Huh? 2015? (dit doetie automatisch hoor)quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:08 schreef SeLang het volgende:
Ik droomde dat ik drugs ging kopen via termijncontracten op de beurs. Maar opeens zakte de prijs van ¤5.000 naar ¤25 omdat ze een goedkopere plant gingen gebruiken voor de drugs. Toen moest ik kiezen tussen geld terug of 20x zoveel drugs. Toen was er opeens een zeer geefbaar blond meisje dat mij opeens begon te zoenen. Zij had alleen een badjas aan en één van haar tietjes rolde steeds naar buiten.
Toen werd ik wakker
Soms minder dan normaal maar soms zeker ook zeker meer. Ik denk dat het komt omdat je in het echt toch meer inhoud dan in een droom. Daar doe ik ook wel eens veel gekkere dingen die ik in het echt niet zou doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:24 schreef kuolema het volgende:
Het lijkt alsof mijn emoties in mijn dromen sterker zijn dan gebruikelijk in het echt. Herkent iemand dat?
Heftig. Was het een nachtmerrie?quote:Op zondag 2 september 2018 15:31 schreef wollah het volgende:
Dat ik door de macdrive ging maar me portemonnee vergeten was!
Positieve droom.quote:Op zondag 2 september 2018 15:31 schreef wollah het volgende:
Een beetje baas kreeg alsnog zijn biggie mac.quote:Op zondag 2 september 2018 15:31 schreef wollah het volgende:
heb ook gefixt maar net toen ik een hap wilde nemen was mijn droom afgelopenquote:Op donderdag 6 september 2018 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een beetje baas kreeg alsnog zijn biggie mac.
Nergens over denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:28 schreef Sigaartje het volgende:
Post hier je dromen van vannacht!
Laatste post uit vorige deel:
[..]
Huh? 2015? (dit doetie automatisch hoor)
Maar terug naar de echte laatste poster
Helemaal a la Iwanius:
[ afbeelding ]
De laatste post was van Iwanius.
Ik droomde dat ik "rood" was op FOK! en toen gelijk de zogenaamde "Iwanius doctrine" kon invoeren. D.w.z. kwaliteitscrew aanstellen, haters onmiddelijk verbannen inclusief klonen van FOK! zodat het een gezwellig acclimatiseringsforum wordt met alleen gelijkgezinden. Een 'puur' forum dus.
Maar je hebt wel een heks?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een heks zat in een schommelstoel op mijn zolder.
Raar, want ik heb helemaal geen zolder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |