abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179511319
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik spreek gewoon Nederlands hoor
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
try again
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179511359
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:39 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

'Ouderwets' is dus gewoon een synoniem van 'hypocriet'.
Niet eens alleen ouderwets, is ook mijn cultuur, mijn normen en waarden. Ik ben beetje verkaasd maar blijf Chinees.
Maar blijkbaar staat niemand hier open voor andere hoe culturen het doen en alleen de typische Nederlandse cultuur is ‘goed’
pi_179511373
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Dit maakt me sad
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:04:34 #279
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_179511433
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Niet eens alleen ouderwets, is ook mijn cultuur, mijn normen en waarden. Ik ben beetje verkaasd maar blijf Chinees.
Maar blijkbaar staat niemand hier open voor andere hoe culturen het doen en alleen de typische Nederlandse cultuur is ‘goed’
Aan de andere kant ben je wel binnen de Nederlandse cultuur aan het daten. Dan is het toch ook niet vreemd wanneer je vanuit dat standpunt "beoordeeld" wordt?

Ik vind het overigens zelf ook prettig/fijn als de man de eerste date betaald. Afhankelijk hoe het uitkomt betaal ik dan de 2e, of zoals nu gebeurde compenseerde ik bij de 4e date (uit mijn hoofd) wat een behoorlijk luxe etentje was. Waarop zijn reactie ook was "zoveel loop ik financieel toch niet voor?". Maar dat boeit me niet. Ging om het gebaar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_179511434
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dit maakt me sad
Was ook wel een zieke burn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179511525
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Aan de andere kant ben je wel binnen de Nederlandse cultuur aan het daten. Dan is het toch ook niet vreemd wanneer je vanuit dat standpunt "beoordeeld" wordt?

Ik vind het overigens zelf ook prettig/fijn als de man de eerste date betaald. Afhankelijk hoe het uitkomt betaal ik dan de 2e, of zoals nu gebeurde compenseerde ik bij de 4e date (uit mijn hoofd) wat een behoorlijk luxe etentje was. Waarop zijn reactie ook was "zoveel loop ik financieel toch niet voor?". Maar dat boeit me niet. Ging om het gebaar.
Beoordelen is een ding, hoe mensen hier lelijke dingen te lopen roepen is een ander. Ik vraag toch niet of zij met mij willen daten? Als een man het anders ziet, dat kan, ik ga zeker ook niet moeilijk doen als iemand zegt laten we splitten of betaal jij. Maar ik vind het wel een afknapper/minpuntje vanuit mijn perpectief. Dat mag toch? Iedereen is anders, iedereen vindt wel iets een afknapper, voor mij is in dit geval dat.
pi_179511573
Overigens wat is de ‘Nederlandse cultuur’? Ik date niet met echte Nederlanders aka tatta’s. Zat allochtonen hier (Yeej Nederland) die mijn mening delen en zelfde denken
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:09:23 #283
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_179511575
quote:

[..]

For what it´s worth, ik denk niet dat je hierdoor hypocriet bent.

Dat wordt het pas wel als je daarna zelf niet wenst te dokken als je een ander uitvraagt op date.

Is natuurlijk wel de vraag of je ook vindt dat het áltijd de man moet zijn die de (vervolg)date initieert. Of ben jij ook weleens degene die de man uitvraagt, bijvoorbeeld de 2e, 3e, 4e date etc?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_179511693
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:09 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

For what it´s worth, ik denk niet dat je hierdoor hypocriet bent.

Dat wordt het pas wel als je daarna zelf niet wenst te dokken als je een ander uitvraagt op date.

Is natuurlijk wel de vraag of je ook vindt dat het áltijd de man moet zijn die de (vervolg)date initieert. Of ben jij ook weleens degene die de man uitvraagt, bijvoorbeeld de 2e, 3e, 4e date etc?
Ik heb het al eerder uitgelegd, ik betaal genoeg in een relatie, niet door voor etentjes te betalen, maar genoeg cadeaus, weekendje weg etc. Tijdens daten is anders.
Ik ben een afwachtende type, dus in t begin laat ik het aan de man over. Als het beetje serieuze kant op gaat/ik hem vertrouw, dan wordt het anders en vraag ik hem, tuurlijk.

Verder heb ik geen zin meer om mijn point of view te verdedigen. Sommige van jullie kunnen alleen maar lelijk doen om niks. Ik ga nooit met jullie daten, dus doe maar ff rustig.
pi_179511808
quote:

[..]

Niets persoonlijk hoor, maar hoe open denk je dat de Chinese cultuur is voor andere culturen?

Ik schrijf het maar toe aan een gebrek aan ervaring met andere culturen. Als je het niet ervaren hebt, kun je er moeilijk een voorstelling van maken. Wat dat betreft heb je een voorsprong op velen.
pi_179511880
Hallo, Hollander hier. Kaaskop pur sang.
Ik betaal de eerste date. Ik vind dat zo horen.

Niks met cultuur te maken. Alles met mijn opvoeding.
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:20:40 #287
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_179511896
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:12 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder uitgelegd, ik betaal genoeg in een relatie, niet door voor etentjes te betalen, maar genoeg cadeaus, weekendje weg etc. Tijdens daten is anders.
Ik ben een afwachtende type, dus in t begin laat ik het aan de man over. Als het beetje serieuze kant op gaat/ik hem vertrouw, dan wordt het anders en vraag ik hem, tuurlijk.

Verder heb ik geen zin meer om mijn point of view te verdedigen. Sommige van jullie kunnen alleen maar lelijk doen om niks. Ik ga nooit met jullie daten, dus doe maar ff rustig.
Ik wilde je niet in een hoek drijven dat je jezelf denkt te moeten verdedigen (volgens mij heb ik me iig niet aanvallend gedragen).

Het is je goed recht om er zo over te denken. Het zou alleen niet de mijne zijn, het zou een behoorlijk scheve wereld zijn als alle vrouwen er zo over denken. Als ik zelf kijk hoe veel ik heb gedatet in de afgelopen jaren en hoeveel ik dan kwijt geweest zou zijn... (dat ben ik nu ook al aangezien ik altijd de eerste date betaal, maar dat is echt mijn eigen keuze... als alle vervolgdates ook voor mijn rekening had moeten nemen, had ik er wel een bijbaantje bij kunnen nemen ;)).

Verder is het helemaal prima, je hebt genoeg matches, en genoeg gegadigden die die denkswijze wel accepteren/op de koop toenemen. ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_179511925
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:20 schreef rival het volgende:

Dit dus. Heb ik ook. En ik ben genoeg vrouwelijke Kazen tegengekomen die het daar niet mee eens zijn, maar dat zien we dan wel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179512015
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dit dus. Heb ik ook. En ik ben genoeg vrouwelijke Kazen tegengekomen die het daar niet mee eens zijn, maar dat zien we dan wel.
Ja, soms wilt iemand de helft betalen, soms date 2. Is allemaal prima. Ik ga er nog steeds gewoon vanuit dat ik de eerste betaal.

Laatst was ik op date waar de ander dat perse op zich wilde nemen. incl de planning. Ja, ook prima, heb ik van genoten O+
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:25:32 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179512054
quote:

[..]

Dus je shopt lekker uit alle culturen voor zover het jou uitkomt?
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:30:02 #291
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179512156
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Overigens wat is de ‘Nederlandse cultuur’? Ik date niet met echte Nederlanders aka tatta’s. Zat allochtonen hier (Yeej Nederland) die mijn mening delen en zelfde denken
Blijkbaar vinden een aantal mensen hier je een hypocriet figuur (ik ook). Leer er mee leven.
Bedankt Hans.
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:36:55 #292
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179512317
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:12 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hmm, interessant.

quote:
Ik ga nooit met jullie daten, dus doe maar ff rustig.
Verdikkeme :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179512320
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:17 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Niets persoonlijk hoor, maar hoe open denk je dat de Chinese cultuur is voor andere culturen?

Ik schrijf het maar toe aan een gebrek aan ervaring met andere culturen. Als je het niet ervaren hebt, kun je er moeilijk een voorstelling van maken. Wat dat betreft heb je een voorsprong op velen.
Ik zit lang genoeg op fok, om te weten dat best veel fokkers niks van andere culturen moet weten, of het nou Chinese is of Marokkaanse. Heb vaak genoeg lullige opmerkingen gekregen van spleetogen net zoals net opeens nihao tijdens een discussie, gaat helemaal nergens over.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:20 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik wilde je niet in een hoek drijven dat je jezelf denkt te moeten verdedigen (volgens mij heb ik me iig niet aanvallend gedragen).

Het is je goed recht om er zo over te denken. Het zou alleen niet de mijne zijn, het zou een behoorlijk scheve wereld zijn als alle vrouwen er zo over denken. Als ik zelf kijk hoe veel ik heb gedatet in de afgelopen jaren en hoeveel ik dan kwijt geweest zou zijn... (dat ben ik nu ook al aangezien ik altijd de eerste date betaal, maar dat is echt mijn eigen keuze... als alle vervolgdates ook voor mijn rekening had moeten nemen, had ik er wel een bijbaantje bij kunnen nemen ;)).

Verder is het helemaal prima, je hebt genoeg matches, en genoeg gegadigden die die denkswijze wel accepteren/op de koop toenemen. ;)
Ik had het niet over jou, jij reageert gewoon heel normaal en op een leuke manier, vandaar dat ik ook op jou reageer. Ik snap jouw punt ook heel goed, hangt ook maar af van hoeveel je date. Daarom zei ik, dat het slechts een afknapper is als een man tijdens de eerste date niet betaalt, heb niet gezegd dat ik hem daardoor helemaal afreken. Iedereen knapt wel af op iets, maar blijkbaar ben ik heel raar als ik daar op afknap.
pi_179512337
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dus je shopt lekker uit alle culturen voor zover het jou uitkomt?
Geen idee wat je bedoelt met shoppen? Klinkt heel naar. Mannen zijn geen objecten voor zover ik het weet.
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:38:15 #295
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179512355
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik zit lang genoeg op fok, om te weten dat best veel fokkers niks van andere culturen moet weten, of het nou Chinese is of Marokkaanse. Heb vaak genoeg lullige opmerkingen gekregen van spleetogen net zoals net opeens nihao tijdens een discussie, gaat helemaal nergens over.

[..]

Ik had het niet over jou, jij reageert gewoon heel normaal en op een leuke manier, vandaar dat ik ook op jou reageer. Ik snap jouw punt ook heel goed, hangt ook maar af van hoeveel je date. Daarom zei ik, dat het slechts een afknapper is als een man tijdens de eerste date niet betaalt, heb niet gezegd dat ik hem daardoor helemaal afreken. Iedereen knapt wel af op iets, maar blijkbaar ben ik heel raar als ik daar op afknap.
Eerste keer uit eten met mijn vorige vriendin. Ik leg genoeg geld op tafel voor rekening en tip. Duwt ze een briefje in m'n handen. Ik gaf aan dat dit niet nodig was. Maar ze stond erop. Dus ik neem het aan. Whatever. Zegt ze me een half jaar later dat ik het nooit had mogen aannemen :D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179512423
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:20 schreef rival het volgende:

Ik snap dat het voor jou alleen met opvoeding te maken heeft, maar in mijn geval speelt mijn cultuur + opvoeding beide een rol.

En tegen iedereen hier: ik snap het best dat jullie het er niet mee eens zijn. Maar zoals ik al zei, het is niet dat we met elkaar gaan daten, dus verder geen probleem toch? Waarom zo’n grote probleem van maken en maar over door blijven gaan? Duidelijk gevalletje van meningsverschil, cultuurverschil, whatever je het wilt noemen. We gaan hier niet uitkomen. Jullie mogen van me vinden wat jullie willen gebaseerd op een dingetje. Maar dat hoeven jullie echt niet 10x te vertellen en ni hao erbij te roepen.
pi_179512455
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Eerste keer uit eten met mijn vorige vriendin. Ik leg genoeg geld op tafel voor rekening en tip. Duwt ze een briefje in m'n handen. Ik gaf aan dat dit niet nodig was. Maar ze stond erop. Dus ik neem het aan. Whatever. Zegt ze me een half jaar later dat ik het nooit had mogen aannemen :D _O-
Haha is wel iets typisch Chinees en Marokkaans ook, je hoort haar briefje paar keer heen en weer te duwen van nee echt niet, zodat ze het uiteindelijk terug neemt
pi_179512460
quote:

[..]

Ja doei, je hebt toch aangegeven dat het niet hoeft. Dat zou je niet hoeven herhalen toch?

Mbt de vrouw die het op vertrouwensissues gooit tijdens de date fase, dikke BS. Waarom zou je dan ineens wel betalen?

Draai het eens om: ik betaal de eerste 3 dates (noem maar iets) niet, want ik vertrouw haar niet, gaat toch nergens over..
pi_179512475
quote:

[..]

Ik snap waarom het je ex is. :')

Had ze veel van dit soort dingen waar je het dus nooit goed kon doen? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:44:05 #300
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179512476
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja doei, je hebt toch aangegeven dat het niet hoeft. Dat zou je niet hoeven herhalen toch?

Mbt de vrouw die het op vertrouwensissues gooit tijdens de date fase, dikke BS. Waarom zou je dan ineens wel betalen?

Draai het eens om: ik betaal de eerste 3 dates (noem maar iets) niet, want ik vertrouw haar niet, gaat toch nergens over..
Het is me uiteindelijk een rotzorg wie wat betaalt. Leven is hier toch goedkoop zat :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')