Hmm, lastig te zeggen. Denk dat ik over een maandje al een heel eind moet zijn. Maar dan hebben we het over de basis, ik wil het liefst zo vroeg mogelijk al mensen gebruik laten maken van het systeem zodat er direct op de behoeften ingespeeld kan worden, en de kinderziektes er snel uit zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe lang denk je erover te zullen doen om alles af te hebben ?
quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:16 schreef I. het volgende:
En het is verder een never-ending story natuurlijk, tegenwoordig is een website nooit meer helemaal af, je blijft verbeteren.
Neem wel af en toe pauze he. Je doet alles in je eentje ook. Wel heel knap allemaalquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:15 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, lastig te zeggen. Denk dat ik over een maandje al een heel eind moet zijn. Maar dan hebben we het over de basis, ik wil het liefst zo vroeg mogelijk al mensen gebruik laten maken van het systeem zodat er direct op de behoeften ingespeeld kan worden, en de kinderziektes er snel uit zijn.
Maak je open source?quote:
flipjesdansquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Flippingmaater![]()
Zeehondenfluisteraar![]()
Flip For Freedom![]()
Hoi
hey hallo citrusquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Flippingmaster![]()
Zeehondenfluisteraar![]()
Flip For Freedom![]()
Hoi
quote:
Zekerquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neem wel af en toe pauze he. Je doet alles in je eentje ook. Wel heel knap allemaal
Oké.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:28 schreef I. het volgende:
[..]
Initieel niet, misschien dat het voor later een optie is.
Volgens mij heb jij meer lange dan korte dagen. En wat is af en toe wat korter? 10uur ipv 18 uurquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:27 schreef I. het volgende:
[..]
ZekerDit is ook niet het enige project waar ik aan werk, dus ik wissel het af.
En heb af en toe lange dagen, af en toe wat korter..
Heeft z'n voordelen en z'n nadelen, alles alleen doen.
ik wil niet opscheppen hoor, maar heb nog steeds hongerquote:
Wel wat meer ja.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:30 schreef I. het volgende:
[..]
Het heeft voordelen, maar ook nadelen.Onder andere een gigantische hoeveelheid documentatie.
Valt mee hoor, ik heb ook dagen dat ik gewoon even echt niet programmeer, simpelweg omdat ik gewoon helemaal verrot ben.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer lange dan korte dagen. En wat is af en toe wat korter? 10uur ipv 18 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |