Ik zou het ook niet doen neequote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die moet wel als ie het ritje nog wil winnen.
Landis had ook een enorme dorst toen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:21 schreef franklop het volgende:
Froome gooit zijn bidon leeg op zijn Landis'
Bananito Stilo.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja kan op z'n minst een beetje mee ronddraaien, teringzuidamerikaantjes.
Heb je niks aan... ook dan zit je vol in de wind.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja kan op z'n minst een beetje mee ronddraaien, teringzuidamerikaantjes.
En op Lau.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker de benen stil houden en op Sam wachten
Je slaat echt onzin uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:21 schreef Nattekat het volgende:
We kunnen dus gaan concluderen dat die bovenmenselijke prestaties iets te bovenmenselijk waren
Dan ben je heel je voorsprong kwijt. Zou ik 100% niet doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker de benen stil houden en op Sam wachten
Wat hebben bots aan bloedzakken?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mja bij Sky hadden ze zo te zien nog wat bloedzakken gespaard voor vandaag.
Op deze manier gaat Froome met 3 minuten voorsprong winnen, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling van MAL.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die moet wel als ie het ritje nog wil winnen.
Dat kan morgen ook nog.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze keuze zou Supermannetje ook het podium kunnen kosten. Pinot op 30 seconden rijden moet toch lukken zou je zeggen.
Stel je eens niet zo aan man.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is klaar. Froome wint. Wat een schande.
Het is nog ver!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is klaar. Froome wint. Wat een schande.
Gewoon gokken lijkt me..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op deze manier gaat Froome met 3 minuten voorsprong winnen, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling van MAL.
Ik heb gekkere dingen zien gebeuren de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon gokken lijkt me..
Die slotklim is bizar lastig ook weer hè. Als Froome dit volhoudt, is het gewoon bovenmenselijk na een solo van 80km.
Sowquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Als het verschil zelfs hier blijft groeien is het gewoon over. Ik maak me geen illusies meer.
Valt me tegen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:24 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Froome wel aantrekkelijk dan Yates.
Dat maakte iedereen een paar uur geleden ook niet toen ze er nog heilig van overtuigd waren dat Yates niet meer bij te halen wasquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Als het verschil zelfs hier blijft groeien is het gewoon over. Ik maak me geen illusies meer.
Nouja, daarachter met drie ronddraaien. Het is niet alsof Dumoulin in een zetel naar de slotkim wordt gebracht.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon gokken lijkt me..
Die slotklim is bizar lastig ook weer hè. Als Froome dit volhoudt, is het gewoon bovenmenselijk na een solo van 80km.
Ik heb geen zin in wéér die smerige dopeur van een Froome bovenaan. En zeker op zo'n doorzichtige manier.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen appreciëren de koers niet.
Uh nee. Dit zou by far het meest bijzondere zijn van de afgelopen 3 weken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen zien gebeuren de afgelopen weken.
Qua dopingovertreding? Froome had wel een leuker verhaal eromheen ja, nierfalengenot.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:24 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Froome wel aantrekkelijk dan Yates.
Daarom rijdt Tom ook niet, die rekent erop dat alle uitslagen met terugwerkende kracht wordt geschraptquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:26 schreef Szura het volgende:
Even in herinnering roepen dat die walgelijke Brit hier helemaal niet zou moeten rijden
Qua manier van koersen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Qua dopingovertreding? Froome had wel een leuker verhaal eromheen ja, nierfalengenot.
Ik vind het nu al knap bijzonder gezien zijn start.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh nee. Dit zou by far het meest bijzondere zijn van de afgelopen 3 weken.
Ik hoop echt dat Froome nog instort, maar ik geloof er totaal niet meer in. Die gaat de komende 50 km alleen nog maar verder uitlopen en vandaag al met grote voorsprong de roze trui en eindzege pakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon gokken lijkt me..
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh nee. Dit zou by far het meest bijzondere zijn van de afgelopen 3 weken 300 jaar
Carapaz en Superman zijn al de hele Giro met elkaar bezig. Die zijn zo bang door elkaar gelost te worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze keuze zou Supermannetje ook het podium kunnen kosten. Pinot op 30 seconden rijden moet toch lukken zou je zeggen.
Rustigquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Froome kan vandaag nog instorten en zal morgen ook ongetwijfeld de tol gaan moeten betalen. Dat melodramatische gedoe hier.
En als hij het wel haalt is het een prachtige prestatie.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Froome kan vandaag nog instorten en zal morgen ook ongetwijfeld de tol gaan moeten betalen. Dat melodramatische gedoe hier.
Motortje.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:27 schreef matthijst het volgende:
Wtf Froome straks eerste?
Waarom laten ze 'm zover wegrijden
Na de Zoncolan had ie ook al zo'n gigantische terugslag. Kan bijna niet anders dat dat nu ook gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
En dat kan Tom ook nog gebeuren.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Om hem zichzelf te laten slopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:27 schreef matthijst het volgende:
Wtf Froome straks eerste?
Waarom laten ze 'm zover wegrijden
Ketonen.quote:
Als hij het niet haalt ook. Dit is nu al legendarisch.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als hij het wel haalt is het een prachtige prestatie.
Hopelijk rijdt hij zichzelf bij andere ploegen in de kijker.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:27 schreef Toby56 het volgende:
Dit is geweldig in beeld gebracht.
Altijd de bijsluiter lezen:
"Alleen innemen indien gewenscht.
Gegarandeerde schorsing afterwards."
Schijt an, denkt Vroem. Slokslok.
Precies. Hoewel volgens sommigen zoiets 'per definitie' onmogelijk zal zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:28 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat kan Tom ook nog gebeuren.
Het is in ieder geval nog helemaal niet gespeeld.
Hoezo de doping voor morgen ligt alweer klaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Bizar dat R_R hem weg wil hebben bij zijn favoriete team.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |