op jou of durf jij er niet op af te stappen dus onterechte klacht.
Deze vind ik wel een klein applausje waardquote:Op zondag 27 mei 2018 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een lieve leuke vrouw gaat je lul nog niet dagelijks steigeren dus ik zou nog maar eens goed nadenken voordat je een nestje bouwt met de plaatselijke Ellemieke
Niks mis met Ellemieke!quote:Op zondag 27 mei 2018 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een lieve leuke vrouw gaat je lul nog niet dagelijks steigeren dus ik zou nog maar eens goed nadenken voordat je een nestje bouwt met de plaatselijke Ellemieke
Jij hebt thuis wat beters op de bank zitten?quote:Op zondag 27 mei 2018 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik ooit beledigd![]()
Muf wijf trouwens
Omdat jij vies dik bent moet TS maar een dik mokkel aan zijn leuter hangen?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:44 schreef Anneloos het volgende:
Moesten je ogen maar niet automatisch naar de BH kijken. Dus kennelijk vind je ze wel sexyquote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm, maar altijd een iets te dikke Esther die dan bij warm weer van die kleding draagt met een open rug en dat je dan de vetrollen over haar BH bandje ziet komen.
Vrouwenlogica gespot.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:54 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Moesten je ogen maar niet automatisch naar de BH kijken. Dus kennelijk vind je ze wel sexy
Anders kijk je toch niet naar iemands open rug.
En waarom hoeft TS niet realistisch te zijn dan?quote:Op zondag 27 mei 2018 12:51 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Omdat jij vies dik bent moet TS maar een dik mokkel aan zijn leuter hangen?
Kom op zeg, hij mag toch wel voor zijn mening uitkomen dat dikkere mensen gewoon wat meer aan hun uiterlijk mogen besteden voordat hij zich ook maar enigsinds openstelt tot een relatie?
En waarom is het toch altijd zo met jullie dikke wijven dat een man zich maar moet inschikken? Als je als vent een dikkere vrouw laat lopen ben je een zwijn, als je als vrouw een wat dikkere man/niet verzorgde man geen kans geeft ben je een powervrouw die voor haar mening uitkomt?
FUCKING BELACHELIJK!.
Vrouwen moeten realistisch zijn net als mannen, je vind elkaar leuk en ja uiterlijk hoort daar ook bij. Je hoeft niet dik te zijn(afgezien van wat ziektes daargelaten), want een mens is niet dik geboren en hoeft dat van nature ook niet te zijn. Dus zit niet te klagen dat TS geen dik mokkel wil als je weet dat er gewoon wat aan gedaan kan worden.
Welke dames trek je nu aan?quote:Op zondag 27 mei 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oplossing voor TS: zelf ook een papzak worden. Ik pullde ook vaak fatties totdat ik er zelf een werd.
De klacht is eigenlijk dat hij selecteert op iets wat niet te selecteren valt.quote:
Ik bekijk het zo. Uiterlijk valt een beetje op de tweede plaats! Eigenlijk altijd wel zo bekeken.. als ik een klik met iemand heb dan vind ik van zelf wel kleine dingen die ik aantrekkelijk vind. Zoveel mensen krijgen de kans niet, omdat ze een ‘minder lichaam’ hebben.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een lelijk beest in bed?
Je moet eerst iets moois hebben om zin van te krijgen.
Daarom zijn er mannen zoals in dit filmpje. Een beetje de vuilnismannen.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik bekijk het zo. Uiterlijk valt een beetje op de tweede plaats! Eigenlijk altijd wel zo bekeken.. als ik een klik met iemand heb dan vind ik van zelf wel kleine dingen die ik aantrekkelijk vind. Zoveel mensen krijgen de kans niet, omdat ze een ‘minder lichaam’ hebben.
Fuck dat. Iedereen verdient liefde
Hij mag een mening hebben. Maar niet elke dikke man of vrouw besteed niet gelijk ‘geen aandacht aan zijn of haar uiterlijk’. Omdat je dikker bent betekent het niet dat je niet gezond, eet of niet sport. Ik praat niets goed, maar sommige mensen komen makkelijker aan, dan de ander en medicatie is ook zo’n leuk dingetje!quote:Op zondag 27 mei 2018 12:51 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Omdat jij vies dik bent moet TS maar een dik mokkel aan zijn leuter hangen?
Kom op zeg, hij mag toch wel voor zijn mening uitkomen dat dikkere mensen gewoon wat meer aan hun uiterlijk mogen besteden voordat hij zich ook maar enigsinds openstelt tot een relatie?
En waarom is het toch altijd zo met jullie dikke wijven dat een man zich maar moet inschikken? Als je als vent een dikkere vrouw laat lopen ben je een zwijn, als je als vrouw een wat dikkere man/niet verzorgde man geen kans geeft ben je een powervrouw die voor haar mening uitkomt?
FUCKING BELACHELIJK!.
Vrouwen moeten realistisch zijn net als mannen, je vind elkaar leuk en ja uiterlijk hoort daar ook bij. Je hoeft niet dik te zijn(afgezien van wat ziektes daargelaten), want een mens is niet dik geboren en hoeft dat van nature ook niet te zijn. Dus zit niet te klagen dat TS geen dik mokkel wil als je weet dat er gewoon wat aan gedaan kan worden.
Heerlijk zo’n vent. Voor de maatschappijquote:Op zondag 27 mei 2018 13:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom zijn er mannen zoals in dit filmpje. Een beetje de vuilnismannen.
Geen, wie wil er nou een fattie?quote:
Hoe dik ben jij? Ben je al kaal? Hoe groot is jouw lul? Heb je geld?quote:
Zegt meer over jezelf. Die dikkerdjes denken dat ze wel kans maken bij een skinny nerd die toch niks beter kan krijgen. Jij hebt je neus gewoon te hoog zitten.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Ik ben niet dik, niet klein, niet kaal. Maar toch denken dikke(re) vrouwen kennelijk bij mij van : Die gast kan ik vast wel krijgen.
Nu weer hetzelfde geval, meisje in mijn appartementencomplex die ik eergisteren in de hal tegen kwam ''Hee, sorry dat ik je stoor maar ik heb je nummer uit de bewoners app gehaald. Ik vond ons gesprek erg leuk en dacht misschien aan een vervolg met een drankje? Laat maar weten''
Ik kon wel in janken uitbarsten. Waaraan verdien ik dit? Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm, maar altijd een iets te dikke Esther die dan bij warm weer van die kleding draagt met een open rug en dat je dan de vetrollen over haar BH bandje ziet komen.
Iedereen verdient liefde, ben ik wel met je eens hoor.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik bekijk het zo. Uiterlijk valt een beetje op de tweede plaats! Eigenlijk altijd wel zo bekeken.. als ik een klik met iemand heb dan vind ik van zelf wel kleine dingen die ik aantrekkelijk vind. Zoveel mensen krijgen de kans niet, omdat ze een ‘minder lichaam’ hebben.
Fuck dat. Iedereen verdient liefde
Begrijpelijk dat jij er zo in staat! Hopelijk vind je de juiste dame dan!quote:Op zondag 27 mei 2018 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iedereen verdient liefde, ben ik wel met je eens hoor.
Maar je hebt vrouwen die zichzelf dik vinden (terwijl ze 1.70 zijn en 65 kg. wegen). En je hebt vrouwen die zeggen dat ze een pondje meer wegen (terwijl ze 1.55 zijn en 95 wegen.)
Paar kilo meer is niks mis mee, maar een ongezonde vrouw vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Ook een vrouw die speciale kleding moet kopen, omdat jurkjes of rokjes gewoon niet passen vind ik gewoon echt een minpunt.
Of om Theo maar te quoten, ze moet lief zijn, maar je moet er wel mee over straat kunnen.
Ben aan het daten met een hele leuke vrouw.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat jij er zo in staat! Hopelijk vind je de juiste dame dan!
Nee, wat heeft dat met je lengte en gewicht te maken? Het lijkt alsof je je schaamt hiervoor.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hoe dik ben jij? Ben je al kaal? Hoe groot is jouw lul? Heb je geld?
Snap je waar ik naar toe ga?
Dat mag inmiddels wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:44 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Nee, wat heeft dat met je lengte en gewicht te maken? Het lijkt alsof je je schaamt hiervoor.
Ja, ik vind het niet prettig als iemand daarnaar vraagt. Ik hoef niet verder gefatshamed te worden dan er nu al is gebeurd op fokquote:Op zondag 27 mei 2018 18:44 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Nee, wat heeft dat met je lengte en gewicht te maken? Het lijkt alsof je je schaamt hiervoor.
Lengte en gewicht kan je al meteen inschatten als je iemand ziet. Dus ik zie niet in waarom je dat verborgen wilt houden.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet prettig als iemand daarnaar vraagt. Ik hoef niet verder gefatshamed te worden dan er nu al is gebeurd op fok
Daarnaast gaat het erover dat jij zulke vragen ook niet flex vind![]()
Het gaat er niet om verborgen houden. Het gaat erom dat niet heel fok hoeft te weten hoeveel ik weeg en hoelang ik ben.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:06 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Lengte en gewicht kan je al meteen inschatten als je iemand ziet. Dus ik zie niet in waarom je dat verborgen wilt houden.
Hoe lang ben je?
Ja want lengte en gewicht is ook echt iets gevoeligs.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om verborgen houden. Het gaat erom dat niet heel fok hoeft te weten hoeveel ik weeg en hoelang ik ben.
Ik word nooit aangesproken op mijn ‘dikheid’ irl, daar vraagt ook niemand hoelang ik ben of hoeveel ik weeg dus waarom zou ik jou dat zeggen? Ik ben niet afhankelijk van jou om mij te zeggen dat ik dik ben.
Jij reageert al niet eens inhoudelijk op wat ik zeg, dus dat zegt al genoeg
En dan nog? Voor mij ligt dat wel gevoelig. Nee het is niet zo erg!quote:Op zondag 27 mei 2018 19:19 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ja want lengte en gewicht is ook echt iets gevoeligs.Volgens mij heb je zwaar overgewicht en wil je het daarom niet zeggen.
Ben je nog erger dan Braddie? 175 cm en 140 kilo
Broer, zo iets vraag je gewoon niet. Dat doe je toch ook niet in real life? Al is diegene moddervet, je gaat niet op diegene afstappen: Hey wat is je lengte en gewicht?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:19 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ja want lengte en gewicht is ook echt iets gevoeligs.Volgens mij heb je zwaar overgewicht en wil je het daarom niet zeggen.
Ben je nog erger dan Braddie? 175 cm en 140 kilo
Ik heb dat al zovaak aan meiden gevraagd, zowel op Tinder als in real life. Heb serieus nooit gehad dat ze het raar vonden of niet wilden zeggen. Zelfs hele korte meiden (onder de 1.60) deden er niet moeilijk over.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Broer, zo iets vraag je gewoon niet. Dat doe je toch ook niet in real life? Al is diegene moddervet, je gaat niet op diegene afstappen: Hey wat is je lengte en gewicht?
What the hell
De enige plek die ik weet waarbij, op uitzonderingen na, vrouwen graag op de weegschaal staan is bij een verloskundige, voor de rest willen ze het er niet over hebben.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:30 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik heb dat al zovaak aan meiden gevraagd, zowel op Tinder als in real life. Heb serieus nooit gehad dat ze het raar vonden of niet wilden zeggen. Zelfs hele korte meiden (onder de 1.60) deden er niet moeilijk over.
Anneloos schaamt zich ervoor en wil het daarom niet zeggen. Ze probeert dit echter op mij af te wentelen, dat ik raar ben terwijl zij degene is die raar doet.
Ben je nu serieus?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En dan nog? Voor mij ligt dat wel gevoelig. Nee het is niet zo erg!
Jij wilt gewoon dingen weten die voor jou niet van belang zijn. Get a life ipv mij aan te spreken op mijn onzekerheden
Whatever haar reden is, kan best zijn dat je gelijk hebt en dat ze zich ervoor schaamt, gaat jou als nog geen ene fuck aan.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:30 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik heb dat al zovaak aan meiden gevraagd, zowel op Tinder als in real life. Heb serieus nooit gehad dat ze het raar vonden of niet wilden zeggen. Zelfs hele korte meiden (onder de 1.60) deden er niet moeilijk over.
Anneloos schaamt zich ervoor en wil het daarom niet zeggen. Ze probeert dit echter op mij af te wentelen, dat ik raar ben terwijl zij degene is die raar doet.
En waarom zou je dat bij de verloskundige wel willen weten? Jeej, weer 10kg erbij!quote:Op zondag 27 mei 2018 19:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De enige plek die ik weet waarbij, op uitzonderingen na, vrouwen graag op de weegschaal staan is bij een verloskundige, voor de rest willen ze het er niet over hebben.
Ja, ik ben dat. Ik ben wel onzeker, maar ik mag er zijn. Net zoals andere dikke mensen die gewoon een plekje mogen hebben in deze maatschappijquote:Op zondag 27 mei 2018 19:32 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Fotoboek even gecheckt uiteraard, maar ik lijk geen meisje te zijn dat onzeker hoeft te zijn over dr gewicht? Of je bent het niet in het fotoboek?
Ze mogen zeker een plekje hebben, maar ze nemen zo veel ruimte in beslag.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat. Ik ben wel onzeker, maar ik mag er zijn. Net zoals andere dikke mensen die gewoon een plekje mogen hebben in deze maatschappij
Omdat dat met de zwangerschap te maken heeft en dat schijnt heel leuk te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:34 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En waarom zou je dat bij de verloskundige wel willen weten? Jeej, weer 10kg erbij!
Volgens mij is het enige moment waarop vrouwen op de weegschaal willen staan het moment bij de dietist waarbij ze weten dat er een aantal kilo'tjes af zijn.
Verbaast me eigenlijk wel. Dacht eigenlijk dat je een behoorlijk zelfverzekerd spontaan grietje was. Niet onzeker ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat. Ik ben wel onzeker, maar ik mag er zijn. Net zoals andere dikke mensen die gewoon een plekje mogen hebben in deze maatschappij
Oh, dus eigenlijk moeten dikkere dames zichzelf gewoon voorhouden dat ze zwanger zijnquote:Op zondag 27 mei 2018 19:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Omdat dat met de zwangerschap te maken heeft en dat schijnt heel leuk te zijn.
Misschien als het dikke onzekere meiden zijn zoals Anneloos.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De enige plek die ik weet waarbij, op uitzonderingen na, vrouwen graag op de weegschaal staan is bij een verloskundige, voor de rest willen ze het er niet over hebben.
Dat vinden ze dan niet meer grappig als je dat zegt, heb die blunder al eens begaan door aan een dikke vrouw te vragen hoe ver zij dan al heen was. Was toen zelf 7 maand in verwachting, heb nog nooit zo snel mijn boodschappen ingepaktquote:Op zondag 27 mei 2018 19:37 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk moeten dikkere dames zichzelf gewoon voorhouden dat ze zwanger zijn
Ik heb het maar 1x gevraagd. Klein kind ben jij toch? Klein Aziaatje dat nog op een kind lijkt?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whatever haar reden is, kan best zijn dat je gelijk hebt en dat ze zich ervoor schaamt, gaat jou als nog geen ene fuck aan.
Als ze aangeeft het niet wilt te vertellen, dan hoor je als een normale mens het te accepteren ipv doordrammen als een kleine kind om precies helemaal niks.
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat vinden ze dan niet meer grappig als je dat zegt, heb die blunder al eens begaan door aan een dikke vrouw te vragen hoe ver zij dan al heen was. Was toen zelf 7 maand in verwachting, heb nog nooit zo snel mijn boodschappen ingepakt![]()
Hoezo, daar hoef je niet dik voor te zijn, ik wil het er ook niet over hebben en ik wilde zelfs niet bij de verloskundige op de weegschaal staan. Heb zoiets, zolang ik mijn kleding pas is het goed.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:38 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Misschien als het dikke onzekere meiden zijn zoals Anneloos.
Gelijk termen als 'fatshaming' gebruiken, terwijl dik zijn voor de meeste mensen een keuze is.Zolang je de mogelijkheid hebt om af te vallen moet je niet zeuren.
Ja schat. Als jij dat vindt gebaseerd op niks, dan ben ik het helemaal met je mee eensquote:Op zondag 27 mei 2018 19:40 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik heb het maar 1x gevraagd. Klein kind ben jij toch? Klein Aziaatje dat nog op een kind lijkt?
Zo kan ik wel overkomen! Ik ben ook spontaan en gedraag me irl wel redelijk zelfverzekerd. Ik kan het dan hebben van onbekenden, maar niet van vrienden bijv.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:37 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk wel. Dacht eigenlijk dat je een behoorlijk zelfverzekerd spontaan grietje was. Niet onzeker ofzo?
Je bent toch klein (<1,60) en lijkt op een kind (plat) ?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja schat. Als jij dat vindt gebaseerd op niks, dan ben ik het helemaal met je mee eens
Wat ben jij voor zielig mannetje? Vrouwen belachelijk maken. Jij praat nu tegen mooie vrouwen en die stamp jij de grond in. Get a lifequote:Op zondag 27 mei 2018 19:40 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik heb het maar 1x gevraagd. Klein kind ben jij toch? Klein Aziaatje dat nog op een kind lijkt?
Je bent aan het fatshamen! Laat die vrouwen in hun waarde. Ze hebben ook recht op een man!quote:Op zondag 27 mei 2018 19:41 schreef Fripsel het volgende:
Misschien moeten die vrouwen meer hun best te doen om aan een date te komen?
Mag ook best wat vaker gezegd worden, dat sommige internet kneusjes hun bek eens moeten houden.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zo kan ik wel overkomen! Ik ben ook spontaan en gedraag me irl wel redelijk zelfverzekerd. Ik kan het dan hebben van onbekenden, maar niet van vrienden bijv.
Maar online is het ronduit irritant, want je kent me niet dus dan denk ik .. hou je bek
Jouw ego. Jouw persoonlijkheid. Dat neemt ruimte in beslag.. daar is geen eens ruimte voorquote:Op zondag 27 mei 2018 19:36 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ze mogen zeker een plekje hebben, maar ze nemen zo veel ruimte in beslag.
Vriendinquote:Op zondag 27 mei 2018 19:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mag ook best wat vaker gezegd worden, dat sommige internet kneusjes hun bek eens moeten houden.
Ach als je maar flinke tetten hebt.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zo kan ik wel overkomen! Ik ben ook spontaan en gedraag me irl wel redelijk zelfverzekerd. Ik kan het dan hebben van onbekenden, maar niet van vrienden bijv.
Maar online is het ronduit irritant, want je kent me niet dus dan denk ik .. hou je bek
Correctie: dikke vrouwen belachelijk maken! Ik ben aan het fatshamen!quote:Op zondag 27 mei 2018 19:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat ben jij voor zielig mannetje? Vrouwen belachelijk maken. Jij praat nu tegen mooie vrouwen en die stamp jij de grond in. Get a life
Die vrouwen die hem berichten.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:44 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je bent aan het fatshamen! Laat die vrouwen in hun waarde. Ze hebben ook recht op een man!
Maar Angel is niet dikquote:Op zondag 27 mei 2018 19:45 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Correctie: dikke vrouwen belachelijk maken! Ik ben aan het fatshamen!
Ik ben 1.60m en 52kg tegenwoordig.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:43 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je bent toch klein (<1,60) en lijkt op een kind (plat) ?
Jouw foto's hebben overal op FOK! gestaan.
Waarom vertel jij wel je lengte en gewicht en Anneloos niet?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben 1.60m en 52kg tegenwoordig.
Ik heb al geen foto’s meer gepost op fok sinds ik 15 was, inmiddels ben ik 21.
Heb je nog vragen? Als je foto wilt zien kan je dm sturen. Ik schaam me nergens voor
Je gezicht is in ieder geval mooier. Lichaam kan je veranderen door te trainen. Gezicht niet.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je moet beter opletten. Ik was viesdik en nu engdun volgens de verhalen.
Hoe moet ik dat weten? Wat intereseert mij dat?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:48 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Waarom vertel jij wel je lengte en gewicht en Anneloos niet?
Doet me denken aan een situatie ruim twintig jaar geleden. Mijn moeder stond met de toenmalige buurvrouw te praten en zei uit het niets tegen haar: "Ach, wa zie ik nou. Da hadde gij ook weleens eerder kunnen vertellen."quote:Op zondag 27 mei 2018 19:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat vinden ze dan niet meer grappig als je dat zegt, heb die blunder al eens begaan door aan een dikke vrouw te vragen hoe ver zij dan al heen was. Was toen zelf 7 maand in verwachting, heb nog nooit zo snel mijn boodschappen ingepakt![]()
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:50 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Doet me denken aan een situatie ruim twintig jaar geleden. Mijn moeder stond met de toenmalige buurvrouw te praten en zei uit het niets tegen haar: "Ach, wa zie ik nou. Da hadde gij ook weleens eerder kunnen vertellen."
Daarna werd het zo gênant stil.
Omdat ik hier lees dat geen enkele vrouw haar gewicht wil zeggen (of er moeilijk over gaat doen), terwijl jij dat wel heel makkelijk doet.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Wat intereseert mij dat?
Dat jij nou hier van wakker ligt
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:49 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je gezicht is in ieder geval mooier. Lichaam kan je veranderen door te trainen. Gezicht niet.
Ben fitgirl, daarom.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:51 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Omdat ik hier lees dat geen enkele vrouw haar gewicht wil zeggen (of er moeilijk over gaat doen), terwijl jij dat wel heel makkelijk doet.
Verzin anders gewoon iets, arme joch ligt straks wakker van omdat je het niet wilt vertellenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja en daarom post ik mijn gewicht en lengte niet eng gedrocht dat je bent.
Als jij viesdik bent, ben jij hier de engerd. Projecteer je eigen onzekerheden niet op mij.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja en daarom post ik mijn gewicht en lengte niet eng gedrocht dat je bent.
Je weet ze wel te raken he?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:49 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je gezicht is in ieder geval mooier. Lichaam kan je veranderen door te trainen. Gezicht niet.
Je hebt vrouwen en je hebt types zoals Anneloos.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef halfway het volgende:
[..]
Je weet ze wel te raken he?
Zo ga je niet met vrouwen om!
Gewicht en lengte zegt toch niks? Als ik 68 kg weeg bij 1’75 maar geen kont heb en cup A dan ziet het er alsnog niet uit.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verzin anders gewoon iets, arme joch ligt straks wakker van omdat je het niet wilt vertellen![]()
![]()
Haha. Jij spoort echt niet. Ik ben geen engerd. Ik ben een leuk meisje om te zien. Als jij dat niet vind leuk voor je, maar stel geen domme vragen die jou geen fuck aangaan.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als jij viesdik bent, ben jij hier de engerd. Projecteer je eigen onzekerheden niet op mij.
Wie weet ben jij wel hartstikke dik, verstopt achter je beeldscherm.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als jij viesdik bent, ben jij hier de engerd. Projecteer je eigen onzekerheden niet op mij.
Je hebt echte mannen en dan is er nog Sander166quote:Op zondag 27 mei 2018 19:57 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je hebt vrouwen en je hebt types zoals Anneloos.
Klopt, zegt ook niks. Sommige vrouwen zien er beter uit wanneer ze 60 kg wegen dan wanneer ze 52 kg wegen. Spieren weegt sowieso zwaarder dan vetquote:Op zondag 27 mei 2018 19:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewicht en lengte zegt toch niks? Als ik 68 kg weeg bij 1’75 maar geen kont heb en cup A dan ziet het er alsnog niet uit.
Ja je bent echt leuk, mooi en sexy man. Iedereen die dat niet vindt is een eng gedrocht! En je bent totaal niet dik hoor. Als iemand dat vindt is hij jou aan het fatshamen!quote:Op zondag 27 mei 2018 19:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha. Jij spoort echt niet. Ik ben geen engerd. Ik ben een leuk meisje om te zien. Als jij dat niet vind leuk voor je, maar stel geen domme vragen die jou geen fuck aangaan.
Dikke mensen mooi noemenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat ben jij voor zielig mannetje? Vrouwen belachelijk maken. Jij praat nu tegen mooie vrouwen en die stamp jij de grond in. Get a life
Dat heb ik niet gezegd. Jij bent een gedrocht vanwege die nare persoonlijkheid van jequote:Op zondag 27 mei 2018 20:01 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ja je bent echt leuk, mooi en sexy man. Iedereen die dat niet vindt is een eng gedrocht! En je bent totaal niet dik hoor. Als iemand dat vindt is hij jou aan het fatshamen!
Ik vind dit zeer disrespectvol tegenover vrouwen die niet gezegend zijn met mooie borsten en een goede kont. Waarom laat je ze niet in hun waarde?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewicht en lengte zegt toch niks? Als ik 68 kg weeg bij 1’75 maar geen kont heb en cup A dan ziet het er alsnog niet uit.
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zegt de man die loopt te fappen op mijn foto! Zoek een leven
Wat valt er te fappen op een sproetenkop met visogen? Dat 2e bezoekje heb je aan de reactie van Sigaartje te danken over een of andere statistiek ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zegt de man die loopt te fappen op mijn foto! Zoek een leven
Ze denkt serieus dat jongens zich aftrekken op haar foto?quote:Op zondag 27 mei 2018 20:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
[..]
Wat valt er te fappen op een sproetenkop met visogen? Dat 2e bezoekje heb je aan de reactie van Sigaartje te danken over een of andere statistiek ofzo.
zit met mijn raket in mijn handen nuquote:Op zondag 27 mei 2018 20:12 schreef Anneloos het volgende:
Want het is maar bij twee bezoekjes gebleven
f5 bij haar op profiel pagina voor andere foto'squote:Op zondag 27 mei 2018 20:14 schreef Linkesoep het volgende:
Wacht kun je checken hoevaak iemand je profiel bekijkt?
Vraag voor een vriend
Je bent een mooie vrouw hoor.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:12 schreef Anneloos het volgende:
Dat weet ikquote:Op zondag 27 mei 2018 20:13 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ze denkt serieus dat jongens zich aftrekken op haar foto?
Oh waar staan ze ??quote:Op zondag 27 mei 2018 20:13 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Stalk jij mijquote:Op zondag 27 mei 2018 20:12 schreef Anneloos het volgende:
Als je naar je eigen Fobo gaat zie je zo een overzichtje van de laatste bezoekers en wie jou dus stalken.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vanwaar dan suggereer jij dat ik jou vaker dan twee keer bezocht?
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:13 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden hoor. Ligt er ook aan wat jij onder dik verstaat, maar smaken verschillen. Jouw mening is niet meer waard dan die van iemand anders.quote:
Ja, dat zag ik. Je kan ook zien hoe vaak je zelf kijkt.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je naar je eigen Fobo gaat zie je zo een overzichtje van de laatste bezoekers en wie jou dus stalken.
Te weinig pics in dit topicquote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Omg Anneloos is wel een mooi meisje! Hoe kan je zo een dingen zeggen...quote:Op zondag 27 mei 2018 20:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
[..]
Wat valt er te fappen op een sproetenkop met visogen? Dat 2e bezoekje heb je aan de reactie van Sigaartje te danken over een of andere statistiek ofzo.
Faud!!!quote:Op maandag 28 mei 2018 00:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik lees altijd de eerste pagina en de laatste van dit soort lange topicsHet verschil toont wel aan dat dit wel een kwaliteitstopic is met een hoop gevit op elkaar
Nu helemaal lezen
Edit:
Onzekere FOK! autisten gaan haten, typischChubby chicks kunnen wel goeie zijn als ze zich gewoon verzorgen en niet als ma Flodder door het leven gaan.
Kijk het is fucking chill om daarmee te chillen en te zuipen, maar je moet er niet mee naar bed willenquote:Op maandag 28 mei 2018 00:59 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Faud!!!
Juist Flodderwijven moet je hebben die stoken zelf Wisky![]()
Na genoeg drank maakt het geen fuck meer uitquote:Op maandag 28 mei 2018 01:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kijk het is fucking chill om daarmee te chillen en te zuipen, maar je moet er niet mee naar bed willen
Ah, dus als mensen je niet zien staan, ligt het per definitie aan hun en niet aan jou?quote:Op maandag 28 mei 2018 08:58 schreef bereboot3 het volgende:
Dikke meisjes zijn lief en zien je tenminste staan in tegenstelling tot slanke arrogante Nederlandse chicks die je geen blik waardig gunnen.
In mijn ervaring zijn de dikkere juist arrogant om zo hun onzekerheid te verbergen. De slanke dames zijn juist veel opener en vriendelijker.quote:Op maandag 28 mei 2018 08:58 schreef bereboot3 het volgende:
Dikke meisjes zijn lief en zien je tenminste staan in tegenstelling tot slanke arrogante Nederlandse chicks die je geen blik waardig gunnen.
Ben je zo lelijk dan?quote:Op maandag 28 mei 2018 08:58 schreef bereboot3 het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2018 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Slanke meisjes kotsen hun hamburgers weer over je heen na het eten
quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2018 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat dat betreft is Anneloos wel erg naief, aan de andere kant, zo heb ik vrouwen het liefst.
Ik ben dol op naieve aandachtshoertjes.quote:Op maandag 28 mei 2018 11:38 schreef Anneloos het volgende:
Nooit gezegd dat ik niet een naïef aandachtshoertje ben
Leuk smoelwerk, mooie ogen, verzorgd, heeft tieten, eigenlijk gewoon een lekker wief.quote:Op maandag 28 mei 2018 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb het fotoboek van Anneloos ook gecheckt, 2 keer inmiddels, ik zal het maar gelijk toegeven.
Ik vind er niks mis mee, gewoon een leuke meid om te zien.
Maar ja, als je op fok eerst gaat zeggen dat je dik bent en vervolgens mensen doorstuurt naar je fobo kun je er natuurlijk op wachten dat er ergens een gefrustreerde incel (die er maar wat graag op zou klimmen maar bij voorbaat al weet kansloos te zijn) zijn vrouwenhaat gaat botvieren. Wat dat betreft is Anneloos wel erg naief, aan de andere kant, zo heb ik vrouwen het liefst.
Dit kan je niet meer zeggen als mensen je foto hebben gezienquote:Op zondag 27 mei 2018 12:18 schreef Aiciu het volgende:
Geen last van gelukkig. Maar ik ben dan ook knap
Hij is niet lelijk, maar ook niet echt super knap ofzoquote:Op maandag 28 mei 2018 12:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit kan je niet meer zeggen als mensen je foto hebben gezien
Dus wel, anders zou je een vaste monogame relatie hebbenquote:Op maandag 28 mei 2018 12:26 schreef Anneloos het volgende:
Dan ben ik toch niet heel lelijk, want de mannen waarmee ik ga houden het niet bij ‘eenmalig’
Haal jij je eigenwaarde daar uit, ofzo? Want toegegeven dat je niet graflelijk bent, maar ik neem aan dat je met de mannen waar jij mee gaat zelf ook nog een selectie hebt gemaakt, en niet maar gewoon omdat zij wilden en jij daar bevestiging voor jezelf uithaalde?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:26 schreef Anneloos het volgende:
Dan ben ik toch niet heel lelijk, want de mannen waarmee ik ga houden het niet bij ‘eenmalig’
Ik ben pas sinds oktober singlequote:Op maandag 28 mei 2018 12:28 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dus wel, anders zou je een vaste monogame relatie hebben![]()
![]()
Waarom ga je niet sporten tot een slank tot normaal figuur? maatje 36/38 ?
Kindje tochquote:Op maandag 28 mei 2018 12:26 schreef Anneloos het volgende:
Ja, ik ga niet met de eerste man. Maar ik geef ze wel een eerlijke kansquote:Op maandag 28 mei 2018 12:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Haal jij je eigenwaarde daar uit, ofzo? Want toegegeven dat je niet graflelijk bent, maar ik neem aan dat je met de mannen waar jij mee gaat zelf ook nog een selectie hebt gemaakt, en niet maar gewoon omdat zij wilden en jij daar bevestiging voor jezelf uithaalde?
Dat was niet wat ik vroeg.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet met de eerste man. Maar ik geef ze wel een eerlijke kans
Beantwoord ook mijn andere vraagquote:Op maandag 28 mei 2018 12:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds oktober singleen dat was mijn keuze
Op de foto zie je er best leuk uit zelfs. Daar zit nou misschien het probleem want je laat hier blijken een dikkertje te zijn dus ik zie twee opties:quote:Op maandag 28 mei 2018 12:26 schreef Anneloos het volgende:
allebeiquote:Op maandag 28 mei 2018 12:32 schreef Deshain het volgende:
[..]
Op de foto zie je er best leuk uit zelfs. Daar zit nou misschien het probleem want je laat hier blijken een dikkertje te zijn dus ik zie twee opties:
- je komt erg gunstig uit op de foto's doordat je slinks de goede hoek kiest waar het niet mee opvalt (en we tot op je navel kunnen kijken)
- je bent onzeker en wil graag bevestiging
Beide zijn niet heel erg aantrekkelijke eigenschappen.
Ja dat is de leef. Al vanaf kleins af aan. Eet best gezond welquote:Op maandag 28 mei 2018 12:31 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Beantwoord ook mijn andere vraag![]()
Waarom ben je vadsig ?
Nou, hier mijn bevestiging, ik zou je keihard raken.quote:
Waarom ben je daar dan hier wel ontzettend mee bezig?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ga niet met iemand om daar bevestiging uit te halen dat ik niet lelijk ben
Vraag de Kapitein of hij je wil helpen extra calorieën te verbranden.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja dat is de leef. Al vanaf kleins af aan. Eet best gezond wel
Ja, ik weet het niet.. heb het irl eigenlijk helemaal niet. Daar ben ik ook niet zo’n aandachtshoertje als hier..quote:Op maandag 28 mei 2018 12:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom ben je daar dan hier wel ontzettend mee bezig?
Hoezo ben je dan niet slank? als je gezond eet dan moet je slank zijn...quote:Op maandag 28 mei 2018 12:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja dat is de leef. Al vanaf kleins af aan. Eet best gezond wel
Nee, sommige mensen komen sneller aan dan anderen. Ons gezin eet gezonder dan mensen die ik ken waarbij ze 3 x per week aan de frituur zitten en gewoon niet aankomen bij ons zit het een beetje in de genen. Maarja dat is geen excuusquote:Op maandag 28 mei 2018 12:36 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan niet slank? als je gezond eet dan moet je slank zijn...![]()
Hoeveel weeg je dan 90 of 180 dat zijn 2 verschillende soorten dik
Natuurlijk weet je dat wel. Kijk, als jij in bed ook een beetje hoerig bent, en dat IRL ook uitstraalt, dan hoef je dat IRL ook niet te zijn omdat mannen daar vanzelf wel op af komen.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet.. heb het irl eigenlijk helemaal niet. Daar ben ik ook niet zo’n aandachtshoertje als hier..
Oke dat is waar. Ik ben in bed wel een sletje ja en ik heb een hoofd wat het uitstraalt.. man man manquote:Op maandag 28 mei 2018 12:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je dat wel. Kijk, als jij in bed ook een beetje hoerig bent, en dat IRL ook uitstraalt, dan hoef je dat IRL ook niet te zijn omdat mannen daar vanzelf wel op af komen.
Maar dat is digitaal niet te zien, en hier ben je best regelmatig, dus hier wil je diezelfde 'fix' ook hebben, maar omdat niemand je ziet moet je het op een andere manier doen.
Sport je wel, of doe je fysiek werk?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen komen sneller aan dan anderen. Ons gezin eet gezonder dan mensen die ik ken waarbij ze 3 x per week aan de frituur zitten en gewoon niet aankomen bij ons zit het een beetje in de genen. Maarja dat is geen excuus
Zo simpel werkt dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:36 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan niet slank? als je gezond eet dan moet je slank zijn...![]()
Hoeveel weeg je dan 90 of 180 dat zijn 2 verschillende soorten dik
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je dat wel. Kijk, als jij in bed ook een beetje hoerig bent, en dat IRL ook uitstraalt, dan hoef je dat IRL ook niet te zijn omdat mannen daar vanzelf wel op af komen.
Maar dat is digitaal niet te zien, en hier ben je best regelmatig, dus hier wil je diezelfde 'fix' ook hebben, maar omdat niemand je ziet moet je het op een andere manier doen.
Ik doe wel echt fysiek werk, ik neuk.. en niet perse als een zeester.. dus je zou denken dat het helpt. Maar daarbij sporten is wel iets wat ik meer moet doen, daarom zeg ik ook het is geen excuusquote:Op maandag 28 mei 2018 12:39 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Sport je wel, of doe je fysiek werk?
Ik kom ook sneller aan maar ben nooit dik, maar fysiek werk en sporten doet veel. Als ik dat niet doe weeg ik zo 100+
Hoe oud ben je dan en wat weeg je dan en wat is je lengte?
En net zei je dat je sinds oktober vrijgezel bent?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik doe wel echt fysiek werk, ik neuk.. en niet perse als een zeester.. dus je zou denken dat het helpt. Maar daarbij sporten is wel iets wat ik meer moet doen, daarom zeg ik ook het is geen excuus
Daarnaast ben ik ook flink aangekomen door de pil destijds.. daar ben ik nu wel vanaf dus het gaat niet extreem hard meer als eerst
Ja, dat ben ik ook. Heb nog wel gedate met iemand waarmee ik na enkele maanden ook seks heb gehad..quote:Op maandag 28 mei 2018 12:42 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
En net zei je dat je sinds oktober vrijgezel bent?
Er is niks mis mee met een sletje zijn in bed. Maar als jij een bepaalde uitstraling hebt die het tegenovergestelde is van 'muurbloempje' dan kun je er donder op zeggen dat mannen daar op reageren. Dat is logisch, want mannen die zeggen dat ze dat niet graag hebben zijn denk ik niet helemaal eerlijk. Niemand wil een plankje in bed.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oke dat is waar. Ik ben in bed wel een sletje ja en ik heb een hoofd wat het uitstraalt.. man man man![]()
Je bent echt best wel een Coolguy
En waarom geen vaste relatie dan?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook. Heb nog wel gedate met iemand waarmee ik na enkele maanden ook seks heb gehad..
Omdat hij personal issues heeft en ik gewoon lol wil hebben met iemand zonder gedoe anders begin ik ook geen relatiequote:
I don’t do sarcasm.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er is niks mis mee met een sletje zijn in bed. Maar als jij een bepaalde uitstraling hebt die het tegenovergestelde is van 'muurbloempje' dan kun je er donder op zeggen dat mannen daar op reageren. Dat is logisch, want mannen die zeggen dat ze dat niet graag hebben zijn denk ik niet helemaal eerlijk. Niemand wil een plankje in bed.
Ik weet niet of dat sarcastisch is of echt, maar either way vind ik het prima.
Al neuk je 3 keer per dag, daar ga je echt niet slank van worden.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook. Heb nog wel gedate met iemand waarmee ik na enkele maanden ook seks heb gehad..
Heb ik weerquote:Op maandag 28 mei 2018 12:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Al neuk je 3 keer per dag, daar ga je echt niet slank van worden.
Meid, aandacht krijgen met je lichaam en het gaatje daar reageren mannen snel op, dat zijn niet de juiste dudes.... je weet ze zijn snel tevreden die erop mogen maar ik vroeg nog hoelang je bent en wat je weegt?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Omdat hij personal issues heeft en ik gewoon lol wil hebben met iemand zonder gedoe anders begin ik ook geen relatie
Ik neuk niet de eerste de beste kerel en al helemaal niet ‘snel’quote:Op maandag 28 mei 2018 12:48 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Meid, aandacht krijgen met je lichaam en het gaatje daar reageren mannen snel op, dat zijn niet de juiste dudes.... je weet ze zijn snel tevreden die erop mogen maar ik vroeg nog hoelang je bent en wat je weegt?
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen komen sneller aan dan anderen. Ons gezin eet gezonder dan mensen die ik ken waarbij ze 3 x per week aan de frituur zitten en gewoon niet aankomen bij ons zit het een beetje in de genen. Maarja dat is geen excuus
We gaan door tot het gaatjequote:Op maandag 28 mei 2018 12:56 schreef Aiciu het volgende:
Eindelijk weer een topic die het einde haalt
Gaarne naaktpics in dm.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je nog vragen? Als je foto wilt zien kan je dm sturen. Ik schaam me nergens voor
Ik ben het hiermee oneensquote:Op maandag 28 mei 2018 12:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk, maar ook niet echt super knap ofzo
Ik ben van mening dat Aiciu zichzelf meer waardeert dan dat anderen waarschijnlijk doen. Dat is an sich natuurlijk prima.quote:
Ben het met je mee eens hoor. Maar hij is niet lelijk lelijk. Alleen ook niet knap.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Aiciu zichzelf meer waardeert dan dat anderen waarschijnlijk doen. Dat is an sich natuurlijk prima.
Hoe hij zich hier vervolgens opstelt tegenover vrouwen is lachwekkend. Ik denk dat zijn grootste prestaties zich vooral in z'n hoofd afspelen.
Ik zag gisteren nog een foto van jou voorbijkomen in het topic over wat je aanhebt.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 28 mei 2018 14:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een foto van jou voorbijkomen in het topic over wat je aanhebt.
Eerlijk is eerlijk, je bent wel echt een knappe vrouw geworden. Weet niet zo goed hoe je er eerst uitzag, maar damn!
Damn....quote:Op maandag 28 mei 2018 18:52 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #112 air max for the win
Damn..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zei de internetheld die zelf geen foto's post![]()
Inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2018 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Dat kansloze hijgerige van sommige mannen
Ze is waarschijnlijk zo'n type waar je aan het gezicht niet kunt zien dat ze viesdik is.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Haal jij je eigenwaarde daar uit, ofzo? Want toegegeven dat je niet graflelijk bent, maar ik neem aan dat je met de mannen waar jij mee gaat zelf ook nog een selectie hebt gemaakt, en niet maar gewoon omdat zij wilden en jij daar bevestiging voor jezelf uithaalde?
Jij leeft echt in de illusie dat je lekker bent en dat elke man voor jou in de rij staat.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik neuk niet de eerste de beste kerel en al helemaal niet ‘snel’![]()
Jij mag lekker in de rij staan bij Sander166
Pics van jou?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:12 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Jij leeft echt in de illusie dat je lekker bent en dat elke man voor jou in de rij staat.
Knettergek in je bovenkamer ben jij. Zoek hulp bij een psychiater voor die issues van je.
Zij is tenminste eerlijk over haar onzekerheden etc. Jij zit hier de internet held uit te hangen. Wie weet ben je zelf moddervet en lelijkquote:Op maandag 28 mei 2018 19:12 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Jij leeft echt in de illusie dat je lekker bent en dat elke man voor jou in de rij staat.
Knettergek in je bovenkamer ben jij. Zoek hulp bij een psychiater voor die issues van je.
In ieder geval niet zo lelijk dat ik moet gaan vissen bij de 20% lelijkste vrouwen, waar Anneloos onder valtquote:
Ik ben in ieder geval geen platte Aziaat van <1.60 met spleetogen.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zij is tenminste eerlijk over haar onzekerheden etc. Jij zit hier de internet held uit te hangen. Wie weet ben je zelf moddervet en lelijk
Ik leef niet in de illusie dat elke man in de rij staat voor mij, maar doen alsof ik lelijk ben en er niemand is met interesse is niet waar!quote:Op maandag 28 mei 2018 19:12 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Oke stoerquote:Op maandag 28 mei 2018 19:18 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen platte Aziaat van <1.60 met spleetogen.
maar wat dan wel?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:18 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen platte Aziaat van <1.60 met spleetogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |