Nooit zo ervaren, maar ik heb dan ook nooit getinderd. Doel meer op het echte leven nuquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat die persoon toch te mooi is?
Oh ja, daar zie ik dan ook mannen van nah dat kan ik wel vergeten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nooit zo ervaren, maar ik heb dan ook nooit getinderd. Doel meer op het echte leven nu
quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja, daar zie ik dan ook mannen van nah dat kan ik wel vergeten.
Het is natuurlijk ook wel een beetje een stomme term. Ik denk overigens ook vaak dat mannen die ik dus echt mooi vind niet te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kijk, ik zie natuurlijk wel vrouwen waarvan je dan denkt: wat een een mooie vrouw, maar op het moment dat ze dan spreekt of zo dan haak je af omdat je dan al snel door heb dat het je type totaal niet is. Is het dan out of my league? Misschien wel, ik zie het in ieder geval niet zo.
Inkomen?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar out of your league draait ook om inkomen, persoonlijkheid, uitstraling etc dus idd moeilijk te zeggen. Maar weet bijna zeker faxie valt op te mooie vrouwen
ik denk dat jij helemaal (nog) niet toe bent aan tinder en online daten. Puur obv 2 dagen wat dingen lezen van jou...quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja, daar zie ik dan ook mannen van nah dat kan ik wel vergeten.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik denk dat jij helemaal (nog) niet toe bent aan tinder en online daten. Puur obv 2 dagen wat dingen lezen van jou...
Ja onzeker sowieso.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
veel te onzeker, hij is stil, hij is out of league, wat nu, hihihi
Ik like binnen mn leaguequote:Op donderdag 24 mei 2018 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant aan wat ik zei?
Ben niet offended verder hoor.
Ik zeg alleen heb t gevoel dat je vrouwen uit jouw league minder snel zou daten dan vrouw out of your league
De keren dat ik dacht dat iemand out of my league was werd het juist wel watquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is dus de grap.
Hoe weet je nou echt dat iemand uit je league is? :p
Waarom jezelf online dan profileren als een depressieve zielepoot? Dat is pas een afknapper en dat is zonde want het is je gegundquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben verassend optimistisch. Zou je weten als je me zou daten.
Dan niet?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht we hebben het over dezelfde he? Crackhoer en eczeemhoofd?
Ditquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Facepalm
Gewoon in je eigen league blijven en goeie vrouw zoeken. Volgens mij wil je altijd vrouwen out of your league
Dan weten we in iedergeval dat je een slechte smaak hebt, want zelf ik zou haar een hartje swipenquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee. No offence, maar ik zou jou naar links swipen.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan weten we in iedergeval dat je een slechte smaak hebt, want zelf ik zou haar een hartje swipen![]()
Ik heb de memo gemist dat Fok een accurate afspiegeling van de werkelijkheid isquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom jezelf online dan profileren als een depressieve zielepoot? Dat is pas een afknapper en dat is zonde want het is je gegund
Nou die waren echt niet knap. Echt niet. Vooral bij die ene was het echt geen kwestie van een ongelukkige foto, zo is ze gewoon. Toch gedate. Les geleerd ook overigens.quote:
Er is meer dan alleen uiterlijkquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan weten we in iedergeval dat je een slechte smaak hebt, want zelf ik zou haar een hartje swipen![]()
Dat kan best oprecht normaal gedrag zijn hoor. Niet per se wenselijk, maar wel normaal. Heel veel mensen laten bv. op het werk een hele andere kant zien dan in de kroeg, of zijn bij hun vrouw heel anders dan bij hun vrienden. Is dat niet gewoon dat je bepaalde gevoelens ergens kwijt wil?quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom jezelf online dan profileren als een depressieve zielepoot? Dat is pas een afknapper en dat is zonde want het is je gegund
Ja maar de toch niet insignificante datingpool van fok gooi je zo wel dicht...quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat kan best oprecht normaal gedrag zijn hoor. Niet per se wenselijk, maar wel normaal. Heel veel mensen laten bv. op het werk een hele andere kant zien dan in de kroeg, of zijn bij hun vrouw heel anders dan bij hun vrienden. Is dat niet gewoon dat je bepaalde gevoelens ergens kwijt wil?
Ik ben online/alleen ook een cynicus, doemdenker en pessimist, maar rond vrouwen juist compleet niet. Allebei ben ikzelf, maar gewoon anders op verschillende momenten.
Dan moet je alleen niet verwachten dat je vrouwen gaat regelen op het internet.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat kan best oprecht normaal gedrag zijn hoor. Niet per se wenselijk, maar wel normaal. Heel veel mensen laten bv. op het werk een hele andere kant zien dan in de kroeg, of zijn bij hun vrouw heel anders dan bij hun vrienden. Is dat niet gewoon dat je bepaalde gevoelens ergens kwijt wil?
Ik ben online/alleen ook een cynicus, doemdenker en pessimist, maar rond vrouwen juist compleet niet. Allebei ben ikzelf, maar gewoon anders op verschillende momenten.
Daten is weten 😏quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel beledigd. Je kent me geen eens
Ik zie een stuk extremere gevallen gewoon hosselen op Fok hoorquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:20 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dan moet je alleen niet verwachten dat je vrouwen gaat regelen op het internet.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie een stuk extremere gevallen gewoon hosselen op Fok hoor
Mja als ik je boeiend zou vinden ergens hier op fok zou ik met een paar kliks weten dat je over exhoopups praat als eczemia en watwasdieandere ook weer. Was ik er al weer klaar mee.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie een stuk extremere gevallen gewoon hosselen op Fok hoor
Precies ja, ditquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon liken of het nu out of your league is of niet, ik ga echt geen spookhuis liken om te scoren
Je doet je naam ook geen eer aanquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
..ik ga echt geen spookhuis liken om te scoren..
Ik geef je net een like. Niet miepen nu hequote:Op donderdag 24 mei 2018 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net wilde je me niet eens naar rechts swipen nu zeg je zo iets![]()
Je weet ook niet wat je wilt
Ma tokkie was er een schoonheid bijquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja als ik je boeiend zou vinden ergens hier op fok zou ik met een paar kliks weten dat je over exhoopups praat als eczemia en watwasdieandere ook weer. Was ik er al weer klaar mee.
Ik zit niet op jouw like te wachten hoor. Val meer op mannen met haar en goed lichaamquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik geef je net een like. Niet miepen nu he
TR gezet kale mannen haatquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit niet op jouw like te wachten hoor. Val meer op mannen met haar en goed lichaam
Eerst wordt Faxie een laag zelfbeeld toegedicht en vervolgens zijn veel vrouwen out of zijn League. Ben ik de enige die daar een correlatie in ziet of hoe werkt die vrouwen logica?quote:
Iedereen valt toch op personen met een goed lichaamquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit niet op jouw like te wachten hoor. Val meer op mannen met haar en goed lichaam
Jij date er mee...quote:
Definieer goed lichaamquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Iedereen valt toch op personen met een goed lichaam
-quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:41 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Eerst wordt Faxie een laag zelfbeeld toegedicht en vervolgens zijn veel vrouwen out of zijn League. Ben ik de enige die daar een correlatie in ziet of hoe werkt die vrouwen logica?
Ben je nou wel of niet out of my league? Snap er niks meer vanquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |