Oekraïense autobestuurders hebben geen BUK's gezien in de buurt aan hun kant van de grens. Russische autobestuurders wel.quote:
Extra vraag daarbij. Waren de separisten in staat zelf (hadden ze genoeg kennis) een Buk af te kunnen schieten, of moest de Russische Buk eenheid helpen e/o de installatie zelf bedienen?quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De vraag is meer wie je verantwoordelijk moet houden wanneer blijkt dat bijvoorbeeld Rusland de rebellen heeft gesteund met wapentuig, deze BUK installatie bv. Diegene die de raket hebben gevuurd of het wapentuig hebben geleverd.
Dit is allemaal gelul van het Russische propagandakanaal bij uitstek, het was volgens hun zelf namelijk een Oekraïense Soechoj:quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:37 schreef Nikonlover het volgende:
Onderzoek van JIT kan de prullenbak in!
[..]
Begin maar met het lezen van hoofdstuk 7:quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat ik post is valide... welke aap heeft dat luchtruim ten tijde van MH 17 als veilig verklaard. Is die vraag zo moeilijk, No duck and cover.
Wat ik begrepen heb, wordt zo'n BUK door een man of 5 bestuurd. Vraag me ten zeerste af of die niet allemaal al een hele toevallige hartaanval hebben gekregen. Dan blijven alleen de commandanten over, en wie dat zijn, is nu ook al wel duidelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:45 schreef Szura het volgende:
Wat Westerbeke trouwens ook nog zei, dat het aantal figuren die in beeld zijn is teruggebracht van het in 2016 genoemde 100 tot ‘enkele tientallen’.
Ah, de Russen zeggen het, dan is het altijd waar!quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:37 schreef Nikonlover het volgende:
Onderzoek van JIT kan de prullenbak in!
[..]
Waarheid ligt in het midden.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:17 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ah, de Russen zeggen het, dan is het altijd waar!![]()
![]()
In dit geval duidelijk niet.quote:
JIT heeft geen bewijs dat Rusland dat toestel heeft neergeschoten, Rusland ontkent, tja, daar kan je niet zo veel mee.quote:
Nee, Rusland ontkent ALLES, zelfs de meest simpele verifieerbare zaken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
JIT heeft geen bewijs dat Rusland dat toestel heeft neergeschoten, Rusland ontkent, tja, daar kan je niet zo veel mee.
Het is in ieder geval niet zo klaar als een klontje als sommigen hier doen geloven. Dat geeft JIT zelf ook aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, Rusland ontkent ALLES, zelfs de meest simpele verifieerbare zaken.
Dan kun je niet meer spreken van 'De waarheid ligt in het midden.'
Jij hebt twee handen. Ik heb twee handen. Ik geef je een linkse directe en een rechtse hoek. Dus samen hebben we allebei één klap uitgedeeld.quote:
Je krijgt de kans niet voor die tweede.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij hebt twee handen. Ik heb twee handen. Ik geef je een linkse directe en een rechtse hoek. Dus samen hebben we allebei één klap uitgedeeld.
Nee.quote:
Okee.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je krijgt de kans niet voor die tweede.
Leuk plaatje!quote:
Ja zeg maar gerust niet aanwezig.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
Wat ik nog steeds jammer vind, is dat men doet alsof het ooit tot een proces gaat komen, met verdachten. Als men eerlijk is dan had je van het begin gezegd dat NL 'zo groot' is en dat de kans op een proces (met verdachten) of veroordeling zeer klein is.
Ik verwacht het ook niet. Als je zo een proces aan gaat dan zal je toch minstens bewijs moeten hebben wie er geschoten heeft, anders ga je als aanklager af als een gieter.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
Wat ik nog steeds jammer vind, is dat men doet alsof het ooit tot een proces gaat komen, met verdachten. Als men eerlijk is dan had je van het begin gezegd dat NL 'zo groot' is en dat de kans op een proces (met verdachten) of veroordeling zeer klein is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |