TS valt op midgets.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm
Omdat die nadat je een poging bij ze waagt waarschijnlijk het volgende denken:quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Waarom is het nu nooit eens een slanke blondine op hakken van 30 cm,
quote:Wat heb ik de maatschappij misdaan waardoor ik dit ervaar?
Waarom denken lelijke mannen kennelijk bij mij van : Die chick kan ik vast wel krijgen?
Maar ... heeft TS toegehapt????quote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Bogatell het volgende:
Ik kon wel in janken uitbarsten. Waaraan verdien ik dit?
quote:Op zondag 27 mei 2018 10:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat die nadat je een poging bij ze waagt waarschijnlijk het volgende denken:
[..]
De moeder van die dikke dame zegt tegen haar dat ze lekker vol is en dat mannen daarvan houdenquote:
Hoezo nou weer walgelijk. Ik mag dit toch zo ervaren.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:44 schreef Anneloos het volgende:
Walgelijk dit. Ik ben ook gewoon dik en ik heb ook altijd veel knappere jongens gehad. Dus ook al zou jij knap zijn betekent het niet persé soort zoekt soort. Misschien ligt het wel ergens anders aan
Daarnaast dat jij daar niet op valt oké, maar blijkbaar vallen dunne blondines niet op jou of durf jij er niet op af te stappen dus onterechte klacht.
'Schijnen'quote:Op zondag 27 mei 2018 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dikkertjes schijnen goed te pijpen
Niet gewoon vriendelijk tegen mensen kunnen zijn, zonder daar iets achter te zoeken.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:49 schreef Jaume_I het volgende:
Ook gewoon normale, mooiere vrouwen overigens. Maar ben er nu wel achter dat je niet te vriendelijk tegen ze moet zijn, want dan gaan ze meteen kansen ruiken.
Dit is er ook nog eens een zonder dikke tieten. Dat is al helemaal geen gezicht. Al een vol lichaam en dan van die theezakjes. Ja sorry dames het is erg oppervlakkig.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:49 schreef halfway het volgende:
Dikke tieten zijn wel oke, echter een reet als een vliegdekschip maakt het weer minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |