Ik weet dus oprecht niet of je nu zit te trollen of nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je liegt echt, die pagina bestaat niet.
Ben capabeler dan 99% van mijn huisgenoten... God wat een kk mongolen zijn hetquote:
Ja man gvd zit nu op de piek van mn leven het gaat alleen nog maar bergafwaartsquote:
geen last vanquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:34 schreef Curlbrah het volgende:
Kan amper het forum nog zien met zoveel reclame overal, top werk Danny.
Ja, nu heb je meteen dat zegel verbroken hè.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:08 schreef bobbernaut het volgende:
kanker wat is fok irritant jezus nu ga ik voor de zoveelste keer op alles reageren, ten eerste begin ik met wow wat is dit opeens actief!11!1
Daarom mag hij ook niet in de app groep. 😂quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nu heb je meteen dat zegel verbroken hè.
Terecht!quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daarom mag hij ook niet in de app groep. 😂
Ik woon met mijn vriendin samen op de zolder van mijn moeder, als een echte fok!ker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:09 schreef yvonne het volgende:
@:gogosweden ben jij er nog?
Jullie zijn toch onderhand allemaal getrouwd en kinderen en hond?
Een slowchat waar jij niet inzit, dat kan toch niet.quote:
Ik slowchat nooitquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een slowchat waar jij niet inzit, dat kan toch niet.
Aaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:26 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe ver zou deze groep komen bij bet plannen en uitvoeren van een bankoverval?
Casa del pauper
[..]
Ik woon met mijn vriendin samen op de zolder van mijn moeder, als een echte fok!ker.
Als we een kind krijgen gaat het naar de vliering.
Flodder mien jung!quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
We pompen er weer wat leven in mijn kerel
Ja sorry maar ik had echt 4x een hele reeks mensen gequote en 4x verdween het dus de 5e keer was ik er écht klaar mee xxxquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nu heb je meteen dat zegel verbroken hè.
ach flikker op man ik wil niet eens met jullie geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daarom mag hij ook niet in de app groep. 😂
Dat is gisteren ook al de revue gepasseerd. lol.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:18 schreef bobbernaut het volgende:
Lol ik moet opeens aan iets denken maar yvonne zit hier dus ik kan het niet typen maar misschien kan ik het wel uitbeelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |