Ik heb zelfs nog nooit een ban gehad, kun je nagaan hoe braaf ik ben.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:58 schreef Guanabana het volgende:
Zo braaf ben ik![]()
Op andere fora heb ik weleens bans gehad in mijn jonge jaren. En een keer op Viva maar daar mag je echt niks.
Ik heb/had vaak dat ik me niet in kon houden met 'op de man' opmerkingen als ik iemand heel kut of irritant vind.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit een ban gehad, kun je nagaan hoe braaf ik ben.
1 note was terecht, 3 anderen niet echt. Vind ik zelf dan, maarja het heeft toch geen gevolgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis voor mij abracadabra als ik jouw notes leesBest oud zijn ze al.
(jullie zien de data ook toch hoop ik of alleen crew?)
Dat laatste is idd wel belangrijk voor iedereen om te weten. Notes zijn vaak alleen aantekeningen ook van dingen die niet echt over de schreef gingen maar op het randje of twijfel ofzo en dan wordt het bv genote zodat je na maanden kunt kijken of er veel van die op/over randje posts bij zijn gekomen inmiddels. En zo niet is er niks aan de hand en was de note achteraf wellicht zelfs onnodig maar had het toch geen gevolg.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
1 note was terecht, 3 anderen niet echt. Vind ik zelf dan, maarja het heeft toch geen gevolgen.
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook pas sinds een uur ofzo gratis inzien ivm AVG wet.
Je kon altijd al via de shop zien hoeveel notes je had! Maar als je de inhoud wilde zien kon dat alleen met abo of tegen eenmalige kleine betaling. Nu is het gratisquote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh
Ik twijfelde of het ooit langer geleden ooit te zien was, toen ESF net een eerste jaar open was, of dat andere mods het toen bekeken en vertelden. (mag ik dat zeggen?![]()
).
Ik zou zweren dat ik ooit een keer een getal heb gehoord. Maar nooit about gehad.
Oh, daar heb ik niet zo'n last van. Ik ga, als ik iemand echt vervelend vind worden, vaak even iets anders doen. Of ik ga gewoon in standje 'negeer'. Ik heb een of twee users waar ik gewoon geen post meer van lees.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb/had vaak dat ik me niet in kon houden met 'op de man' opmerkingen als ik iemand heel kut of irritant vind.![]()
Maar hier op Fok nog niet echt zoiets gehad, hier wordt ook veel meer getolereerd heb ik het idee (dan bijvoorbeeld op Viva).
Aha vandaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kon altijd al via de shop zien hoeveel notes je had! Maar als je de inhoud wilde zien kon dat alleen met abo of tegen eenmalige kleine betaling. Nu is het gratis
Ieuw, dat is net als iemand die op school alleen maar tienen enzo haalt!quote:
Jij hebt zeker ook weinig notes en wil er eentje bij.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ieuw, dat is net als iemand die op school alleen maar tienen enzo haalt!
*propje gooit*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |