quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Stoute users krijgen een notitie over hun gedrag, een note. Moooooooo!"
:"Bolke en ik zijn braaf, wij hebben geen notes!
TJILP!"
borrelnootjes zijn lekker
![]()
Hahaha Bolke&Bolke zijn braverikken. Maar je kan toch ook een note krijgen voor goed gedrag ?quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
TJILP!"
Zeker bij de ahquote:Op donderdag 24 mei 2018 23:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha Bolke&Bolke zijn braverikken. Maar je kan toch ook een note krijgen voor goed gedrag ?
Kan wel, gebeurt weinig gok ik.quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha Bolke&Bolke zijn braverikken. Maar je kan toch ook een note krijgen voor goed gedrag ?
Je kunt ook positieve noten krijgen (volgens nattekat)quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
TJILP!"
als murp of als devzero?quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:38 schreef Limoentjuh het volgende:
hoe vaak hebben jullie in het verleden een ban gehad?
Niet zo vaak. Voor zover ik me kan herinneren 1 keer een algehele ban. Dat was tijdens de Grote Crewrel of met de Grote VBLrel. Misschien ook wel bij allebei.quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:38 schreef Limoentjuh het volgende:
hoe vaak hebben jullie in het verleden een ban gehad?
Een permban een half jaar ongeveer als je een beetje slijmtquote:
half jaar is lang.quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een permban een half jaar ongeveer als je een beetje slijmt
Ja dat kan (zie secretpret/streepje/etc), maar mensen zullen je toch wel herkennen aan je post gedrag en als je het echt te bont maakt dan krijg je zo weer een ban (zie secretpret/streepje/etc)quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:43 schreef Limoentjuh het volgende:
en je kan toch een nieuw account aanmaken als je een ban hebt door je IP-adres te veranderen ofzo
Trusten moentjuhquote:Op donderdag 24 mei 2018 23:48 schreef Limoentjuh het volgende:
ik denk dat ik maar ga slapen. Slaap lekker alvast voor straks![]()
en tot de volgende keer
had ik net ookquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Ja sorry daarvoorquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Danny was even bitcoins minenquote:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als FA kan jij gewoon door posten na een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |