Ik zou het ook niet doen neequote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die moet wel als ie het ritje nog wil winnen.
Landis had ook een enorme dorst toen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:21 schreef franklop het volgende:
Froome gooit zijn bidon leeg op zijn Landis'
Bananito Stilo.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja kan op z'n minst een beetje mee ronddraaien, teringzuidamerikaantjes.
Heb je niks aan... ook dan zit je vol in de wind.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja kan op z'n minst een beetje mee ronddraaien, teringzuidamerikaantjes.
En op Lau.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker de benen stil houden en op Sam wachten
Je slaat echt onzin uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:21 schreef Nattekat het volgende:
We kunnen dus gaan concluderen dat die bovenmenselijke prestaties iets te bovenmenselijk waren
Dan ben je heel je voorsprong kwijt. Zou ik 100% niet doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker de benen stil houden en op Sam wachten
Wat hebben bots aan bloedzakken?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mja bij Sky hadden ze zo te zien nog wat bloedzakken gespaard voor vandaag.
Op deze manier gaat Froome met 3 minuten voorsprong winnen, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling van MAL.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die moet wel als ie het ritje nog wil winnen.
Dat kan morgen ook nog.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze keuze zou Supermannetje ook het podium kunnen kosten. Pinot op 30 seconden rijden moet toch lukken zou je zeggen.
Stel je eens niet zo aan man.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is klaar. Froome wint. Wat een schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |