Aaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:26 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe ver zou deze groep komen bij bet plannen en uitvoeren van een bankoverval?
Casa del pauper
[..]
Ik woon met mijn vriendin samen op de zolder van mijn moeder, als een echte fok!ker.
Als we een kind krijgen gaat het naar de vliering.
Flodder mien jung!quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
We pompen er weer wat leven in mijn kerel
Ja sorry maar ik had echt 4x een hele reeks mensen gequote en 4x verdween het dus de 5e keer was ik er écht klaar mee xxxquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nu heb je meteen dat zegel verbroken hè.
ach flikker op man ik wil niet eens met jullie geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daarom mag hij ook niet in de app groep. 😂
Dat is gisteren ook al de revue gepasseerd. lol.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:18 schreef bobbernaut het volgende:
Lol ik moet opeens aan iets denken maar yvonne zit hier dus ik kan het niet typen maar misschien kan ik het wel uitbeelden
Hebben wij elkaar nou niet gezien in scheveningen toen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is gisteren ook al de revue gepasseerd. lol.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar nou niet gezien in scheveningen toen?
Uitmuntend! Een waardige seal in onze OP na al die jaren, inclusief een admin edit!quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
I heb alleen deze voor jullie:
[ afbeelding ]
Eh wie was het danquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:18 schreef bobbernaut het volgende:
Lol ik moet opeens aan iets denken maar yvonne zit hier dus ik kan het niet typen maar misschien kan ik het wel uitbeelden
Ik schijn nu “volwassen” te zijn :’)quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
das ook voor het eerst, ouwe relnicht dat je er bent
Gaat eens een hytale topic maken dan ipv mcsc volspammenquote:Op zondag 7 april 2019 19:26 schreef Timwonnacott het volgende:
https://hytale.com/news/2(...)ilding-npc-behaviors
Dat is toch gewoon mooi, mobs die buiten slapen en het begint te regenen, wakker worden en binnen bij het vuur gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |