Naar aanleiding van een topic over tv tunes dacht ik weer ia terug aan dat geweldige programma. Echt heel erg jammer dat het niet meer op de buis is, hoewel ik het niet al te lang geleden volgensmij nog is op Belgie langs heb zien komen.
Maar waar het over ging weet waarschijnlijk iedereen wel, er gingen 2 groepen naar een kasteel ergens in zee en daar moesten ze aan allemaal opdrachten voldoen in kamers binnen een bepaalde tijd. Als dat lukte kreeg men een sleutel maar als het niet lukte bleef men op gesloten in die kamer. Soms moest iemand naar een torentje met één of ander vaag oud mannetje en daar vragen beantwoorden voor extra sleutels. Die sleutels kon je dan weer gebruiken in de finale enzo, over die finale gesproken ik zat me vroeger stiekem af te vragen wat er nou gebeurde als men niet op tijd weg kwam van die tijgers
Maar van mij mag dat programma dus terug op de buis, het werd geloof ik altijd uitgezonden op de Tros dus allemaal mailen naar de Tros dan maar
hier wat foto's:
of download hier de tune.
Vond het ook een leuk tv programma met Bas Wersterweel en Horlogé en die andere dwerg
Had er vroeger ook 2 spelletjes van op mijn computer!!
quote:Volgens mij was het van origine ook een frans programma en is alles door de fransen bedacht en gemaakt.
Op donderdag 26 december 2002 12:03 schreef SEMTEX het volgende:Toen ze er in NL mee ophielden, is het in Frankrijk nog een tijdje doorgegaan.
quote:Nou, volgens mij kwam dat toch erg lang op de Nederlandse televisie hoor. Weliswaar vaker op de Franse televisie, maar dan toch.
Op donderdag 26 december 2002 12:10 schreef calvobbes het volgende:[..]
Volgens mij was het van origine ook een frans programma en is alles door de fransen bedacht en gemaakt.
Erg jammer dat het in Nederland niet zo lang is uitgezonden was altijd wel een leuk programma
quote:Bassie
Op donderdag 26 december 2002 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Werd het niet gepresenteerd door Bas Westerweel en uitgezonden door de AVRO??
Wel een leuk programma idd!
Dat was tenminste nog een leuk en origineel programma Heel spannend (toen ik 10 was)
Ik moet ook nog een cd-rom ervan hier hebben liggen
Ik vond het altijd wel een leuk programma, met die slangen enzo
En spannend, met die tijgers, maar iedereen kwam altijd op tijd weg
Het computerspelletje heb ik ook eens gespeeld, met commentaren van Bas Westerweel!
Ik heb een keer de making-off gezien.
Het allerleukste vond ik het modderworstelen met zo'n blond wijf
quote:Kijk eens naar de 1e post..
Op maandag 30 december 2002 00:15 schreef Tinus1983 het volgende:
kan iemand mij aan die tune helpen? ik herinner me die nog vaag en weet dat ie erg sterk was
quote:ja godsamme, dat staat daar ook lekker duidelijk!
Op maandag 30 december 2002 00:20 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Kijk eens naar de 1e post..
quote:spam?
Op donderdag 26 december 2002 11:01 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
want.......... Het was een Uber kewl programma, gewoon Jeugdsentiment!
quote:Je weet niet half hoe blij ik met jou ben!!!!
Wie kent het nog?Naar aanleiding van een topic over tv tunes dacht ik weer ia terug aan dat geweldige programma. Echt heel erg jammer dat het niet meer op de buis is, hoewel ik het niet al te lang geleden volgensmij nog is op Belgie langs heb zien komen.
Maar waar het over ging weet waarschijnlijk iedereen wel, er gingen 2 groepen naar een kasteel ergens in zee en daar moesten ze aan allemaal opdrachten voldoen in kamers binnen een bepaalde tijd. Als dat lukte kreeg men een sleutel maar als het niet lukte bleef men op gesloten in die kamer. Soms moest iemand naar een torentje met één of ander vaag oud mannetje en daar vragen beantwoorden voor extra sleutels. Die sleutels kon je dan weer gebruiken in de finale enzo, over die finale gesproken ik zat me vroeger stiekem af te vragen wat er nou gebeurde als men niet op tijd weg kwam van die tijgers
Maar van mij mag dat programma dus terug op de buis, het werd geloof ik altijd uitgezonden op de Tros dus allemaal mailen naar de Tros dan maar
hier wat foto's:
Ik probeer al tijden mensen duidelijk te maken dat er zo'n leuk programma was, maar ik wist de titel niet meer... Dank u dank u
quote:precies! de tune is nergens te vinden!
Op maandag 30 december 2002 00:25 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
spam?
als je mij vertelt hoe ik dan die tune daar vind...
want.......... Het was een Uber kewl programma, gewoon Jeugdsentiment!
quote:nah, gelukkig werkt kazaa ook
Op maandag 30 december 2002 00:44 schreef Tinus1983 het volgende:[..]
precies! de tune is nergens te vinden!
maar met google is ie wel te vinden!
(is wel een vage versie... ik zoek al verder)
[Dit bericht is gewijzigd door Zapper op 30-12-2002 13:12]
quote:
Wie kent het nog?Naar aanleiding van een topic over tv tunes dacht ik weer ia terug aan dat geweldige programma. Echt heel erg jammer dat het niet meer op de buis is, hoewel ik het niet al te lang geleden volgensmij nog is op Belgie langs heb zien komen.
hier wat foto's:
quote:anders reageer je ff niet meer
Op maandag 30 december 2002 13:01 schreef Zapper het volgende:
op de site in de openingspost staat ie inderdaad niet op... vaagmaar met google is ie wel te vinden!
(is wel een vage versie... ik zoek al verder)
quote:Klopt, die nam het over van Bas Westerweel en Ria Visser!
Op maandag 6 januari 2003 16:18 schreef petra het volgende:
volgens mij was het Hans Schiffers.. die het presenteerde.. weet ik eigenlijk wel zeker
soeperkoele serie
quote:ziet er goed uit voor een kruisje!
Op woensdag 8 januari 2003 15:54 schreef Acathla het volgende:
Hier is PassepartoutStill 'live 'n kickin
Of we gaan een grote actie voor het Tros-gebouw houden...
Meer het is zeker jammer dat het programma er niet meer is. Want ik vond het helemaal top. was elke woensdag toch? Want dan eten we hier thuis patat. En dan gingen we lekker naar de tv kijken met een bordje patat op schoot. Ik vind het altijd knap dat ze die tunnen onderwater door durfden. Want dat lijkt me best eng. Dat springen aan een touw. In het midden van het fort. Vond ik onwijs gaaf. En dan de finale. Met dat geld rapen!!!
Fort Boyard was van de AVRO!!!
Eerst gepresenteerd door Bas Westerweel en Ria Visser, daarna door Hans Schiffers!
En van mij mag het zeker terugkomen!
off-topic:
We kunnen de TROS wel mailen dat we "WANTED" en "SPEL ZONDER GRENZEN" terug willen hebben!
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:27 schreef Elbutre het volgende:
Voordat we massaal de TROS gaan mailen, wil ik jullie even waarschuwen:Fort Boyard was van de AVRO!!!
Ik wil de DD-show terug hebben, dat was wel Tros geloof ik
quote:En meteen ook survival of the fittest
Op vrijdag 14 februari 2003 11:27 schreef Elbutre het volgende:
Voordat we massaal de TROS gaan mailen, wil ik jullie even waarschuwen:Fort Boyard was van de AVRO!!!
Eerst gepresenteerd door Bas Westerweel en Ria Visser, daarna door Hans Schiffers!
En van mij mag het zeker terugkomen!
off-topic:
We kunnen de TROS wel mailen dat we "WANTED" en "SPEL ZONDER GRENZEN" terug willen hebben!
quote:Klopt, was ook erg leuk inderdaad!
Op vrijdag 14 februari 2003 11:28 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik wil de DD-show terug hebben, dat was wel Tros geloof ik
quote:Whahahahahaahahahahahahahaaha TOP SITE!
Op woensdag 8 januari 2003 16:01 schreef Acathla het volgende:
Dan maar zo![]()
http://site.voila.fr/idealproductions/passepartout.htm
quote:Jaaa. Die vragen vond ik altijd moeilijk! Maar ik was dan nog heel klein toen
Op vrijdag 14 februari 2003 11:31 schreef Elbutre het volgende:Klopt, was ook erg leuk inderdaad!
quote:Vollugus mijn wel hoor!
Op maandag 30 december 2002 10:12 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
nah, gelukkig werkt kazaa ook
(still angry about the wrong information)
quote:In de Nederlandse serie van Fort Boyard werd deze gespeeld door wijlen Lex Goudsmit
Op maandag 30 december 2002 00:10 schreef Lone_Gunman het volgende:
Ik vond het een onwijs cool programma. Ik was toen nog niet zo oud, maar ik kan me bijna alles nog herinneren, De Vuurtorenwachter (die ouwe vent met baard die in het echt kaal was), Horloge en de rest.
dit in het kader van de 'nutteloze informatie'
quote:Tune Downloaden? ga naar http://members.lycos.nl/partyfly/boyard
Op maandag 30 december 2002 10:12 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
nah, gelukkig werkt kazaa ook
(still angry about the wrong information)
ik ben nog op zoek naar afleveringen van fort boyard weet iemand waar ik die kan downloaden???
Grtz ko
[Dit bericht is gewijzigd door dj_ko op 25-09-2003 13:23]
Jammergenoeg is't er niet meer. Keek het nog wel een tijdje op de franse zender TV5. Maar alleen de spellen en geen tekst (mijn Frans is wat minder) vond ik toch minder boeiend
quote:Dat wil ik ook hebbuh sateliet alleen al voor Fort Boyard Echt Klasse programma ik weet nog dat vroeger onze tv keer kapot was en toen was fort boyard dr ook op. vond ik toen heel erg dat ik dat moest missen.
Op zondag 13 juli 2003 22:41 schreef Andyvie het volgende:
Voor degenen die France 2 kunnen ontvangen op de kabel of de satelliet...Op deze zender zijn er nieuwe afleveringen van Fort Boyard te zien. Elke zaterdag vanaf 20:55.
Tis wel redelijk veranderd dan toen het nog op TV5 werd uitgezonden, andere presentatoren, andere spellen, 2 soorten zandlopers en nu ook een soort tussenspel om toegang te krijgen tot het deel waarin je extra tijd kon verdienen in de schatkamer. Maar het was heerlijk om weer eens te zien afgelopen zaterdag
Staat hoog bij mij in het lijstje van leukste tv programma ooit.
Heerlijk om te zien wat voor spellen ze nu weer hadden verzonnen, of ze de raadsels van de Vuurtorenwachter op tijd oplosten of de sleutel in de zee moesten op gaan halen.
Ik ben voor een aktie om de AVRO eens te laten blijken dat ze met het terugbrengen van dit geweldige programma veel kijkers halen. Mocht de AVRO hier geen brood in zien, dan is het misschien een idee om de commerciëlen es te gaan mailen. Ik weet zeker dat als de niet-fokkende-nederlanders van deze aktie horen (net als 3FM) ze deze aktie steunen.
De Help Fort Boyard Terug Op Televisie Aktie
Wie heeft er tijd en/of zin om zo'n aktie op touw te zetten?
quote:Jij?
Op dinsdag 17 februari 2004 11:36 schreef Doopy-X- het volgende:Wie heeft er tijd en/of zin om zo'n aktie op touw te zetten?
quote:De zin is er wel, heb alleen helaas de tijd niet
Op dinsdag 17 februari 2004 12:47 schreef Ang3l het volgende:[..]
Jij?
![]()
Wie A zegt moet ook B zeggen.
Ik zet wel een handtekening
En als het eenmaal zo ver is wil ik ook nog wel meedoen
TV5 zendt het niet meer uit. Maar op France 2 begint ergens in juni het 15e seizoen.quote:Op dinsdag 17 februari 2004 13:33 schreef sweek het volgende:
Fort Boyard vond ik altijd echt ontzettend spannend... ik was dan ook helemaal bang van die dieren in de eindronde.
Wordt het nog wel eens uitgezonden op de Franse zender?
Ik zou het ook graag weer terugzien, maar ik denk dat je gelijk hebt. De herinnering is altijd mooier...quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:09 schreef Timo20 het volgende:
mijn handtekening heb je!!!
Fort Boyard was echt mega spannend en 1 van me favo tv programma`s. Misschien als ze t nu weer opnieuw gaan uitzenden dat t helemaal niet meer spannend is
In Frankrijk (op France 2) begint zaterdag het 15e seizoen. Maar ik denk niet dat er ooit nog een Nederlandse versie zal komen. Zal vast te duur zijn of zo.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:58 schreef Draakje81 het volgende:
Komt het eigenlijk nog wel ooit?
Oud topic ik weet het maar om er nu een nieuw topic over te openen, er zijn er al zoveel van.
Vond het iig erg vet altijd. Ik heb ook alle 3 die spellen.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:29 schreef Zhenar het volgende:
Fort Boyard was gaaf!
Tegenwoordig kijk ik maar Coördinaat X. Minder spannend en beetje kinderachtig(er), maar die Sipke Jan is wel!
Misschien valt het wel heel erg tegen als je het nu, jaaaaren later, weer zou zien...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:19 schreef CAP-Team het volgende:
'k had 't er laatst toevallig over met m'n vriendin, was erg cool programma toen ik 'n jaar of 12 was
thnxquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:57 schreef dj_ko het volgende:
ff wat streaming video...
http://www.adventure-line.fr/formats.php?id_format=1
HF
zoals eerder genoemd:quote:Op zondag 6 maart 2005 11:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thnx
heb je wellicht ook een mp3tje van die begin tune?
Jummiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:25 schreef Chielus het volgende:
Ford Boyard wordt nu uitgezongen door TV5 Europe MET nederlandse ondertiteling, er zijn wel een aantal zaken verandert tov vroeger. De show durt ook een dikke anderhalf uur.
Erg mooie & leuke beelden. Al zijn ze wel uit 2003, maar aangezien het nog steeds gemaakt wordt is dit wel nog minimaal 3 seizoenen genieten.
en na deze beelden van gisteravond weet ik weeer wat ik het leukste onderdeel vond![]()
[afbeelding]
(of het filmpje: http://www.wtb.free.fr/blog/videos/ingrid-chauvin_fort-boyard.wmv )
Ook niet via teletekstpagina 893?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:58 schreef funrider het volgende:
heb op tenerife ook ff kort fort boyard gekeken tv5 heerlijk om weer eens te zien jammer dat daar geen ondertiteling bij kon krijgen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:28 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ook niet via teletekstpagina 893?
Wat is het vertrouwde tijdstipquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef marky_mark het volgende:
Woensdag op het vertrouwde tijdstip weer te zien op TV5
18.30. Het wordt ook op zaterdag om 23:15 herhaald. Ik zat afgelopen zaterdag ook al klaar, omdat de EPG van Multikabel niet kloptequote:
Als het goed is staat de ondertiteling er standaard onder. Bij mij wel althans.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand nog welke teletextpagina de NL ondertiteling was/is?
Ik denk ook niet dat ze dat op TV hebben laten zien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:13 schreef stevengerrard het volgende:
Ik kan me geen ongelukken en zelfs een dode herinneren
Ja ik, ken het nog van vroeger op de Franse tv en later ook de Nederlandse tv.quote:Op donderdag 26 december 2002 11:01 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Welke TText pagina?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef Deshima het volgende:
idd moet weer op nederlands tv komen, alhoewel het op TV5 ook word uitgezonden met ondertiteling
wanneer wordt dat uitgezonden? wil het ook wel eens weer zien. zijn die 2 liliputters er ook nog bij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:46 schreef Maisnon het volgende:
Geweldig programmaKijk het nu op TV5 altijd, komt met ondertiteling. Supersfeer, gaaf altijd
Iedere woensdag van 18.30 tot 20.30 uur en de herhaling zaterdagavond laat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wanneer wordt dat uitgezonden? wil het ook wel eens weer zien. zijn die 2 liliputters er ook nog bij?
Ze hebben er zelfs drie: Passe Muraille hoort er ook nog bijquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:37 schreef Maisnon het volgende:
jaaaa Passe-Partout en Passe-Temps
en ook de beul, en de meesters met die puzzels enzo :p
Ehm, gisteren heb ik het gezien... zo rond 7 uur denk ik? durf het niet te zeggen
Ik kom het meestal toevallig tegen en dan kijk ik het :p
ey dat is mijn lycos accountquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef Elvira87 het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn moeder keek dit programma ook altijd vroeger ze vond het echt heel erg leuk. Wat ze ook heel mooi vond was de begintune van deze show.
Nu ben ik hem proberen aan het downloaden met limewire maar dat werkt ook niet goed, omdat hij weinig tot niks kan vinden. Heb ook dit forum doorgelezen en alle links die erin stonden aangeklikt en er stond maar een link bij waarvan ik het kloppende liedje hoorde (volgens mijn moeder dan, voor wie ik dit liedje wil downloaden) op deze link: http://members.lycos.nl/partyfly/boyard/serie%20tv%20-%20Fort%20boyard.mp3
Maar ik kan hem hiervanaf niet downloadenWeet iemand hoe dit wel kan of zijn er andere suggesties???? Ik hoor het graag!!!!
Groeten
stoer, kan je die niet ff rippen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Borizzz het volgende:
DJ_KO: Wel erg kort dat liedje...
Ik heb ooit eens in Frankrijk bij de Géant een CD gekocht met alle Fort Boyard tunes van de Franse serie.
Nieuwe opdrachten, nieuwe presentratice.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:28 schreef Karina het volgende:
Vorige week zat ik klaar om te kijken, kwam het niet, vandaag dus vergetenZaterdag dan maar opnemen.
Wat is er veranderd marky_mark?
Zeg ook ff waar enzo danquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog 5 minuutjes en dan is het weer *o*
Is dat dan de herhaling van vandaag? Heb het helaas gemist, zag pas net dat het vandaag weer was begonnen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Tv5 Monde Europe , zaterdag 23.30 weer
Ja dat is de herhalingquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat dan de herhaling van vandaag? Heb het helaas gemist, zag pas net dat het vandaag weer was begonnen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef funrider het volgende:
Heb helaas uitzending van woensdag 18.30 uur gemist. Dus wil zaterdag avond 23.36 uur kijken ofwel opnemen. wordt het nu tegenwoordig ook Nederlands ondertiteld op die zender want op de Nederlandse TV5 site staat ie op deze lijst er niet tussen of deze? Mijn Frans is zeer beperkt
Alsjeblieftquote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Welke TText pagina?
ik weet het al het is TeleText pagina 893
Whehe., ik zapte er pas langs en toen was dit ook inderdaad. 1 lekker wijf met dikke tieten; camera stond er constant opquote:Op maandag 30 juni 2008 15:40 schreef ScudRaket het volgende:
Let vooral op het camerawerk wanneer de vrouwen aan de beurt zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=12318177
Hmm volgensmij ken ik jou ook van een ander forum, maar dat terzijdequote:Op zondag 6 juli 2008 10:28 schreef ivetje het volgende:
Ik heb even een mail gestuurd naar de Avo of het niet eens herhaald kan wordenOf dat ze het op dvd plempen...vind ik ook prima. Ben benieuwd.
Dat zou best kunnen hoor...welk forumquote:Op zondag 6 juli 2008 11:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hmm volgensmij ken ik jou ook van een ander forum, maar dat terzijde
Dat riepen ze vorig jaar al ja, maar tot op heden zit hij er niet bij. En die dvd die hier gelinkt wordt....ik vind het een heel leuk spel, maar 27,50 voor 59 minuten (wat dus 1 aflevering is) vind ik echt teveel hoorquote:Wat betreft de Avro, ze hebben toegezegd er naar te zullen gaan kijken of ze het in het media archief op internet zullen gaan gooien
Een tijdje terug is er in Frankrijk ook een DVD verschenen met daarop twee afleveringen en een making-of.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hier kun je trouwens een DVD bestellen met meerdere afleveringen (volgens mij).
Heb je een linkjequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Een tijdje terug is er in Frankrijk ook een DVD verschenen met daarop twee afleveringen en een making-of.
Helaas niet Ned. ondertiteld.
De DVD is o.a. hier te vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heb je een linkje, ik kan frans
( een Petit peu dan
)
Dankjewelquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
De DVD is o.a. hier te vinden
Helaas dat het programma zo duur is, want ik vind het één van de gaafste televisieprogramma's ooit gemaakt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef dj_ko het volgende:
Hans Schiffers over Fort Boyard FILMPJE en waarom is het niet meer op tv? in 1992 koste het programma al 3,5 ton
KLIK
Leuk filmpje!! Jammer dat het zo duur was en dat het dus idd nooit meer terug komt. Maar herhaal het dan op z'n minstquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef dj_ko het volgende:
Hans Schiffers over Fort Boyard FILMPJE en waarom is het niet meer op tv? in 1992 koste het programma al 3,5 ton
KLIK
Ik geloof je gelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:12 schreef ivetje het volgende:
Beetje jammer dat ze erbij zetten "Dit kon toen nog gewoon op tv". Volgens mij is het namelijk uit het afgelopen seizoen
Dit is inderdaad visueel de meest interessante opdrachtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:07 schreef Steve-O het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)og_gewoon_op_tv.html
Meer redenen zijn er niet nodig om dit programma leuk te vinden .
Verdorie ik heb alleen TV5 Mondequote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Voor de thuisblijvers:
De hele zomer lang is Fort Boyard iedere zaterdagavond te zien vanaf 20.35 uur op France 2 (voor degene die het kunnen ontvangen). Geen Nederlandse ondertiteling uiteraard.
Ook Nederlandse?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:18 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Volgende week zaterdag aflevering met oud-presentatoren.
Dit jaar het 20-jarige jublieum.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:58 schreef _Flea_ het volgende:
Wow, Ford Boyard.... dat is oud. Keek het vroeger wel vaak. Is ook ooit nog een spel van geweest op de pc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vanaf nu kan je je inschrijven, vanaf dit jaar mag iedereen meedoen.
Voorwaarde: Je moet in Frankrijk woonachtig zijnIk zeg... doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old enough to know better. Too young to care.
Iets met geld ...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het zo gaaf vinden als een Nederlandse omroep dit programma weer nieuw leven in zou blazen
Die kan je op DVD bestellen bij Beeld en geluid voor de spotprijs van 25 27,50 euro per afleveringquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:16 schreef Zapper het volgende:
Gewoon die oude afleveringen herhalen verdomme!
Ik weet niet hoe het vroeger zat, maar nu kan\je 3 afleveringen op 1 dag opnemen volgens de producent.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Het zal best een duur programma zijn.... maar het is nou toch ook weer niet zo duur dat het onmogelijk is lijkt me... je moet er alleen bewust voor kiezen en het budget bij andere programma's weg halen.... maar zet dit om half 9 op NED1 en je haalt 1,5 miljoen kijkers
Ik zie dat je in het `andere' topic inmiddels zelf het antwoord al hebt gegeven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hey! Nog een topic! En niet meer zo oud.
Weet iemand of het nog steeds komt?
En dat antwoord is?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Ik zie dat je in het `andere' topic inmiddels zelf het antwoord al hebt gegeven.
Kijk anders even in het andere topicquote:
Lijkt wel of ze het express doenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:07 schreef Kabolter het volgende:
Was vroeger echt mijn lievelingsserie. Haal het nog vaak genoeg naar voren, maar niemand schijnt het meer te kennen. Ook van mijn leeftijd niet meer.. Die dwerg vond ik vroeger als erg fascinerend. Was nog uit de tijd dat wokkels om je vingers konden.
Oja, voor de liefhebbers van het goede camerawerk in Frankrijk:
WTF is tv monde.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk anders even in het andere topic? As vrijdag komt het op tv monde ( incl nl subs
)
Ja en we hebben er niks aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Google gewoon voordat je gaat miepen
Zit bij de meeste mensen op de kabel hoorquote:
Ik heb Digitenne.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit bij de meeste mensen op de kabel hoorAlleen bij tv monde is het een herhaling, France 2 heeft nieuwere afleveringen
En geen Franse zenders? Verder maakt het ook niet uit als het je niet boeitquote:
Nee die heb ik niet. Het is niet dat het me niet boeit, maar het is ook geen drama hoor dat ik het dan niet kan zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En geen Franse zenders? Verder maakt het ook niet uit als het je niet boeit
Nee! Waarom zouden ze?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze het express doen!
En terechtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:48 schreef Nielsch het volgende:
dit topic loopt al bijna 8 jaar!
ik heb volgens mij wel Nederlandse subs... of was dat nou bij BBC Entertainment? Hmm, eens checkenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toch jammer dat tv monde geen nl subs heeft, terwijl dat wel aangegeven word door ziggo en door teletekst van tv monde. Duits werkt weer wel
TV5 Monde zendt inderdaad de herhalingen uit, doorgaans met Nederlandse ondertitelingen, alhoewell de laatste serie die ze hebben uitgezonden volgens mij zonder was.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb alleen TV5 Monde, worden daar de herhalingen uitgezonden? Of is dat weer een andere zender (ik raak de kluts kwijt met al die Franse zendernamen).
Volgens mij momenteel niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het lag dus niet aan mij. Maar is het nu nog steeds op vrijdag op tv monde? Weet niet of ik france 2 heb
quote:De Sleutels van Fort Boyard terug op tv
Het is zeer aannemelijk dat De Sleutels van Fort Boyard terugkeert op televisie! Het programma, dat in 1991 en 1992 is uitgezonden bij de Avro heeft een bijna legendarische status bij veel tv-kijkers. In de 2011-versie is het de bedoeling om Fort Boyard te spelen met BN’ers, die momenteel volop worden gepolst voor hun beschikbaarheid. Volgende maand zouden de opnames al plaats moeten vinden op Fort Boyard, voor de kust van Frankrijk.
In het programma is het de bedoeling om zoveel mogelijk sleutels te verzamelen in de verschillende kamers en ruimtes van het fort. Door opdrachten uit te voeren en raadseltjes op te lossen konden sleutels worden verdiend of juist verloren. Het team met de meeste sleutels mocht het eindspel spelen, waarbij veel geld kon worden verdiend. In het eindspel moesten de kandidaten door volgelopen gangen zwemmen naar een kooi met een schatkist. Ze mochten zoveel muntstukken uit de schatkist meenemen als ze konden dragen. Ze moesten echter wel op tijd de kooi verlaten, voordat deze dichtging en de tijgers binnenkwamen.
De Sleutels van Fort Boyard was in de jaren ’90 ongekend duur om te maken, de Avro betaalde destijds 350.000 gulden per aflevering. Het format is internationaal uitgerold en dat is in sommige landen gepaard gegaan met ongelukken. Toch is De Sleutels van Fort Boyard nog in verschillende landen te zien.
Zodiak heeft het format in zijn portefeuille, wat impliceert dat in Nederland Palm Plus de productie voor zijn rekening neemt. Het is mij niet bekend welke omroep De Sleutels van Fort Boyard voor zijn rekening gaat nemen. Het zou een mooie aanwinst zijn voor het weekend van SBS 6. Hoe dan ook: wat ontzettend cool dat dit nostalgische en spectaculaire programma weer terugkeert!
Bron: Zappen.blog.nl
Dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 4 juli 2011 03:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Over 10 dagen is er een jaar niet meer in dit topic gepost. Maar deze kick is het meer dan waard.
[..]
Dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 03:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Over 10 dagen is er een jaar niet meer in dit topic gepost. Maar deze kick is het meer dan waard.
[..]
fort is van een televisie maatschappij volgens mij, en zal echt nog wel onderhouden wordenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
Is wel gaaf inderdaad dat het terug komt.
Maar had begrepen dat het fort aardig vervallen is?
Hmm volgens mij deden ze in de franse versie ook al met bekende mensen, ook al een keer een wijf voorbij zien komen van desperate housewifesquote:Op maandag 4 juli 2011 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat tofwel jammer dt het met BN'ers is
Zaterdag France 2, nieuw seizoen wat sinds afgelopen zaterdag is begonnen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef Andyvie het volgende:
O! Die van vorig jaar heb ik niet gezien nog, ik snapte het allemaal niet zo met die 2 teams, dus fijn dat er Nederlandse ondertitels zijn nu.
Is het elke maandag weer?
quote:@artrooijakkers Ja, het klopt. #fortboyard komt terug! Met @gerardekdom en mezelf als presentatieduo.Wie kent de oude leader nog? #cool
quote:AVRO stuurt BN'ers naar Fort Boyard
HILVERSUM - De AVRO haalt na 20 jaar het avontuurlijke tv-programma Fort Boyard weer van stal.
Art Rooijakkers en Gerard Ekdom presenteren de vernieuwde editie, die vanaf september te zien is op Nederland 3.
Ditmaal doen iedere aflevering twee teams van vier bekende Nederlanders mee, maakte de AVRO donderdag bekend.
Voor de opnames van de tiendelige serie reizen de kandidaten binnenkort af naar het bekende fort aan de Franse westkust. Hier wordt hun doorzettingsvermogen op de proef gesteld.
Grappig, ik had het omgekeerde. Gerard is een held. Enne: Boyard hopelijk met de grote rollen/cilinders waar overheen gekropen moet worden.quote:Leuk met Art! Gerard Ekdom moest ik even opzoeken, die ken ik niet echt, alleen van gezicht wel zag ik net.
1 van de BNners kan Kim Holland wel zijn, kan Gerard mooi de hele aflevering "Keiharde Porno!" roepen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef Weakling het volgende:
Tof! Alleen: 2 teams, 4 personen per team, 10 afleveringen. Hebben we zo veel BN'ers?
[..]
Grappig, ik had het omgekeerde. Gerard is een held. Enne: Boyard hopelijk met de grote rollen/cilinders waar overheen gekropen moet worden.![]()
quote:De AVRO haalt na 20 jaar het avontuurlijke tv-programma Fort Boyard weer van stal. Art Rooijakkers en Gerard Ekdom presenteren de vernieuwde editie, die vanaf september te zien is op Nederland 3.
In 1991 werd 'De Sleutels van Fort Boyard' gepresenteerd door Bas Westerweel en Ria Visser. © ANP
Ditmaal doen iedere aflevering twee teams van vier bekende Nederlanders mee, maakte de AVRO gisteren bekend.
Voor de opnames van de tiendelige serie reizen de kandidaten binnenkort af naar het bekende fort aan de Franse westkust. Hier moeten ze hun persoonlijke grenzen verleggen en wordt hun doorzettingsvermogen op de proef gesteld, evenals hun tactisch inzicht en intelligentie.
De AVRO zond het programma begin jaren negentig uit onder de titel De sleutels van Fort Boyard. Het tv-spel bleef in de afgelopen decennia een internationaal succes.
Peter Lubbers, directeur Media bij de AVRO, is naar eigen zeggen trots op de terugkeer van Fort Boyard. 'We hebben een sterke traditie op het gebied van avontuurlijke programma's met 'Wie is de mol?', 'Zee, zout en zeilen' en '71 graden Noord'. Fort Boyard is daarop een prachtige aanvulling', zegt Lubbers.
Rooijakkers is een nieuw AVRO-gezicht. De voormalige NET5-presentator won vorig jaar 'Wie is de mol?' en maakte voor de omroep het documentair vierluik Lola zoekt Brood.
(ANP/Redactie)
Hoezo 'oude leader'? Die leader moeten ze gewoon onaangetast blijven gebruikenquote:
Wat ik me afvraag: gaat de Nederlandse versie met 2 teams lijken op de Franse versie van 2010? Want die serie vond ik niet de sterkste uit de reeks in Frankrijk. Alleen al omdat het ontbreken van het draaien van de tijgerkop ontbrak en daarmee de legendarische woorden "Felindra, tête de tigre". De echte fans weten wat ik bedoel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef Weakling het volgende:
Tof! Alleen: 2 teams, 4 personen per team, 10 afleveringen. Hebben we zo veel BN'ers?
[..]
Grappig, ik had het omgekeerde. Gerard is een held. Enne: Boyard hopelijk met de grote rollen/cilinders waar overheen gekropen moet worden.![]()
quote:Lange Frans in Fort Boyard
Laatste update: 22 juli 2011 07:59 info
AMSTERDAM - De AVRO heeft voor de terugkeer van Fort Boyard een blik bekende Nederlanders opengetrokken.
Foto: ANP
Verdeeld over zes teams, met onder meer een musical-, rappers-, film- en modeteam, gaan 24 deelnemers met elkaar de strijd aan, schrijft het AD vrijdag.
Onder anderen Lange Frans, Kim-Lian van der Meij, Jack Wouterse, Judith Osborn, Ferri Somogyi en Hind Laroussi doen mee aan het avonturenprogramma. De sterren opereren in teams van vier en kwamen volgens de krant 'oog in oog met hun grootste angsten te staan.'
Het concept van Fort Boyard blijft vrijwel ongewijzigd. De deelnemers moeten zoveel mogelijk steutels zien te verzamelen door middel van loodzware opdrachten.
Ook de finale in de tijgerkooi keert terug net als de originele titelmuziek en de aanwezigheid van lilliputters.
Jaren negentig
Fort Boyard is vanaf september op de buis. Art Rooijakkers en Gerard Ekdom praten de show aan elkaar. Het spelprogramma werd eerder begin jaren negentig uitgezonden. Toen waren onder anderen Bas Westerweel en Ria Visser de presentatoren.
Met een beetje mazzel worden er een paar opgevreten door de tijgers. Mooie TV wordt datquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weer zo'n blik derderangs bn'ers opengetrokken, leuk.
Wanneer krijgen ze nou eens door dat ze gewoon onbekende mensen moeten gebruiken bij dit soort programma's.
Ik hoop het ja. Vreselijke BN-ers weer. Wie zit er nog op die mensen te wachten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel worden er een paar opgevreten door de tijgers. Mooie TV wordt dat![]()
Ik snap ook niet dat er overal en te pas en te onpas maar weer 'bekende' Nederlanders moeten opdraven. Vrijwel niemand zit er op te wachten
http://www.spitsnieuws.nl(...)ersen-in-ford-boyardquote:Sylvia Geersen in Ford Boyard
Het klinkt als een gevangenis, maar het is enkel een spelprogramma dat de AVRO uit het het stof heeft gehaald. Ondermeer Lange Frans, Ferry Doedens, Kim-Lian van der Meij en Sylvia Geersen zullen tegen elkaar strijden in de spelshow die in de jaren negentig voor het eerst te zien was.
BN’ers zijn verdeeld in zes teams van vier personen, waaronder musicalsterren (Kim-Lian van der Meij, Ron Link, Brigitte Heitzer en Tommie Christiaan), oud-deelnemers van Wie is de Mol (Edo Brunner, Inge Ipenburg, Hind Laroussi en Roeland Fernhout) en filmveteranen (Jack Wouterse, Hugo Metsers jr., Tim Oliehoek en Chris Tates).
Naast die drie teams zullen de modemeisjes (Rosalie van Breemen, Kim Kötter, Judith Osborn en Sylvia Geersen), GTST-acteurs (Ferry Doedens, Ruud Feltkamp, Ferri Somogyi en Mark van Eeuwen) en rappers (Lange Frans, Kleine Viezerik, Negativ en Darryl) om de eerste plek strijden.
Elke week staan in Frankrijk twee groepen tegenover elkaar, die strijden om een plek in de finale, weet de Mediacourant te melden. De tiendelige serie zal worden gepresenteerd door Art Rooijakkers en Gerard Ekdom.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Namen die ik niet ken: Rosalie van Breemen, Kim Kötter, Ferry Doedens, Ruud Feltkamp, Kleine Viezerik, Negativ en Darryl, Brigitte Heitzer en Tommie Christiaan, Hugo Metsers jr., Tim Oliehoek en Chris Tates.
En dat ik van de rest wel de naam herken betekent ook niet dat ik ze graag op tv zie.
das toch die ene dikkerd die o.a. in tequila oid zat? en die film over de diamantroof op schiphol.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ersen-in-ford-boyard
Edo Brunner?
Kleine viezerikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ersen-in-ford-boyard
Edo Brunner?
Wat hebben we toch veel BN'ers, wie kent ze niet!quote:BN’ers zijn verdeeld in zes teams van vier personen, waaronder musicalsterren (Kim-Lian van der Meij, Ron Link, Brigitte Heitzer en Tommie Christiaan), oud-deelnemers van Wie is de Mol (Edo Brunner, Inge Ipenburg, Hind Laroussi en Roeland Fernhout) en filmveteranen (Jack Wouterse, Hugo Metsers jr., Tim Oliehoek en Chris Tates).
Naast die drie teams zullen de modemeisjes (Rosalie van Breemen, Kim Kötter, Judith Osborn en Sylvia Geersen), GTST-acteurs (Ferry Doedens, Ruud Feltkamp, Ferri Somogyi en Mark van Eeuwen) en rappers (Lange Frans, Kleine Viezerik, Negativ en Darryl) om de eerste plek strijden.
Ikke! Ikke! Ikke! ... ken deze ook niet ...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:45 schreef Nober het volgende:
Wat hebben we toch veel BN'ers, wie kent ze niet!
Ik vind die gast echt zo irritant.quote:
Die ja, leuk in een comedy show, maar in een semi-sportief programma? Met zijn 200kg?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
das toch die ene dikkerd die o.a. in tequila oid zat? en die film over de diamantroof op schiphol.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef agenda het volgende:
http://avro.nl/fortboyard/video/afl1.aspx
Nu al online te zien.
En wat is dan de aanfluiting?quote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef Magenta het volgende:
Ben blij dat je stukken vooruit kan skippen. Wat een aanfluiting. Was wel te verwachten natuurlijk.
Eigenlijk teveel om op te noemen. De prachtige muziek van Paul Koulak, die ieder spel een eigen sfeer meegaf is vervangen door wat jolige muziekjes, Père Fouras doet niet meer mee (tenzij ik daar toevallig overheen geskipt heb), bij de spannende 'hou je van voeten van de vloer kamer' hangt nu een bordje 'museum' (waarom?), de taktische eindspellen worden gespeeld in een open kamer bij daglicht i.p.v. een sfeervolle kamer met fakkels, Felindra heet ineens Monique (?!) en die BN-ers zijn natuurlijk hopeloos irritant.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |