quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Stoute users krijgen een notitie over hun gedrag, een note. Moooooooo!"
:"Bolke en ik zijn braaf, wij hebben geen notes!
TJILP!"
borrelnootjes zijn lekker
![]()
Hahaha Bolke&Bolke zijn braverikken. Maar je kan toch ook een note krijgen voor goed gedrag ?quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
TJILP!"
Zeker bij de ahquote:Op donderdag 24 mei 2018 23:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha Bolke&Bolke zijn braverikken. Maar je kan toch ook een note krijgen voor goed gedrag ?
Kan wel, gebeurt weinig gok ik.quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha Bolke&Bolke zijn braverikken. Maar je kan toch ook een note krijgen voor goed gedrag ?
Je kunt ook positieve noten krijgen (volgens nattekat)quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
TJILP!"
als murp of als devzero?quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:38 schreef Limoentjuh het volgende:
hoe vaak hebben jullie in het verleden een ban gehad?
Niet zo vaak. Voor zover ik me kan herinneren 1 keer een algehele ban. Dat was tijdens de Grote Crewrel of met de Grote VBLrel. Misschien ook wel bij allebei.quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:38 schreef Limoentjuh het volgende:
hoe vaak hebben jullie in het verleden een ban gehad?
Een permban een half jaar ongeveer als je een beetje slijmtquote:
half jaar is lang.quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een permban een half jaar ongeveer als je een beetje slijmt
Ja dat kan (zie secretpret/streepje/etc), maar mensen zullen je toch wel herkennen aan je post gedrag en als je het echt te bont maakt dan krijg je zo weer een ban (zie secretpret/streepje/etc)quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:43 schreef Limoentjuh het volgende:
en je kan toch een nieuw account aanmaken als je een ban hebt door je IP-adres te veranderen ofzo
Trusten moentjuhquote:Op donderdag 24 mei 2018 23:48 schreef Limoentjuh het volgende:
ik denk dat ik maar ga slapen. Slaap lekker alvast voor straks![]()
en tot de volgende keer
had ik net ookquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Ja sorry daarvoorquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Danny was even bitcoins minenquote:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als FA kan jij gewoon door posten na een ban.
Voortaan moeten notes in gedicht vorm.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Zal wel even in FB zeggen dat hun notes kut zijn
Notes worden hier niet besproken, note voor flipquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Inb4 de standaard Turken die dit goedpraten.
-te laat-
Heb ik mijn eerste note voor
Mocht van dannyquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Notes worden hier niet besproken, note voor flip
"gebruikt scripts om automatisch te posten, 14 dagen ban.".quote:
leuke notes jij?quote:
Ben allergisch voor rauwe wortels.quote:
Neuh, was maar 1 dagquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"gebruikt scripts om automatisch te posten, 14 dagen ban.".
Coulant dat ze zijn hier.quote:
oh hoef tegenwoordig niet te betalen voor notes?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
https://www.fok.nl/shop/shownotes
Viel tegen...
Zijn ze allemaal van mij.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:03 schreef markdeajaxfan het volgende:
User 1 zegt wat is die utopia Romy toch vies ze praat alleen maar over sex kan ze zich zelf niet gaan vingeren ofzow reaktie van markdeajaxfan:moet jij ook doen meid daar knap je van op @notes
Kinderachtig om te notenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:03 schreef markdeajaxfan het volgende:
User 1 zegt wat is die utopia Romy toch vies ze praat alleen maar over sex kan ze zich zelf niet gaan vingeren ofzow reaktie van markdeajaxfan:moet jij ook doen meid daar knap je van op @notes
Nieuwe privacy wet.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh hoef tegenwoordig niet te betalen voor notes?
is suele intimidatierie man!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:03 schreef markdeajaxfan het volgende:
Bij mij ook, met als kers op de taart de melding dat ik een 24 uur ban heb. Maakt een totaal van 4 notes.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal van mij.
Is normaal denk ik.
voor nieuwe features moet je niet bij fok zijn, de mobiele site is volgens mij niet of nauwelijks veranderd sinds ik mijn eerste smartphone hebquote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:33 schreef I. het volgende:
Die pagina ziet er overigens wel weer hondslelijk uit. Man man man.
Klopt. Evenals het forum sinds 2009 als ik het goed heb. Op enkele kleine kleurwijzigingen na. (En die blauwe header die meegenomen is vanuit de frontpagequote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor nieuwe features moet je niet bij fok zijn, de mobiele site is volgens mij niet of nauwelijks veranderd sinds ik mijn eerste smartphone heb
ja hij werkt, maar gebruikservaring kan veel beterquote:
Oké vertel wat moet er beter op fok forum ?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja hij werkt, maar gebruikservaring kan veel beter
Heb je even?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Oké vertel wat moet er beter op fok forum ?
mobiele forum site heb ik over. Daar mis ik UI. En je kan alleen PI selecteren als je quote of wijzigt. Ook zal het leuker zijn als ik emoticons kan aanklikken aangezien men niet alle combinaties kent.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Oké vertel wat moet er beter op fok forum ?
• Zoekfunctiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja ik zie hetquote:Op vrijdag 25 mei 2018 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zo rustig de laatste dagen
Ik haal punten binnen als water deze dagen
Ik zag deze post 20 minuten, en ik dacht, laat ik maar even niet posten, dan heb je mij vast zo ingehaald.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zo rustig de laatste dagen
Ik haal punten binnen als water deze dagen
BIEN voor 16e danquote:Op vrijdag 25 mei 2018 03:50 schreef -sabine- het volgende:
Ik wil 16, 90 punten nodig de komende dagen.
Deze maand ga ik ervoor. Ook in het weekend
Je bent zelf een koekjequote:Op vrijdag 25 mei 2018 04:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]in de ochtend thee en in de middag koffie met 2 koekjes
melk met koffiesmaak. 95% melk en 5% koffiequote:Op vrijdag 25 mei 2018 04:48 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie met melk
Gewoon triple espresso in je mik douwe
Liever geen melk in mijn koffiequote:Op vrijdag 25 mei 2018 04:48 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie met melk
Gewoon triple espresso in je mik douwe
wist ik niet, maar nou welquote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:05 schreef I. het volgende:
Wisten jullie dat espresso letterlijk 'onder druk' betekent? es presso?
En dat het dus ook koffie is wat gemaakt wordt door water onder hoge druk door de koffie te persen?
Mooi spul man.
Dat wist ik wel uit ervaring. Lauwe koffiequote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:11 schreef I. het volgende:
Nog een leuk feitje; Hoe langer je je versgezette koffie laat staan, hoe bitterder hij wordt. Komt omdat de aroma's in de koffie die de bitterheid veroorzaken langzamer worden opgenomen door het water dan de overige aroma's.
Je koffie dus snel opdrinken, dan is hij 't lekkerst.
Mja, iets dat afkoelt is al snel minder lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat wist ik wel uit ervaring. Lauwe koffie
Laat me raden, hij is nu dood?quote:
hyper ?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:20 schreef hemarookworst het volgende:
Had ooit 10 van die espresso sticks van nescafe gedronken. Is oploskoffie dus minder sterk dan een gewone espresso. Voelde mij echt raar daarna
nee moeilijk te beschrijven. Zowel vermoeid als wakker tegelijk, draaierig en slechte eetlustquote:
daar kan je hartritmestoornissen van krijgenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:21 schreef I. het volgende:
Dat had ik vroeger met van die energy drinks, 4 halve liters in een schoolpauze naar binnen mikken, ook geen goed plan.
nee idd...quote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:21 schreef I. het volgende:
Dat had ik vroeger met van die energy drinks, 4 halve liters in een schoolpauze naar binnen mikken, ook geen goed plan.
10 zakjes is ook kei veel manquote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee moeilijk te beschrijven. Zowel vermoeid als wakker tegelijk, draaierig en slechte eetlust
Idd, naar spul.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
daar kan je hartritmestoornissen van krijgen![]()
drink je dat nog dan ?
ook geen thee ?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:24 schreef I. het volgende:
[..]
Idd, naar spul.
Nope, geen koffie, geen energy crap, niks. Water en af en toe een glaasje cola of vruchtensap.
Volgens google zit er 64mg caffeine in een shot espresso, dus bijna 2gr voor 30 espressos. Een overdosis hangt natuurlijk van je gewicht af (en dit ziet er uit als een forse goser), maar is eerder richting de 10gr (maar ik heb geen goede bronnen voor dat getal).quote:
Daar zit een stuk meer caffeine in dan koffie.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:21 schreef I. het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens google zit er 64mg caffeine in een shot espresso, dus bijna 2gr voor 30 espressos. Een overdosis hangt natuurlijk van je gewicht af (en dit ziet er uit als een forse goser), maar is eerder richting de 10gr (maar ik heb geen goede bronnen voor dat getal).
Wou al een youtube filmpje opnemen over het drinken van 30 halve litersquote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar zit een stuk meer caffeine in dan koffie.
dat die gast er wel last van had kan je wel met zekerheid stellenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens google zit er 64mg caffeine in een shot espresso, dus bijna 2gr voor 30 espressos. Een overdosis hangt natuurlijk van je gewicht af (en dit ziet er uit als een forse goser), maar is eerder richting de 10gr (maar ik heb geen goede bronnen voor dat getal).
alleen maarquote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt vaker lange dagen toch? Bijna weekend
voor ieder jaargetijde 1quote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 4 UIs op standby om het af en toe op te vrolijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:02 schreef devzero het volgende:
Deze mag geloof ik niet meerhaha kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:02 schreef devzero het volgende:
Deze mag geloof ik niet meermag toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit in de autoquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo een heerlijk potje kleien
heb je geen zakje?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een half uur kan de klei eruit
jawel, gewoon rechterbaanquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hopelijk niet als bestuurder
dank je!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
trekt zeker de aandacht. lekker uniek
daar erger ik mij altijd aan op de weg.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:19 schreef murp het volgende:
[..]
zit nu al een tijd achter een vrachtwagen.. lekker chill rijden
op iemand die achter een vrachtwagen aan het FOK! Ken is?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar erger ik mij altijd aan op de weg.
vrachtwagensquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:20 schreef murp het volgende:
[..]
op iemand die achter een vrachtwagen aan het FOK! Ken is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |