TS valt op midgets.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm
Omdat die nadat je een poging bij ze waagt waarschijnlijk het volgende denken:quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm,
quote:Wat heb ik de maatschappij misdaan waardoor ik dit ervaar?
Waarom denken lelijke mannen kennelijk bij mij van : Die chick kan ik vast wel krijgen?
Maar ... heeft TS toegehapt????quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Ik kon wel in janken uitbarsten. Waaraan verdien ik dit?
quote:Op zondag 27 mei 2018 10:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat die nadat je een poging bij ze waagt waarschijnlijk het volgende denken:
[..]
De moeder van die dikke dame zegt tegen haar dat ze lekker vol is en dat mannen daarvan houdenquote:
Hoezo nou weer walgelijk. Ik mag dit toch zo ervaren.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:44 schreef Anneloos het volgende:
Walgelijk dit. Ik ben ook gewoon dik en ik heb ook altijd veel knappere jongens gehad. Dus ook al zou jij knap zijn betekent het niet persé soort zoekt soort. Misschien ligt het wel ergens anders aan
Daarnaast dat jij daar niet op valt oké, maar blijkbaar vallen dunne blondines niet op jou of durf jij er niet op af te stappen dus onterechte klacht.
'Schijnen'quote:Op zondag 27 mei 2018 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dikkertjes schijnen goed te pijpen
Niet gewoon vriendelijk tegen mensen kunnen zijn, zonder daar iets achter te zoeken.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:49 schreef Jaume_I het volgende:
Ook gewoon normale, mooiere vrouwen overigens. Maar ben er nu wel achter dat je niet te vriendelijk tegen ze moet zijn, want dan gaan ze meteen kansen ruiken.
Dit is er ook nog eens een zonder dikke tieten. Dat is al helemaal geen gezicht. Al een vol lichaam en dan van die theezakjes. Ja sorry dames het is erg oppervlakkig.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:49 schreef halfway het volgende:
Dikke tieten zijn wel oke, echter een reet als een vliegdekschip maakt het weer minder.
Dus niet lekker vol, maar gewoon VET!quote:Op zondag 27 mei 2018 10:51 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Dit is er ook nog eens een zonder dikke tieten. Dat is al helemaal geen gezicht. Al een vol lichaam en dan van die theezakjes. Ja sorry dames het is erg oppervlakkig.
Die dikkerdjes ja.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Niet gewoon vriendelijk tegen mensen kunnen zijn, zonder daar iets achter te zoeken.
Ach als je gezopen hebt is alles duwbaar toch?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:52 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Die dikkerdjes ja.
Merkte echt dat als je een gesprek met ze aangaat, en dan ook wedervragen gaat stellen enzo, dat ze meestal meteen denken dat de shit aan is en dat ze je gaan benaderen via fb / WhatsApp ofzo.
Heb mezelf daardoor nu aangeleerd om gewoon vriendelijk te zijn maar verder niet echt enthousiast of sociaal te doen ofzo.
Geen tieten, geen gezicht... wat heeft ze wel?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:51 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Dit is er ook nog eens een zonder dikke tieten. Dat is al helemaal geen gezicht.
Nja dit is wel zo'n typje waarbij je denkt ''Waarom zit zo'n karakter nu haast nooit in een lekker wijf''quote:Op zondag 27 mei 2018 10:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geen tieten, geen gezicht... wat heeft ze wel?
quote:Op zondag 27 mei 2018 10:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hmm vind ik niet. Na het klaarkomen bijna over je nek gaan is ook niet alles.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:55 schreef halfway het volgende:
[..]
Ach als je gezopen hebt is alles duwbaar toch?
Misschien heeft ze wel een 10/10 vagina waar je jezelf een paar minuten mee kunt vermaken, bovendien zal ze als ze door zo'n ernstig knappe jongen geneukt wordt je rug compleet aan gort krabben, heerlijk dat gelijktijdige gevoel van ejaculerende ballen en vers bloed op je rugquote:Op zondag 27 mei 2018 10:56 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Nja dit is wel zo'n typje waarbij je denkt ''Waarom zit zo'n karakter nu haast nooit in een lekker wijf''![]()
Maar dat valt uiteindelijk vrij logisch te verklaren.
Lijkt me niks, het gevoel van ejaculerende ballen op mijn rug.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:00 schreef UitStraling het volgende:
heerlijk dat gelijktijdige gevoel van ejaculerende ballen en vers bloed op je rug
Als je zo neerbuigend bent, verdien je zelfs die dikkerd niet :/quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Wat heb ik de maatschappij misdaan waardoor ik dit ervaar?
Ik ben niet dik, niet klein, niet kaal. Maar toch denken dikke(re) vrouwen kennelijk bij mij van : Die gast kan ik vast wel krijgen.
Nu weer hetzelfde geval, meisje in mijn appartementencomplex die ik eergisteren in de hal tegen kwam ''Hee, sorry dat ik je stoor maar ik heb je nummer uit de bewoners app gehaald. Ik vond ons gesprek erg leuk en dacht misschien aan een vervolg met een drankje? Laat maar weten''
Ik kon wel in janken uitbarsten. Waaraan verdien ik dit? Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm, maar altijd een iets te dikke Esther die dan bij warm weer van die kleding draagt met een open rug en dat je dan de vetrollen over haar BH bandje ziet komen.
TS heeft een vergelijkbaar gevoel, maar dan door een andere oorzaak.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
ik zou met een boog om je heen lopen.
Een dikke reet?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gadverquote:Op zondag 27 mei 2018 11:17 schreef DemonRage het volgende:
TS wil een dun meisje:
[ afbeelding ]
In Skyrim worden ze Draugr genoemd
Dus je vrienden kunnen wel fatsoenlijke vriendinnen krijgen maar jij bent vrijgezel en pullt alleen maar fatties en gaat dus zitten klagen over de fatties?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:40 schreef Bogatell het volgende:
Nee maar, serieus. Ik ben geen fotomodel, maar ik ben in mijn vriendengroep een beetje gemiddeld qua uiterlijk.
Toch hebben al mijn vrienden gewoon een fatsoenlijke vriendin die je zonder schaamte aan je ouders/vrienden kunt tonen (lees: gewoon een verzorgd uiterlijk, slank (normaal postuur), keurige hbo of wo diploma).
Dan kan ik natuurlijk echt niet met een dikzakje komen aanzetten. Heb oprecht nog even gedacht : zou ik het er op kunnen doen? (wel leuk karakter volgens mij), maar nee die gedachte alleen al vind ik echt smerig.
Man man man.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:40 schreef Bogatell het volgende:
Nee maar, serieus. Ik ben geen fotomodel, maar ik ben in mijn vriendengroep een beetje gemiddeld qua uiterlijk.
Toch hebben al mijn vrienden gewoon een fatsoenlijke vriendin die je zonder schaamte aan je ouders/vrienden kunt tonen (lees: gewoon een verzorgd uiterlijk, slank (normaal postuur), keurige hbo of wo diploma).
Dan kan ik natuurlijk echt niet met een dikzakje komen aanzetten. Heb oprecht nog even gedacht : zou ik het er op kunnen doen? (wel leuk karakter volgens mij), maar nee die gedachte alleen al vind ik echt smerig.
Die kun je letterlijk in elk gaatje nemen. Denk de ideale vrouw voor topicstarter.quote:
Heb je die kerel gezien?? En dat ligt zeker niet alleen aan zijn 'buikje'quote:Op zondag 27 mei 2018 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Genoeg oppervlakkige simpele vrouwen ook hoor
https://www.telegraaf.nl/(...)-mol-zou-jammer-zijn
Oppervlakkig omdat ze het “jammer zou vinden”?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Genoeg oppervlakkige simpele vrouwen ook hoor
https://www.telegraaf.nl/(...)-mol-zou-jammer-zijn
Ik vind Sven Kramer juist niet helemaal 100 procent en ik heb een aangeboren radar daarvoorquote:Op zondag 27 mei 2018 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je die kerel gezien?? En dat ligt zeker niet alleen aan zijn 'buikje'
Wat een onaantrekkelijk geval zeg
Dat is een topsporter, die staan erom bekend dat ze nogal bijzonder zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Sven Kramer juist niet helemaal 100 procent en ik heb een aangeboren radar daarvoor
Ten koste van wat?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een topsporter, die staan erom bekend dat ze nogal bijzonder zijn.
Zijn lijf is compleet niets mis mee. Moet je smaak zijn, maar goed lijf wel
Boeiend, na een jaar of vijf moet je zulke mannen gewoon dumpen en het volgende lekkere lijf batsenquote:
Hij batst alleen van 18:45 tot 18:59, daarna moet hij zijn fruithapje, daar heeft hij tot 19:03 voor, daarna gaat hij skeeleren tot 21:00, bordje zemelen om 21:05 en daarna gaat Sven slapen.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Boeiend, na een jaar of vijf moet je zulke mannen gewoon dumpen en het volgende lekkere lijf batsen
Neem je zeven Svens, met verschillende specialiteiten,heb je alsnog de hele rangequote:Op zondag 27 mei 2018 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij batst alleen van 18:45 tot 18:59, daarna moet hij zijn fruithapje, daar heeft hij tot 19:03 voor, daarna gaat hij skeeleren tot 21:00, bordje zemelen om 21:05 en daarna gaat Sven slapen.
Zo'n foetsie gesporte piemel van 11 centimeterquote:Op zondag 27 mei 2018 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Neem je zeven Svens, met verschillende specialiteiten,heb je alsnog de hele range
Van sporten krimpt je pener?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n foetsie gesporte piemel van 11 centimeter
Voor jou een saaie truus voor hun een beest in bed, geen sukkel die daar over gaat opscheppen. Dan zijn ze ze kwijtquote:Op zondag 27 mei 2018 11:48 schreef tstile het volgende:
Voor werk kom ik bij veel jonge stellen over de vloer en het valt me echt op hoeveel knappe kerels met een lelijke vrouw gaan.
Echt gewoon relaxte gasten, goed uiterlijk, chille persoonlijkheid en dan met echt een saaie truus die qua uiterlijk gewoon echt een 6je is...
Wat heb je aan een lelijk beest in bed?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Voor jou een saaie truus voor hun een beest in bed, geen sukkel die daar over gaat opscheppen. Dan zijn ze ze kwijt
Liever een 6'je en een lief ding, dan een 10 die niet kan koken met een kutpersoonlijkheid.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:48 schreef tstile het volgende:
Voor werk kom ik bij veel jonge stellen over de vloer en het valt me echt op hoeveel knappe kerels met een lelijke vrouw gaan.
Echt gewoon relaxte gasten, goed uiterlijk, chille persoonlijkheid en dan met echt een saaie truus die qua uiterlijk gewoon echt een 6je is...
Mark en Tom?quote:Op zondag 27 mei 2018 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent niet bekend met Mark en Tom?
Dat is na 20 jaar een verlopen 5je die niet kan koken met een kutpersoonlijkheidquote:Op zondag 27 mei 2018 11:59 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Liever een 6'je en een lief ding, dan een 10 die niet kan koken met een kutpersoonlijkheid.
Daarom trouw ik ook niet in gemeenschap van goederenquote:Op zondag 27 mei 2018 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is na 20 jaar een verlopen 5je die niet kan koken met een kutpersoonlijkheid
quote:Op zondag 27 mei 2018 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is na 20 jaar een verlopen 5je die niet kan koken met een kutpersoonlijkheid
quote:
Ik dacht Mark Tuitert en Tom Dumoulin.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee Amerikaanse sporthelden met kleine piemeltjes uit Little Brittain
Twintig jaar? gewoon de deur uit trappen na 4 jaar en 364 dagen en een nieuw strak jong ding op de kop tikken, koken kan ik zelf wel en ik heb een geweldige persoonlijkheid maar een kutje heb ik nietquote:Op zondag 27 mei 2018 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Van die eisende tutjes die willen dat je de Candida uit hun Taco likt.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:02 schreef GM78 het volgende:
Mijn ervaring is toch wel dat je met de wat vollere vrouwen het meeste plezier in bed heb.
Het zijn vaak juist die moddepoppetjes die in standje zeester gaan liggen tijdens de seks
Dit klinkt vies en geil tegelijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:04 schreef halfway het volgende:
[..]
Van die eisende tutjes die willen dat je de Candida uit hun Taco likt.
Mark is wel een leuke kerel, Tom is wat stuurs en vlak, als ik die op tv zie moet ik altijd aan nootmuskaat denkenquote:
Dat laatstequote:Op zondag 27 mei 2018 12:02 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Daarom trouw ik ook niet in gemeenschap van goederen![]()
En na die 20 jaar kies ik dan wel weer voor een jonger exemplaar zodat ik dr weer 20 jaar tegenaan kan.
Of bedoelde je nu die 10, die na 20 jaar een 5'je is geworden?
Nah, geldt hetzelfde voor.
Kan in Thailand gefixt worden jongemanquote:Op zondag 27 mei 2018 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twintig jaar? gewoon de deur uit trappen na 4 jaar en 364 dagen en een nieuw strak jong ding op de kop tikken, koken kan ik zelf wel en ik heb een geweldige persoonlijkheid maar een kutje heb ik niet
Zit je daar met zo'n papegaaienkutje met van dat vieze donshaar, beetje braken wijdbeens boven de spiegelquote:
Maar dat is niet mijn ideaalbeeld eigenlijk :/quote:Op zondag 27 mei 2018 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste
Maar zoals Kopiko terecht opmerkte. En jij ook beaamt. Gewoon elkaar wegflikkeren na een paar jaar en opnieuw beginnen
Dat braken uit je nieuwe poesje speelt vaak pas op nadat je een creampie party hebt bezochtquote:Op zondag 27 mei 2018 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar met zo'n papegaaienkutje met van dat vieze donshaar, beetje braken wijdbeens boven de spiegel
Wat een idealisme zeg. Net of mensen bij elkaar blijven vanwege liefde en samenzijnquote:Op zondag 27 mei 2018 12:11 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn ideaalbeeld eigenlijk :/
Enkel leuk voor je lul.
Van een lieve leuke vrouw gaat je lul nog niet dagelijks steigeren dus ik zou nog maar eens goed nadenken voordat je een nestje bouwt met de plaatselijke Ellemiekequote:Op zondag 27 mei 2018 12:11 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn ideaalbeeld eigenlijk :/
Enkel leuk voor je lul.
Terwijl zijn probleem vooral is dat hij geen "nee" durft te zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus je vrienden kunnen wel fatsoenlijke vriendinnen krijgen maar jij bent vrijgezel en pullt alleen maar fatties en gaat dus zitten klagen over de fatties?
Tegenwoordig is dat idd wel anders. Nu moeten ze samenblijven omdat ze die dure hypotheek anders niet kunnen betalen. Ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een idealisme zeg. Net of mensen bij elkaar blijven vanwege liefde en samenzijn
Hoe dik ben je? Lengte en gewicht?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:44 schreef Anneloos het volgende:
Walgelijk dit. Ik ben ook gewoon dik en ik heb ook altijd veel knappere jongens gehad. Dus ook al zou jij knap zijn betekent het niet persé soort zoekt soort. Misschien ligt het wel ergens anders aan
Daarnaast dat jij daar niet op valt oké, maar blijkbaar vallen dunne blondines niet op jou of durf jij er niet op af te stappen dus onterechte klacht.
Deze vind ik wel een klein applausje waardquote:Op zondag 27 mei 2018 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een lieve leuke vrouw gaat je lul nog niet dagelijks steigeren dus ik zou nog maar eens goed nadenken voordat je een nestje bouwt met de plaatselijke Ellemieke
Niks mis met Ellemieke!quote:Op zondag 27 mei 2018 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een lieve leuke vrouw gaat je lul nog niet dagelijks steigeren dus ik zou nog maar eens goed nadenken voordat je een nestje bouwt met de plaatselijke Ellemieke
Jij hebt thuis wat beters op de bank zitten?quote:Op zondag 27 mei 2018 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik ooit beledigd![]()
Muf wijf trouwens
Omdat jij vies dik bent moet TS maar een dik mokkel aan zijn leuter hangen?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:44 schreef Anneloos het volgende:
Moesten je ogen maar niet automatisch naar de BH kijken. Dus kennelijk vind je ze wel sexyquote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm, maar altijd een iets te dikke Esther die dan bij warm weer van die kleding draagt met een open rug en dat je dan de vetrollen over haar BH bandje ziet komen.
Vrouwenlogica gespot.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:54 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Moesten je ogen maar niet automatisch naar de BH kijken. Dus kennelijk vind je ze wel sexy
Anders kijk je toch niet naar iemands open rug.
En waarom hoeft TS niet realistisch te zijn dan?quote:Op zondag 27 mei 2018 12:51 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Omdat jij vies dik bent moet TS maar een dik mokkel aan zijn leuter hangen?
Kom op zeg, hij mag toch wel voor zijn mening uitkomen dat dikkere mensen gewoon wat meer aan hun uiterlijk mogen besteden voordat hij zich ook maar enigsinds openstelt tot een relatie?
En waarom is het toch altijd zo met jullie dikke wijven dat een man zich maar moet inschikken? Als je als vent een dikkere vrouw laat lopen ben je een zwijn, als je als vrouw een wat dikkere man/niet verzorgde man geen kans geeft ben je een powervrouw die voor haar mening uitkomt?
FUCKING BELACHELIJK!.
Vrouwen moeten realistisch zijn net als mannen, je vind elkaar leuk en ja uiterlijk hoort daar ook bij. Je hoeft niet dik te zijn(afgezien van wat ziektes daargelaten), want een mens is niet dik geboren en hoeft dat van nature ook niet te zijn. Dus zit niet te klagen dat TS geen dik mokkel wil als je weet dat er gewoon wat aan gedaan kan worden.
Welke dames trek je nu aan?quote:Op zondag 27 mei 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oplossing voor TS: zelf ook een papzak worden. Ik pullde ook vaak fatties totdat ik er zelf een werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |