Hmm, lastig te zeggen. Denk dat ik over een maandje al een heel eind moet zijn. Maar dan hebben we het over de basis, ik wil het liefst zo vroeg mogelijk al mensen gebruik laten maken van het systeem zodat er direct op de behoeften ingespeeld kan worden, en de kinderziektes er snel uit zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe lang denk je erover te zullen doen om alles af te hebben ?
quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:16 schreef I. het volgende:
En het is verder een never-ending story natuurlijk, tegenwoordig is een website nooit meer helemaal af, je blijft verbeteren.
Neem wel af en toe pauze he. Je doet alles in je eentje ook. Wel heel knap allemaalquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:15 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, lastig te zeggen. Denk dat ik over een maandje al een heel eind moet zijn. Maar dan hebben we het over de basis, ik wil het liefst zo vroeg mogelijk al mensen gebruik laten maken van het systeem zodat er direct op de behoeften ingespeeld kan worden, en de kinderziektes er snel uit zijn.
Maak je open source?quote:
flipjesdansquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Flippingmaater![]()
Zeehondenfluisteraar![]()
Flip For Freedom![]()
Hoi
hey hallo citrusquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Flippingmaster![]()
Zeehondenfluisteraar![]()
Flip For Freedom![]()
Hoi
quote:
Zekerquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neem wel af en toe pauze he. Je doet alles in je eentje ook. Wel heel knap allemaal
Oké.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:28 schreef I. het volgende:
[..]
Initieel niet, misschien dat het voor later een optie is.
Volgens mij heb jij meer lange dan korte dagen. En wat is af en toe wat korter? 10uur ipv 18 uurquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:27 schreef I. het volgende:
[..]
ZekerDit is ook niet het enige project waar ik aan werk, dus ik wissel het af.
En heb af en toe lange dagen, af en toe wat korter..
Heeft z'n voordelen en z'n nadelen, alles alleen doen.
ik wil niet opscheppen hoor, maar heb nog steeds hongerquote:
Wel wat meer ja.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:30 schreef I. het volgende:
[..]
Het heeft voordelen, maar ook nadelen.Onder andere een gigantische hoeveelheid documentatie.
Valt mee hoor, ik heb ook dagen dat ik gewoon even echt niet programmeer, simpelweg omdat ik gewoon helemaal verrot ben.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer lange dan korte dagen. En wat is af en toe wat korter? 10uur ipv 18 uur
De gedachte dat mensen misbruik kunnen maken van je software helpt ook niet mee, geeft ook al niet zo'n fijn gevoel.quote:
Omdat je te lang teveel hebt gewerkt.. hoe lang duurt een gemiddelde werkdag nou voor jou?quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:33 schreef I. het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik heb ook dagen dat ik gewoon even echt niet programmeer, simpelweg omdat ik gewoon helemaal verrot ben.
Misbruik kunnen maken van je software? Je doelt op de veiligheid? Het is sowieso handig om de client side vrij te stellen en de server side niet op een API. Hoe je data opslaat et cetera gaat niemand wat aan.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:33 schreef I. het volgende:
[..]
De gedachte dat mensen misbruik kunnen maken van je software helpt ook niet mee, geeft ook al niet zo'n fijn gevoel.
lekker sparren, alle neuzen dezelfde kant en bilateraal met de MTquote:
Lekker out of the box gedacht ja tochquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker sparren, alle neuzen dezelfde kant en bilateraal met de MT
Tsja, maar daarna dus even niet.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Omdat je te lang teveel hebt gewerkt.. hoe lang duurt een gemiddelde werkdag nou voor jou?
Ik ben 7,40mquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
mono is de enige FOK!ker die langer is.
Weet je 't zekerquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
mono is de enige FOK!ker die langer is.
Neen.quote:
Nah dat nog niet zo zeer, als je code goed op orde is zou dat geen probleem moeten zijn. Het gaat mij er meer om dat het om community-software gaat, en daar dus ook de verkeerde communities mee opgezet kunnen worden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misbruik kunnen maken van je software? Je doelt op de veiligheid? Het is sowieso handig om de client side vrij te stellen en de server side niet op een API. Hoe je data opslaat et cetera gaat niemand wat aan.
morgen laatste spulletjes denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer kom je definitief naar Den Haag?
Juiste licentie kiezen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:39 schreef I. het volgende:
[..]
Nah dat nog niet zo zeer, als je code goed op orde is zou dat geen probleem moeten zijn. Het gaat mij er meer om dat het om community-software gaat, en daar dus ook de verkeerde communities mee opgezet kunnen worden.
ok, dus dit weekend woon je er al?quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
morgen laatste spulletjes denk ik.
Al komt de router pas maandag
mijn bed woont er al sinds zaterdagquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ok, dus dit weekend woon je er al?
Maar mocht het iets serieus worden dan hebben ze eem flink probleem dan toch?quote:
nou neequote:Op donderdag 24 mei 2018 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
Bilaterale meeting tussen tail en haags binnenkort?
Ik woon wel dichtbij hem en stawel voor een normale meet open.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
Bilaterale meeting tussen tail en haags binnenkort?
Ongepastquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je vriendin al alle hoeken van het huis laten zien?
quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik woon wel dichtbij hem en sta er voor open.
Auwquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoek van 69 graden past best
vervelende hoek.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoek van 69 graden past best
Zou het niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik woon wel dichtbij hem en stawel voor een normale meet open.
cool. Woon wel aan het strand. Weet niet of je dat eng vind?quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik woon wel dichtbij hem en stawel voor een normale meet open.
True, het lastige is alleen dat je niet zomaar weet / kan zien waar je code gebruikt wordt. Wanneer je daar achterkomt is het meestal al te laat..quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar mocht het iets serieus worden dan hebben ze eem flink probleem dan toch?
quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:37 schreef I. het volgende:
[..]
Tsja, maar daarna dus even niet.Valt weer mooi in balans.
Tussen de 12 en 14 uur gok ik zo'n beetje
Is toch mooi als ze er aan verdienen, dan kan je innen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:48 schreef I. het volgende:
[..]
True, het lastige is alleen dat je niet zomaar weet / kan zien waar je code gebruikt wordt. Wanneer je daar achterkomt is het meestal al te laat..
Het gaat niet alleen om geld, ook om shit die mensen daarop kunnen posten he..quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is toch mooi als ze er aan verdienen, dan kan je innen.
samen naar naaktstrandquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
cool. Woon wel aan het strand. Weet niet of je dat eng vind?
Nee dan gaat niet door.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
cool. Woon wel aan het strand. Weet niet of je dat eng vind?
jaquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:53 schreef I. het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
voor wie?quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mag ik hem ook zien? Dan neem ik mijn microscoop mee
aanraken heb je bevoegdheden nodig van henkelienquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zolang het bij zien blijft kan ik dat best handelen
kom je dan ook op de meet?quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mag ik hem ook zien? Dan neem ik mijn microscoop mee
is ze knap? Pics mogen in DMquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
aanraken heb je bevoegdheden nodig van henkelien
nee ze is lelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is ze knap? Pics mogen in DM
nouja, precies 2 jaar geleden was ook je staar operatiequote:Op donderdag 24 mei 2018 16:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ze is lelijk.
Daarom al 2 jaar een relatie
ben nog steeds blind jammer dat die mislukt isquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nouja, precies 2 jaar geleden was ook je staar operatie
ik moest lachenquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de blauweballen dodetopicspel meetquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voor welk misdrijf nu weer?
Je kunt morgen een dagje vrij nemen van FOK!quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik post echt teveel vandaag en moet nog 2.5 uur
maar dan heb ik op kantoor niets te doenquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je kunt morgen een dagje vrij nemen van FOK!
Verkeerd begrepenquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voor welk misdrijf nu weer?
wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar dan heb ik op kantoor niets te doen
Gewoon zo'n soort juffrouw Jannie eventjes tegen de printer zetten en hoppaquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar dan heb ik op kantoor niets te doen
jaaaaaaquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon zo'n soort juffrouw Jannie eventjes tegen de printer zetten en hoppa
quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik post echt teveel vandaag en moet nog 2.5 uur
net of posten zo zwaar is.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit ga ik niet nog een dag doen. Ben kapot
quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dag record staat op?quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alles boven de 1000 is wel pittig
had die persoon expres zo getimed of was het toeval vraag ik me afquote:
expresquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had die persoon expres zo getimed of was het toeval vraag ik me af
Waa dat maar waar.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Teveel met zeehonden zitten praten
Na het eten mssquote:
voor mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke en dan was het voor vandaag met het tellen
1000 is een pittige taakquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 24-05-2018
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (13066)
001 1466 haags_kwartiertje 11.22%
002 1072 Limoentjuh 8.2%
003 0440 markdeajaxfan 3.37%
004 0399 aloa 3.05%
eet een carolina reaper, dat is pas een pittige taakquote:
welneequote:Op donderdag 24 mei 2018 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eet een carolina reaper, dat is pas een pittige taak
Nope. Het bolken eist zijn tolquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je was vandaag niet erg aanwezig he
ja hoor.quote:
Beter dan het spul waar ik de plee mee schoonmaak. Erg goed spul maar het meurt echt als de ziekte.quote:
ik struikel regelmatig over mijn draadloze Wi-Fi verbindingquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
hebben jullie een goede bifi verbinding?
Alleen op de 2,4 ghz, op 5 ghz komt er geen worstje doorheen als er een stoel in de weg staat.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
Die van mij is echt vet.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben gaan klagen bij mijn provider. Maar dat mupke achter de servicebalie bij de Appie wist van toeten nog blazen.quote:
Welke provider heb je ?quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben gaan klagen bij mijn provider. Maar dat mupke achter de servicebalie bij de Appie wist van toeten nog blazen.
Ik haal mijn bifi meestal bij de AH.quote:
Volgens mij zijn die deze week in de bonusquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik haal mijn bifi meestal bij de AH.
Aldi heeft ook wel goede bifi.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik haal mijn bifi meestal bij de AH.
Niet!quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die deze week in de bonus
over jaartje zit er hier een aldi op 2 minuten fietsen. En een appie en jumbo. Handigquote:
Jumboquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
over jaartje zit er hier een aldi op 2 minuten fietsen. En een appie en jumbo. Handig
Wat is er mis met de jumbo?quote:
Hier in Amsterdam , alles. Personeel, service assortiment en zo vaak gangpaden vol met trolleys van vakkenvullers. Nah niks voor mijquote:
Je hebt kleine vestigingen maar ik vind meeste wel ruim genoeg. En beste assortiment hebben zequote:Op donderdag 24 mei 2018 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Amsterdam is sws kut
Vind de AH in Amsterdam ook zwaar klote. Want Amsterdam is druk en weinig ruimte, dus allemaal van die kleine krappe vestigingen
in de avond is het hier ook altijd wel behoorlijk erg met vakkenvullers die in de weg staan ja. Maarja, die vakken moeten ook gevuld.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam , alles. Personeel, service assortiment en zo vaak gangpaden vol met trolleys van vakkenvullers. Nah niks voor mij
in avond goedkope scholiertjes inzetten he, die supermarktslavendrijversquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
in de avond is het hier ook altijd wel behoorlijk erg met vakkenvullers die in de weg staan ja. Maarja, die vakken moeten ook gevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |