Klopt. Maar wie zegt van wel dan?quote:Op zondag 27 mei 2018 14:49 schreef Ulx het volgende:
Het was een TELAR die vuurde en geen TEL. Er was dus geen commandopost noodzakelijk.
Voor een toekomstige gasdeal zijn we toch weer afhankelijk van diezelfde russem. Hoe hardball dit MH-17 dossier richting de russen gaat, kan ik niet inschatten.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:46 schreef Drugshond het volgende:
Putin weet ook dat dit als een sticker aan hem blijft kleven. Elke toenadering richting het westen zal nog altijd MH-17 de boventoon voeren.
En ook daarom moeten we zo snel mogelijk van het gas af.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor een toekomstige gasdeal zijn we toch weer afhankelijk van diezelfde russem. Hoe hardball dit MH-17 dossier richting de russen gaat, kan ik niet inschatten.
De praktijk zal bijzonder weerbarstig zijn. En duur.quote:Op zondag 27 mei 2018 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En ook daarom moeten we zo snel mogelijk van het gas af.
Het gaat je als nabestaande niet helpen. Het enige dat je kan helpen is acceptatie.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:24 schreef Vallon het volgende:
Als nabestaande zou ik willen weten wie, daar, waarom heeft meegewerkt om dat het vliegtuig neer te halen en daar erkenning v oor (ver)krijgen.
Nou ja, in dat artikel werd dus gezegd dat een commandopost noodzakelijk was. In zo'n commandopost, dat een soort spin in het web is, wordt dan beoordeeld of er geschoten moet worden.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:49 schreef Ulx het volgende:
Het was een TELAR die vuurde en geen TEL. Er was dus geen commandopost noodzakelijk.
Wat ben ik het woord 'bezig' vergeten, volgens jou, en moet het 'onverantwoord' zijn???quote:Op zondag 27 mei 2018 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is het ‘onverantwoordelijk bezig’. Maar ze dragen dus wel de juridische verantwoordelijkheid.
Zou raar zijn die gas(t)relaties te leggen.... en als dat zo is, dan maar geen gasdeal en vragen we de Groningers liever om weer te gaan beven in ruil voor stevige schokbestendige huizen ... toch ?quote:Op zondag 27 mei 2018 15:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor een toekomstige gasdeal zijn we toch weer afhankelijk van diezelfde russem. Hoe hardball dit MH-17 dossier richting de russen gaat, kan ik niet inschatten.
Lijkt me niet, wat moeten er nog meer aan sancties komen dan? Bovendien zijn sancties nooit effectief gebleken. We treffen alleen onszelf met nog meer sancties.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou raar zijn die gas(t)relaties te leggen.... en als dat zo is, dan maar geen gasdeal en vragen we de Groningers liever om weer te gaan beven in ruil voor stevige schokbestendige huizen ... toch ?
Ik vermoed net als jij dat er best oneigenlijk verbanden zullen gaan bestaan wat de reden is voorzichtig te manoeuvreren en proberen het buiten de geopolitiek pogen te houden. Het gaat ook niet alleen om NL, maar ook Australië, Maleisië, België en andere landen zoals Duitsland en de UK. De forumfocus hier is hier logisch vooral NL maar het is breder.
Wanneer de UK uit z'n dak gaat door de vergiftiging van een overgelopen spion, dan moeten ze hier wel helemaal knettergek van worden.... toch ?
De Russen kunnen nog altijd een verhaal fabrieken dat een corrupte Oekraïner hun leger onder valse voorwendselen per ongeluk die BUK hebben laten afschieten op een passagiersvliegtuig. Mannen als ze zijn nemen ze dan hun verantwoording. Geschokt door de feiten, stichten ze een steunfonds en gaat Poetin, de stoere leider elk jaar op bezoek om z'n medeleven te betonen.
Wanneer het gaat om belangen, wat heeft de Russische F3deratie ons meer te bieden hebben dan hun gas of dreiging. Kan het mis hebben maar eventuele sanctiegevolgen lijken mij voor de Russen net wat groter dan omgekeerd.
Bedankt, tijd geleden dat ik zo hard heb moeten lachenquote:Op zondag 27 mei 2018 20:40 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, wat moeten er nog meer aan sancties komen dan? Bovendien zijn sancties nooit effectief gebleken. We treffen alleen onszelf met nog meer sancties.
Rusland is juist een vriend en een bondgenoot, in tegenstelling to bv de Amerikanen die eerder tegengestelde belangen hebben en Europa uit elkaar probeert te drijven. We kunnen maar beter de relatie normaliseren en het mh17 dossier parkeren tot de rethoriek wat minder is gepolariseerd.
Zonde van zo'n dure Standard en nergens voor nodig. Aeroflot-toestellen vallen vanzelf al uit de luchtquote:Op zondag 27 mei 2018 21:57 schreef Ulx het volgende:
Laten we dan maar een Standard op een Aeroflot toestel schieten. Uit vriendschap natuurlijk.
Vrij naar een groot Amerikaans staatsman: Wat heb je aan luchtdoelraketten als je ze niet mag gebruiken?quote:Op zondag 27 mei 2018 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonde van zo'n dure Standard en nergens voor nodig. Aeroflot-toestellen vallen vanzelf al uit de lucht
Sancties werken wel degelijk en zijn ook de enige manier wanneer een partij weigert mee te werken.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:40 schreef Gabrunal_2013 het volgende:[..]Lijkt me niet, wat moeten er nog meer aan sancties komen dan? Bovendien zijn sancties nooit effectief gebleken. We treffen alleen onszelf met nog meer sancties.
Komisch en je tovert een onbedaarlijke lach...... het gezegde komt rechtstreeks uit een propagandaboek voor kleuters. Mogelijk dat je wat werelddelen met elkaar verwisseld.quote:Rusland is juist een vriend en een bondgenoot, in tegenstelling to bv de Amerikanen die eerder tegengestelde belangen hebben en Europa uit elkaar probeert te drijven. We kunnen maar beter de relatie normaliseren en het mh17 dossier parkeren tot de rethoriek wat minder is gepolariseerd.
De anti Rusland histerie is lachwekkend ,onnodig en helemaal niet in ons belang. Oplossen van MH17 is ook onmogelijk in een dergelijk klimaat.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Sancties werken wel degelijk en zijn ook de enige manier wanneer een partij weigert mee te werken.
Het onderzoek is verder ook geen koehandel en uitsluitend gericht op waarheidsvinding. Wanneer iemand niet meewerkt zal dat consequenties hebben.
[..]
Komisch en je tovert een onbedaarlijke lach...... het gezegde komt rechtstreeks uit een propagandaboek voor kleuters. Mogelijk dat je wat werelddelen met elkaar verwisseld.
Los daarvan is het bullshit om onder welke druk dan ook, het MH17 strafdossier uit te stellen. Ik prijs mij toch weer gelukkig dat het OM hier zich niet bezighoudt met (geo)politieke belangen.
Rusland is een onbetrouwbaar kutland, dat tonen ze keer op keer weer.quote:Op maandag 28 mei 2018 17:52 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
De anti Rusland histerie is lachwekkend ,onnodig en helemaal niet in ons belang. Oplossen van MH17 is ook onmogelijk in een dergelijk klimaat.
Klopt die hadden het de geallieerde zelf moeten laten opknappen.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Rusland is een onbetrouwbaar kutland, dat tonen ze keer op keer weer.
De Sovjetunie was in ieder geval stukken betrouwbaarder dan de dictatuur die Poetin ervan gemaakt heeft.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Klopt die hadden het de geallieerde zelf moeten laten opknappen.
Ja duh. Poetin moet alle ex-USSR staten weer heroveren.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De Sovjetunie was in ieder geval stukken betrouwbaarder dan de dictatuur die Poetin ervan gemaakt heeft.
quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja duh. Poetin moet alle ex-USSR staten weer heroveren.
quote:Op maandag 28 mei 2018 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Rusland is een onbetrouwbaar kutland, dat tonen ze keer op keer weer.
Ach Remlos draait weer eens?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De Sovjetunie was in ieder geval stukken betrouwbaarder dan de dictatuur die Poetin ervan gemaakt heeft.
Oorlog tussen Frankrijk/UK/Canada/NZ/Australie/Zuid-Afrika en Duitsland: 3 september 1939.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach Remlos draait weer eens?
Als de USSR niet was gekomen van het Oosten betwijfel ik of de geallieerden überhaupt al die mensenlevens op het spel had gezet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |