It's something he. Moest van Fok.quote:
Hij wilde je niet naar rechts swipen omdat out of zijn leaguequote:Op donderdag 24 mei 2018 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net wilde je me niet eens naar rechts swipen nu zeg je zo iets![]()
Je weet ook niet wat je wilt
Zo te lezen ben je wel een beetje over je ex heen? Fijn voor je.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit niet op jouw like te wachten hoor. Val meer op mannen met haar en goed lichaam
“Moest van Fok”quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
It's something he. Moest van Fok.
Ow die ene ging ook nog eens vreemdJa was echt een pareltje.
Dat is wel een afknapper idd.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
...maar als je zelf zo zielig gaat lopen doen alsof je het ‘niet waard’ bent dan valt geen enkele dame daarvoor!!
Net nam je het nog niet serieus hier. Je hebt altijd een excuus.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, dat was het algemeen advies van al die zogenaamde experts hier
Toen nog welquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Net nam je het nog niet serieus hier. Je hebt altijd een excuus.
Jep, klein beetje, leven gaat verder, hij is het niet waard om verder over te huilenquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:50 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je wel een beetje over je ex heen? Fijn voor je.
Over advies gesproken:quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, dat was het algemeen advies van al die zogenaamde experts hier
quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep, klein beetje, leven gaat verder, hij is het niet waard om verder over te huilen
Ik weet niet meer hoe de TV werktquote:Op donderdag 24 mei 2018 23:01 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Over advies gesproken:
Pro-tip. Nu ff "Mag ik u kussen kijken" op NL3.
Wellicht. Ik zou het even niet zo heel zeker weten. 🤔quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb jij nou ooit foto gepost op fok? Of herinner ik het verkeerd
Dit dus.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook wel eens foto's van Faxie gezien. Keurig aan de goede kant van het midden.
Vond het echt een gevalletje leuk voor de een, voor de ander weer totaal niet. Zoals de meeste mensen dus.
Whaha tof! Als je 2 uur kunt kletsen moet er iig een klik zijnquote:Op donderdag 24 mei 2018 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Zo geef je een meid online je telefoonnummer van whatsapp, zo belt ze en hangt ze ineens meer dan 2 uur aan de telefoon. Wat een kletskous.
Zo heb ik er nog nooit een meegemaakt. Maar wil het een kans geven. Dus Dinsdag ook een date.
Ja, al ben ik op andere fronten nog iets minder zeker van een echt goede match. Ik wil het in ieder geval een kans geven bij een date.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whaha tof! Als je 2 uur kunt kletsen moet er iig een klik zijn.
Ja goed daarvoor ga je daten toch.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, al ben ik op andere fronten nog iets minder zeker van een echt goede match. Ik wil het in ieder geval een kans geven bij een date.
We gaan een museum bezoeken, dus dat is sowieso wel leuk
Nee. Dat is "alle vrouwen", uiteraard.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit dus.
Het uiterlijk zal dus écht niet het grootste probleem zijn.
Je bent toch aardig wat aan het daten, het is wel leuk dat je dan nog verrast kan worden door iets/iemand. In positieve zin dan (neem ik aan)quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Zo geef je een meid online je telefoonnummer van whatsapp, zo belt ze en hangt ze ineens meer dan 2 uur aan de telefoon. Wat een kletskous.
Zo heb ik er nog nooit een meegemaakt. Maar wil het een kans geven. Dus Dinsdag ook een date.
Ja klopt, ik ben best makkelijk qua daten. Grotere kans natuurlijk dat er niks uitkomt, maar ik vind het leuk om te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je bent toch aardig wat aan het daten, het is wel leuk dat je dan nog verrast kan worden door iets/iemand. In positieve zin dan (neem ik aan)
Kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee. Dat is "alle vrouwen", uiteraard.
Oehh spannend!!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb tegen die gozer van het wandelen gezegd dat we volgende week wel kunnen meeten
Yes!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb tegen die gozer van het wandelen gezegd dat we volgende week wel kunnen meeten
Nee nog geen datumquote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yes!![]()
Heb je al een datum of moet hij nog reageren?
Ehm, een foto zegt niet allesquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit dus.
Het uiterlijk zal dus écht niet het grootste probleem zijn.
Geef mij die 1.80m+ vrouw maar hoor, graag zelfs!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ehm, een foto zegt niet alles
Als je als man te dik, of te klein bent verder, kan je nog zo'n goed hoofd hebben, je wordt toch gepasseerd..
Zelfde voor de Facebook hoek foto's, het lijkt allemaal heel wat, maar zie je diegene in het echt valt het toch tegen.. Vrouwen hebben probleem met te dik (hoewel een categorie mannen het niet dik genoeg kan zijn), of te lang zijn. Zie nogal veel vrouwen van 1,80 m+ single zijn op Tinder. Mannen vallen eerder op een vrouw van 1,65 m
Ik heb geen probleem met grote(re) vrouwen. Sommige van mijn vrienden die schrijven zo'n vrouwen al meteen af. En wanneer iemand "te dik" is dat is ook relatief.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je als man te dik, of te klein bent verder, kan je nog zo'n goed hoofd hebben, je wordt toch gepasseerd..
Zelfde voor de Facebook hoek foto's, het lijkt allemaal heel wat, maar zie je diegene in het echt valt het toch tegen.. Vrouwen hebben probleem met te dik (hoewel een categorie mannen het niet dik genoeg kan zijn), of te lang zijn. Zie nogal veel vrouwen van 1,80 m+ single zijn op Tinder. Mannen vallen eerder op een vrouw van 1,65 m
Kan toch? Ik heb het zelf ook bij mannen, te dik of te dun is no go, omdat ik zelf heel actief ben zegt het niet alleen iets over hun uiterlijk, maar ook levensstijl/gedrag.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met grote(re) vrouwen. Sommige van mijn vrienden die schrijven zo'n vrouwen al meteen af. En wanneer iemand "te dik" is dat is ook relatief.
Lengte en gewicht zijn dingen die je niet altijd (helemaal) in de hand hebt.
Niks mis met de wat vollere vrouwen. Sowieso ben ik fan van curvesquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een keertje seks met een dikkerd en je datingpool is meteen een stuk groter
Oh, euh, hey, kom je hier vaker...?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo hotjes. Hier ben ik
* DancingPhoebe doet hairflip
Veel te vaak volgens velenquote:
Mannen gaan liever voor een kleinere vrouw dan ze zelf zijn, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij mij ligt het er dus best wel aan: Ik vind het prima (en soms heel mooi) als een vrouw wat voller is, maar als het een teken is dat ze haar gezondheid verwaarloost dan hoef ik er niks van te hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:53 schreef TvhN het volgende:
Ik vind overgewicht dan juist wel weer een afknapper.
Dus voorlopig nog een “wens”?quote:
En nu belt ze me ineens zomaar op om te melden dat ze niet meer wil want ze denkt dat het niks kan worden. Waarbij ik vraag waarom ze dat denkt. Ja dat wil ze niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whaha tof! Als je 2 uur kunt kletsen moet er iig een klik zijn.
Raarrrrr zegquote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En nu belt ze me ineens zomaar op om te melden dat ze niet meer wil want ze denkt dat het niks kan worden. Waarbij ik vraag waarom ze dat denkt. Ja dat wil ze niet zeggen.![]()
Wat een ontzettend raar wijf. Ik wens degene die daar mee komt te zitten heel veel sterkte
Nouja heeft de date die ik zondag al had staan het rijk alleen.
Huhquote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En nu belt ze me ineens zomaar op om te melden dat ze niet meer wil want ze denkt dat het niks kan worden. Waarbij ik vraag waarom ze dat denkt. Ja dat wil ze niet zeggen.![]()
Wat een ontzettend raar wijf. Ik wens degene die daar mee komt te zitten heel veel sterkte
Nouja heeft de date die ik zondag al had staan het rijk alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |