abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179508830
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2018 00:40 schreef FredvZ het volgende:
Je kan een keer per dag naar Leeuwarden en twee keer per dag naar Groningen blijkbaar:
[ afbeelding ]

Ik vraag me dan wel af waar ze spoor 1 verstopt hebben.
Is maar enkel spoor, maar ze hebben er wel 2 stations, de andere is een stukje naar de andere kant.
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:48:13 #202
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_179512561
NS heeft hun Traxx-locs verkocht aan Akiem, en least ze voortaan terug.

http://railcolornews.com/(...)5-traxx-locomotives/
pi_179513775
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:48 schreef James1988 het volgende:
NS heeft hun Traxx-locs verkocht aan Akiem, en least ze voortaan terug.

http://railcolornews.com/(...)5-traxx-locomotives/
vandaar dat ik tegenwoordig 90 cent moet betalen voor een flesje cola ipv 70.. om dit staaltje kapitaalvernietiging te compenseren
pi_179513913
Schandalig idd. Het is de schuld van de SNCF. Misschien moeten we gaan staken. Mobiliseer jij de vakbonden?
pi_179514349
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef MTL het volgende:
Schandalig idd. Het is de schuld van de SNCF. Misschien moeten we gaan staken. Mobiliseer jij de vakbonden?
ik zal morgen wat flyers neerleggen
pi_179514523
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef MTL het volgende:
Schandalig idd. Het is de schuld van de SNCF. Misschien moeten we gaan staken. Mobiliseer jij de vakbonden?
je kunt wel lekker asociaal gaan rijden in die leasebak van je :D
pi_179515376
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 15:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

vandaar dat ik tegenwoordig 90 cent moet betalen voor een flesje cola ipv 70.. om dit staaltje kapitaalvernietiging te compenseren
Het is kan heel voordelig zijn: Nu is de vraag naar locs relatief groot: de wachtrij om bij Siemens een Vectrontje te bestellen is vrij lang. Misschien kan de NS nu goede prijzen krijgen voor hun tweedehands spul.

Verkopen moeten ze het toch: Als de ICNG het ICR vervangt over een paar jaar, hebben ze niets meer aan de Traxxen.

Ik weet ook niet wat de rente was toen de NS de huidige Traxxen heeft gefinancierd.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 mei 2018 @ 18:35:37 #208
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_179517711
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2018 00:38 schreef FredvZ het volgende:
Dit kan je toch ook geen treinstation noemen:
[ afbeelding ]

Zelfs een gemiddelde tramhalte biedt nog meer comfort.
De gehele trein past dan ook niet langs het perron :P

Ook niet langs het andere perron
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 31 mei 2018 @ 18:37:43 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179517753
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:48 schreef James1988 het volgende:
NS heeft hun Traxx-locs verkocht aan Akiem, en least ze voortaan terug.

http://railcolornews.com/(...)5-traxx-locomotives/
Hebben ze liquiditeitsproblemen ofzo?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_179517889
blijkbaar, ik kreeg ook al geen reiskostenvergoeding
pi_179518098
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hebben ze liquiditeitsproblemen ofzo?
Neu, dit stond al in de planning. Er is zelfs een hele aanbesteding geweest voor deze constructie.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 19:26:40 #212
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179518905
Tweede keer met de trein deze week, tweede keer half uur opgelopen door een vroegtijdig opgeheven trein :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 31 mei 2018 @ 22:20:28 #213
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_179524309
Morgen bijna twee uur met de trein #yolo
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 23:50:27 #214
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179526308
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef JDude het volgende:
Morgen bijna twee uur met de trein #yolo
ja ik ook.

Instead of bijna 5 6 uur zoals dinsdag EN vandaag.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:59:36 #215
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_179532874
Stadshagen blijft nog wel even gesloten...
quote:
Station Stadshagen in Zwolle kan niet open als gevolg van de problemen met de bodem onder het spoor op het traject tussen Zwolle en Kampen, het Kamperlijntje. Dat heeft gedeputeerde Bert Boerman van de provincie Overijssel zojuist meegedeeld.
De kosten om de grond onder het Kamperlijntje alsnog geschikt te maken voor treinen die met 140 kilometer per uur over het traject rijden, lopen in de tientallen miljoenen euro's. De kosten worden geschat op een bedrag van 35 tot 100 miljoen euro, aldus Boerman.
Volgende hoofdstuk is al wel duidelijk:
quote:
De verwachting is dat de verschillende partijen nu vooral naar elkaar zullen wijzen als het gaat om de schuldvraag rond dit debacle.
via rtvoost
pi_179533782
Godverdomme, ik roep al sinds 2009 dat investeringen in die lijn weggegooid geld zijn en die met de opening van de Hanzelijn gesloten had moeten worden, maar nee, iedereen is doof voor argumenten. Nu zitten we na vele miljoenen met nog niets en zijn de bussen nog steeds overvol.
Bier.
pi_179534776
¤35 tot 100 miljoen, gezondheid zeg :')
pi_179535405
Het hele traject zal wel onderheid moeten worden om alsnog 140 km/u mogelijk te maken.
pi_179537718
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:57 schreef MTL het volgende:
Het hele traject zal wel onderheid moeten worden om alsnog 140 km/u mogelijk te maken.
misschien kunnen ze het ombouwen tot metro. Is bij de hoekse lijn ook al zon succes
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:26:42 #220
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_179537755
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

misschien kunnen ze het ombouwen tot metro. Is bij de hoekse lijn ook al zon succes
:D
pi_179540051
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:57 schreef MTL het volgende:
Het hele traject zal wel onderheid moeten worden om alsnog 140 km/u mogelijk te maken.
Uhm, ze rijden gewoon 140 km/u nu hoor! Het enige probleem is afremmen en optrekken om een stop bij Stadshagen mogelijk te maken. Dan hoef je toch alleen rondom Stadshagen het te onderheien?
pi_179540563
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 16:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Uhm, ze rijden gewoon 140 km/u nu hoor! Het enige probleem is afremmen en optrekken om een stop bij Stadshagen mogelijk te maken. Dan hoef je toch alleen rondom Stadshagen het te onderheien?
100 :)
Daarom past ook de stop op Stadshagen niet en juist daar gaat het hele verhaal over. 140 was voorzien, en met die snelheid zou het net passen.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 16:43:41 #223
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_179540691
ProRail's voorstel was om met twee machinisten te gaan rijden, maar daar heeft Keolis weer geen zin in vanwege de kosten.
  Redactie Sport vrijdag 1 juni 2018 @ 16:45:34 #224
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_179540758
Dat niet alleen: de keertijd wordt dusdanig krap dat je niet meer kunt bijplaatsen of aftrappen, waardoor je van aanvang tot einde dienst met twee stellen moet blijven rijden. Daarnaast worden de overstappen in Zwolle gewoon verschrikkelijk krap.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_179541518
En het perron ligt op een uithoek voor de overstappers ook nog eens.
Bier.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')