SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Afhankelijk van het tijdstipquote:Op maandag 21 mei 2018 17:58 schreef peaceman het volgende:
Jeetje dat worden er wel veel... en 3 juni dan?
je weet nog niet hoelang je aan het vunzen bentquote:
’s avonds.... sowiesoquote:
Ik kan er wel bij zijn denk ik!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2018 18:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan er wel bij zijn denk ik!
Trouwens,
Jazeker, ik zit weer lekker op mijn kamertje in Groningen met mijn nieuwe laptopquote:
Doe maar 3 juniquote:Op maandag 21 mei 2018 18:28 schreef peaceman het volgende:
Het wordt of 3 juni (of 2 juni...)
Er zal vast wel iemand zijn die dan niet kan luisteren, maar ja, dat hou je toch.
mooi zo en als het goed is krijg je morgen postquote:Op maandag 21 mei 2018 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jazeker, ik zit weer lekker op mijn kamertje in Groningen met mijn nieuwe laptop![]()
Nog langs de oma geweest met ouders en vanuit daar de bus in gesprongen
Ja zoiets, computer heeft het begeven en wordt een beetje oud en traag. Mijn vader is echt awesome dus toen ik zei dat een laptop me wel fijn leek heeft ie m zaterdag meteen gekochtquote:Op maandag 21 mei 2018 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
mooi zo en als het goed is krijg je morgen post
en een nieuwe laptop, kadootje ?
quote:Op maandag 21 mei 2018 18:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja zoiets, computer heeft het begeven en wordt een beetje oud en traag. Mijn vader is echt awesome dus toen ik zei dat een laptop me wel fijn leek heeft ie m zaterdag meteen gekocht
2 juni zit ik in Paradiso, dus doe maar 3quote:Op maandag 21 mei 2018 18:28 schreef peaceman het volgende:
Er zal vast wel iemand zijn die dan niet kan luisteren, maar ja, dat hou je toch.
quote:Op maandag 21 mei 2018 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien dat ik straks nog wat deuntjes ga draaien.....
quote:Op maandag 21 mei 2018 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien dat ik straks nog wat deuntjes ga draaien.....
quote:Op maandag 21 mei 2018 20:13 schreef just me het volgende:
hieperdepiep hoera
![]()
Ik had een ticket aangemaakt voor het bedrijf dat achter onze administratie zit, hebben ze verwerkt en alles weer goed gezet.
Incasso's aanmaken is nu wel gelukt
quote:Op maandag 21 mei 2018 20:13 schreef just me het volgende:
hieperdepiep hoera
![]()
Ik had een ticket aangemaakt voor het bedrijf dat achter onze administratie zit, hebben ze verwerkt en alles weer goed gezet.
Incasso's aanmaken is nu wel gelukt
quote:Op maandag 21 mei 2018 20:17 schreef just me het volgende:
Hoef ik daar vannacht niet meer over wakker te liggen en piekeren en draaien
quote:Op maandag 21 mei 2018 20:17 schreef just me het volgende:
Hoef ik daar vannacht niet meer over wakker te liggen en piekeren en draaien
He's backquote:Op maandag 21 mei 2018 20:29 schreef EggsTC het volgende:
Na veler verzoek... 21:00, ben ik er , bedankt voor de rooster knoks
jep, van 23:00 tot 1300quote:Op maandag 21 mei 2018 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
He's back
Heb je een beetje kunnen slapen?
dan heb ik nog tot 21.00 uur de tijd om mijn koffer te pakkenquote:Op maandag 21 mei 2018 20:29 schreef EggsTC het volgende:
Na veler verzoek... 21:00, ben ik er , bedankt voor de rooster knoks
Haha, nee nee, ik zou graag willen maar ik kan niet.quote:Op maandag 21 mei 2018 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat ze zeker? Ik zag het niet in mijn pm...
En jij? Ga jij nog mee?
Ik probeer er dan bij te zijnquote:Op maandag 21 mei 2018 18:28 schreef peaceman het volgende:
Jammer... Wil jij nog even jouw post aanpassen en een naam weghalen?quote:Op maandag 21 mei 2018 20:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Haha, nee nee, ik zou graag willen maar ik kan niet.
Nee hoor, laat maar staanquote:Op maandag 21 mei 2018 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer... Wil jij nog even jouw post aanpassen en een naam weghalen?
quote:Op maandag 21 mei 2018 20:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee hoor, laat maar staan
Ik ga niet mee Diaan, helaas.
quote:Op maandag 21 mei 2018 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is nu al 100x beter met koptelefoon op![]()
ga je op vakantie?quote:Op maandag 21 mei 2018 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb ik nog tot 21.00 uur de tijd om mijn koffer te pakken
Told yaquote:Op maandag 21 mei 2018 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is nu al 100x beter met koptelefoon op![]()
Standaard underground muziek bestaat niet.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan me idd voorstellen dat dit standaard underground muziek is in Berlijn als je de goede plekjes opzoekt.
Jep, morgen met Merel en de kaboutersquote:
Helaas, misschien is net nee geworden. Grote klus in Den Helder..quote:Op maandag 21 mei 2018 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
@Oscar, wil jij deze tekst nog even in de OP zetten?
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
Misschien
- cafca
- rafeiro
- knokkels
- tailfox
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
[ afbeelding ]
Dit,............... maar ik begrijp wat hij bedoelt... alleen hoor je deze shit niet in een discotheek, hoe alternatief die ook is, dit hoor je alleen op feestjes waar je komt voor bepaalde shitquote:Op maandag 21 mei 2018 21:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Standaard underground muziek bestaat niet.
vandaag speelde een cricket elftal uit Den Helder bij onsquote:Op maandag 21 mei 2018 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Helaas, misschien is net nee geworden. Grote klus in Den Helder..
Ja, dat bedoelde ik meerquote:Op maandag 21 mei 2018 21:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit,............... maar ik begrijp wat hij bedoelt... alleen hoor je deze shit niet in een discotheek, hoe alternatief die ook is, dit hoor je alleen op feestjes waar je komt voor bepaalde shit
oh ja, je hebt er prima weer bij voor een wandelingetje in het safariparkquote:Op maandag 21 mei 2018 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, morgen met Merel en de kabouters
vrijdagavond weer terug
https://www.dierenbos.nl/vakantiehuizen/kidsbungalow-damhert
Huh? Hebben we cricket in Den Helder? Rugby en basketbal wist ik. Petanque zelfs.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
vandaag speelde een cricket elftal uit Den Helder bij ons
Rondje luipaardenquote:Op maandag 21 mei 2018 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, je hebt er prima weer bij voor een wandelingetje in het safaripark
CC Den Helder veel pakistaanse jongensquote:Op maandag 21 mei 2018 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Huh? Hebben we cricket in Den Helder? Rugby en basketbal wist ik. Petanque zelfs.
Gezellig, ziet er leuk uit.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, morgen met Merel en de kabouters
vrijdagavond weer terug
https://www.dierenbos.nl/vakantiehuizen/kidsbungalow-damhert
We gaan zeker genietenquote:Op maandag 21 mei 2018 21:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gezellig, ziet er leuk uit.
Vlakbij de dieren, leuk voor de kabouters!
begrijpelijk Raf, maar het zou wel leuk zijn als je erbij kunt zijnquote:Op maandag 21 mei 2018 21:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb de kortingskaart wel, maar weet nog niet zeker of ik er bij gaan zijn, dus de misschien gradatie klopt goed. heb in de 2 weken ervoor al minimaal 4 onderzoeken in het ziekenhuis, en moet de uitnodiging van 1 nog krijgen en dan de bespreking. Ik wil in principe wel, maar dit gaat helaas wel voor.
Geeft niet hoor, dat snappen we volkomenquote:Op maandag 21 mei 2018 21:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb de kortingskaart wel, maar weet nog niet zeker of ik er bij gaan zijn, dus de misschien gradatie klopt goed. heb in de 2 weken ervoor al minimaal 4 onderzoeken in het ziekenhuis, en moet de uitnodiging van 1 nog krijgen en dan de bespreking. Ik wil in principe wel, maar dit gaat helaas wel voor.
niveautje agnetonquote:Op maandag 21 mei 2018 21:45 schreef EggsTC het volgende:
Goalien - Discarded entity part 2, staat ook in de lijst die ik je gegeven heb.
quote:Op maandag 21 mei 2018 21:45 schreef EggsTC het volgende:
Goalien - Discarded entity part 2, staat ook in de lijst die ik je gegeven heb.
Ja dat geloof ik zo hoor, zo is lekker spacen tijdens een rave met mensen om je heen natuurlijk ook anders dan gewoon de muziek luisteren op je pcquote:Op maandag 21 mei 2018 21:47 schreef EggsTC het volgende:
Maargoed, dit waardeer je alleen als je de muziek ansich waardeert, waarvoor respect.....maar als je in zo'n zaal staat, is dit nog veel gekker, trust me
heel veel plezierquote:Op maandag 21 mei 2018 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
We gaan zeker genieten
Oudste kabouter kan niet wachten, nog één nachtje slapen
ook veel harder, ik weet niet hoe ze het doen, maar in die zaal is het veel harder dan wat ik op MP3 kan brengen, misschien heeft piet daar een antwoord op, hoe dat werkt, maar dan stelt dit er niks bij voorquote:Op maandag 21 mei 2018 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik zo hoor, zo is lekker spacen tijdens een rave met mensen om je heen natuurlijk ook anders dan gewoon de muziek luisteren op je pc
Zwaar klote dat er in NL geen mooie kraakterreinen meer zijn.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:47 schreef EggsTC het volgende:
Maargoed, dit waardeer je alleen als je de muziek ansich waardeert, waarvoor respect.....maar als je in zo'n zaal staat, is dit nog veel gekker, trust me
Kwestie van veel Watjes en goede soundcheck.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ook veel harder, ik weet niet hoe ze het doen, maar in die zaal is het veel harder dan wat ik op MP3 kan brengen, misschien heeft piet daar een antwoord op, hoe dat werkt, maar dan stelt dit er niks bij voor
nou piet, serieus... het lijkt een andere track, vele malen harder, ik vroeg agneton hoe dat werkt, hij zei; je pitcht het up... maarja, hoe dan?!quote:Op maandag 21 mei 2018 21:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kwestie van veel Watjes en goede soundcheck.
Het geheim van de smitquote:Op maandag 21 mei 2018 21:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nou piet, serieus... het lijkt een andere track, vele malen harder, ik vroeg agneton hoe dat werkt, hij zei; je pitcht het up... maarja, hoe dan?!
Up pitchen is wat sneller draaien, daarnaast heb je met live mixing nog de nodige effecten om te gebruikenquote:Op maandag 21 mei 2018 21:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nou piet, serieus... het lijkt een andere track, vele malen harder, ik vroeg agneton hoe dat werkt, hij zei; je pitcht het up... maarja, hoe dan?!
jij ook JMquote:Op maandag 21 mei 2018 22:02 schreef just me het volgende:
fijne avond nog allemaal en bedankt voor de muziekjes Eggs
Misschien het ESF gekeken?quote:Op maandag 21 mei 2018 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Toen kon je me wegdragen, er zitten aliens in het kippenhok
Jij ook, veel plezier in het Dierenbos!quote:Op maandag 21 mei 2018 22:02 schreef just me het volgende:
fijne avond nog allemaal en bedankt voor de muziekjes Eggs
Huurkamertje, duurt zowat tien seconden om heen en terug te lopenquote:
Agnetonquote:Op maandag 21 mei 2018 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
Man, wat voor een nieuwe dimensie een headset wel niet kan toevoegen
Doe mij maar paar dikke monitor speakers.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
Man, wat voor een nieuwe dimensie een headset wel niet kan toevoegen
Er vliegt de hele tijd een ufo in de achtergrondquote:Op maandag 21 mei 2018 22:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Agnetonwat een fucking god. Als je dit goed analyseert, het is buitenaards
De beste ervaring die ik tijdens een rave heb gehad was toen Blue Monday van New Order werd gedraaid, iedereen ging los. (iedereen stond strak uiteraard) Kan me niet voorstellen hoe hard iedereen bij dit nummer uit hun plaat gingquote:Op maandag 21 mei 2018 22:10 schreef EggsTC het volgende:
je had die zaal moeten zien toen dit nog gedraaid werd, helemaal aant eind van alle sets.
whehe, jij bent meer van de mainstream toch, dus je mist niks.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Hi all, het lukt nu even niet om mee te luisteren, maar volgende keer hoop ik even wat mee te kunnen pikken...
OK, dan luister ik de volgende keer niet mee...quote:Op maandag 21 mei 2018 22:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
whehe, jij bent meer van de mainstream toch, dus je mist niks.
Naja, lieg ik of niet?quote:Op maandag 21 mei 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan luister ik de volgende keer niet mee...
Ik ben niet echt van de psych trance, nee.quote:
hij staat op repeat ja.quote:
naja, weetje... dan gebruik jij , of heb je ooit gebruikt; alleen xtc of coke;;;quote:Op maandag 21 mei 2018 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van de psych trance, nee.
Maar afhankelijk van wat je draait, kan ik het soms wel verdragen...
Nee, heb ik niet nodig...quote:Op maandag 21 mei 2018 22:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
naja, weetje... dan gebruik jij , of heb je ooit gebruikt; alleen xtc of coke;;;
Nouaj, je kent iig geen acid of psilo... anders had je een stuk anders hier tegenaan gekeken, het is ook niet erg, maar het is duidelijk.quote:
Die discussie hebben we al eens gehad.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouaj, je kent iig geen acid of psilo... anders had je een stuk anders hier tegenaan gekeken, het is ook niet erg, maar het is duidelijk.
quote:Op maandag 21 mei 2018 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al eens gehad.
Have fun!
Hoeft niet per se een verschil te maken, ik heb qua hallucinogenen alleen 2cb gedaan en een keertje coke en een paar keer xtc verder(o.a. ook 4fmp en keta)... Het is maar waar je voor open staat. Natuurlijk kan het een verband hebben maar het hoeft niet per se hand in hand te gaan, want ik vind deze muziek ook echt geweldig.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:22 schreef EggsTC het volgende:
naja, weetje... dan gebruik jij , of heb je ooit gebruikt; alleen xtc of coke;;;
quote:Op maandag 21 mei 2018 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
CC Den Helder veel pakistaanse jongens
FTFYquote:
Nou weet je wat het is, als je geen psycedelics kent is deze muziek meestal kut... ik was van de hardcore, de echt harde hardcore.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoeft niet per se een verschil te maken, ik heb qua hallucinogenen alleen 2cb gedaan en een keertje coke en een paar keer xtc verder(o.a. ook 4fmp en keta)... Het is maar waar je voor open staat. Natuurlijk kan het een verband hebben maar het hoeft niet per se hand in hand te gaan, want ik vind deze muziek ook echt geweldig.
Ja, ik snap je. Hardcore hou ik ook niet van, het is voor mij veel te oppervlakkig. In vergelijking is dit echt 50 keer beter. Samen met dark techno toch wel mijn favoriete elektronische genres.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is, als je geen psycedelics kent is deze muziek meestal kut... ik was van de hardcore, de echt harde hardcore.
Totdat ik andere dope ging doen, en dan is ineens andere muziek interessant. Ik kom nu bijna nooit meer op een hardcore, zelden, omdat het gewoon niet goed is met deze muziek, het is inferieur, en dat klinkt arrogant.. maar zo is het niet bedoeld, het is het gewoon niet, als je "het" weet.
nouja, als je bijv een LSD of een andere goeie psychedelic heb gedaan (keta bijv), dan leer je andere perspectieven zien, verdere perspectieven, en dat leer je gewoon niet op de mdma of coke al sje naar hardcore feesten gaat, dat is een beetje oppervlakkig. En ik wil daarmee niet zegen dat het BETER of SLECHTER is.... het is anders.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik snap je. Hardcore hou ik ook niet van, het is voor mij veel te oppervlakkig. In vergelijking is dit echt 50 keer beter. Samen met dark techno toch wel mijn favoriete elektronische genres.
u are backquote:Op maandag 21 mei 2018 22:34 schreef sig000 het volgende:
Ik heb per ongeluk 358 GB Hardcore_199x-2000 gedownload.
Zelf een klein beetje keta gedaan en 2cb. Weinig ervaring maar dankzij o.a. ook het gebruik van XTC en wiet kan ik al veel beter aanvoelen wat voor mij 'completer' voelt, als dat logisch klinkt.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nouja, als je bijv een LSD of een andere goeie psychedelic heb gedaan (keta bijv), dan leer je andere perspectieven zien, verdere perspectieven, en dat leer je gewoon niet op de mdma of coke al sje naar hardcore feesten gaat, dat is een beetje oppervlakkig. En ik wil daarmee niet zegen dat het BETER of SLECHTER is.... het is anders.
Ik ben van de af en toe een jointje, en verder koffie. I diiiiiiiiiiiig thisquote:Op maandag 21 mei 2018 22:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is, als je geen psycedelics kent is deze muziek meestal kut... ik was van de hardcore, de echt harde hardcore.
Totdat ik andere dope ging doen, en dan is ineens andere muziek interessant. Ik kom nu bijna nooit meer op een hardcore, zelden, omdat het gewoon niet goed is met deze muziek, het is inferieur, en dat klinkt arrogant.. maar zo is het niet bedoeld, het is het gewoon niet, als je "het" weet.
Dat dan ook weerquote:
quote:Op maandag 21 mei 2018 22:34 schreef sig000 het volgende:
Ik heb per ongeluk 358 GB Hardcore_199x-2000 gedownload.
Het gaat ook niet om wie wat doet... dat is totaal irrelevant, maar het is waar wat je zegt. De grote shit, komt van buiten de dope.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zelf een klein beetje keta gedaan en 2cb. Weinig ervaring maar dankzij o.a. ook het gebruik van XTC en wiet kan ik al veel beter aanvoelen wat voor mij 'completer' voelt, als dat logisch klinkt.
Komt vast wel een keer goedquote:
Wil ik zo geloven, ik heb vooral veel geexperimenteerd met stimulanten als ritalin, speed en de voorgenoemden. Het helpt sowieso met je kijk op dit soort muziek. Ik durf te wedden dat 90% van de studenten hier in Groningen dit niet kunnen waarderen, want die zuipen (en af en toe blowen) toch alleen maar...quote:Op maandag 21 mei 2018 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om wie wat doet... dat is totaal irrelevant, maar het is waar wat je zegt. De grote shit, komt van buiten de dope.
Ik denk dat ik meer dope heb gedaan dan heel het topic bij elkaar, afgezien van piet, maar daar gaat het niet om.... het gaat om de core, de essentie waarom je leeft, als je dat gezien hebt, maakt niets anders meer uit, ask piet.
Ja... ook gaat het niet om muziek, dit wat ik nu draai helpt wel.... om tot je core te komen, maar je zal t zelf moeten doen. Er bestaat niks groters, dan het vinden van jezelf, niets.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wil ik zo geloven, ik heb vooral veel geexperimenteerd met stimulanten als ritalin, speed en de voorgenoemden. Het helpt sowieso met je kijk op dit soort muziek. Ik durf te wedden dat 90% van de studenten hier in Groningen dit niet kunnen waarderen, want die zuipen (en af en toe blowen) toch alleen maar...
Het helpt ook gewoon dat ik me wel kan vinden in elk soort muziek. De enige uitzonderingen daarop zijn moderne rap en oppervlakkige hardcore.
quote:Op maandag 21 mei 2018 22:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja... ook gaat het niet om muziek, dit wat ik nu draai helpt wel.... om tot je core te komen, maar je zal t zelf moeten doen. Er bestaat niks groters, dan het vinden van jezelf, niets.
Ik snap je wel hoor, geloof me. Ik probeer een begin ermee te maken, o.a. door te gaan beginnen met mediteren en dit genre verder te doorzoeken. Verder zie ik wel wat de rit me brengt, zolang ik voel dat het mijn leven en de kijk erop completer maakt.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:44 schreef EggsTC het volgende:
Dit klinkt allemaal heel zweverig, maar het is enorm waar
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel, er mis voorlopig maar 1 iemand in dit topic waarvan ik zeker weet wat ik bedoel, en dat is piet.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ik snap je wel hoor, geloof me. Ik probeer een begin ermee te maken, o.a. door te gaan beginnen met mediteren en dit genre verder te doorzoeken. Verder zie ik wel wat de rit me brengt, zolang ik voel dat het mijn leven en de kijk erop completer maakt.
Natuurlijk weet ik niet 100% zeker wat je echt bedoelt maar het moraal van het verhaal is me duidelijk, dat zekerquote:Op maandag 21 mei 2018 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel, er mis voorlopig maar 1 iemand in dit topic waarvan ik zeker weet wat ik bedoel, en dat is piet.
Zoek er niet naar, het komt naar jou.
Jezelf vindenquote:Op maandag 21 mei 2018 22:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja... ook gaat het niet om muziek, dit wat ik nu draai helpt wel.... om tot je core te komen, maar je zal t zelf moeten doen. Er bestaat niks groters, dan het vinden van jezelf, niets.
Je wil tot 1 uur?quote:Op maandag 21 mei 2018 22:49 schreef EggsTC het volgende:
gaan we nog een uur door of sluit ik af, (schuin oog naar knokkels)
Als je het niet 100% zeker weet, dan weet je het niet. Ik hoop van harte dat je het een keer ziet... voor iedereen. Ja dit klinkt zo arrogant en/of decadent, maar als je het hebt gezien, weet je het 100% zeker, 1000% , ik hoop dat je het een keer ziet, goddelijk is zacht uitgedrukt, trust me.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik niet 100% zeker wat je echt bedoelt maar het moraal van het verhaal is me duidelijk, dat zeker
Nu sta je in ieder geval op het rooster tot 00:00quote:
Ik hoop het ook... wanneer het komt maakt me niet uit, als het maar een keertje komt.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je het niet 100% zeker weet, dan weet je het niet. Ik hoop van harte dat je het een keer ziet... voor iedereen. Ja dit klinkt zo arrogant en/of decadent, maar als je het hebt gezien, weet je het 100% zeker, 1000% , ik hoop dat je het een keer ziet, goddelijk is zacht uitgedrukt, trust me.
quote:
Lees; Adyashanti - falling intro grace, hij heeeft het erover, de staat die ik bedoel.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop het ook... wanneer het komt maakt me niet uit, als het maar een keertje komt.
Laat het los zelfs. Echt compleet los. Forceer niets. Laat het je overkomenquote:Op maandag 21 mei 2018 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel, er mis voorlopig maar 1 iemand in dit topic waarvan ik zeker weet wat ik bedoel, en dat is piet.
Zoek er niet naar, het komt naar jou.
Jij houdt stiekem wel van tingeltangelquote:
Wel graag met een beat.quote:Op maandag 21 mei 2018 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij houdt stiekem wel van tingeltangel
Ik hoor een beat! Waar?! Daar bij die Eggs. Nou daar, op Radionegeneenveeeeeeeeertig! Nee 't Is geen grap het ging van boem boem swish swosh bloep zapquote:
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2018 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]Je weet dat de muziek goed is wanneer de DJ er compleet in meegaat
Ik weet niet precies wat hiermee bedoeld wordt maar ik probeer een met de muziek te wordenquote:
Het heeft in ieder geval te maken met Goaquote:Op maandag 21 mei 2018 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat hiermee bedoeld wordt maar ik probeer een met de muziek te worden
quote:Op maandag 21 mei 2018 23:14 schreef sig000 het volgende:
Santa Esmeralda was eik vroege GOA als ik dit zo hoor
Ik kan het niet beschrijven maar dit heeft definitief een apart effect op me, anders dan al de andere muziek die ik gehoord heb.quote:Op maandag 21 mei 2018 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval te maken met Goa
Ik ook hoor, Eggs is hier de resident God Of Goaquote:Op maandag 21 mei 2018 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan het niet beschrijven maar dit heeft definitief een apart effect op me, anders dan al de andere muziek die ik gehoord heb.
Ik voel me echt een noob in vergelijking met jullie
Da's best weinigquote:Op maandag 21 mei 2018 23:19 schreef MTheBassman het volgende:
Ik waardeer dit nu al ongelooflijk veel, ik zit al niks anders te doen dan hard gaan hierop
Volgende keer als er GOA gedraaid wordt zal ik wel een jointje of twee klaar hebben
quote:
Ja mijn wiet tolerantie is echt poep geworden, vroeger kon ik wel een anderhalf grammetje roken als ik wouquote:
Ok ok ik ook hoorquote:Op maandag 21 mei 2018 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja mijn wiet tolerantie is echt poep geworden, vroeger kon ik wel een anderhalf grammetje roken als ik wou
quote:
Hebben ze goa op Burning Man?quote:
De burning man heeft geen juno reactor.....quote:
sweetquote:
gnahquote:Op maandag 21 mei 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:
Juno heeft de burning man niet nodig men... 20K betaal je voor hem
WItte wijn, mwahquote:Op maandag 21 mei 2018 23:34 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman gaat eens proberen of bier een goed effect heeft op goa
Wel goeie wiet, van wat ik gezien heb. Dan kan slapen altijd nog welquote:
Hoiquote:
Dub grootheidquote:
Ik zit inmiddels al 2.5+ uur te genietenquote:
Moet je Eggs even liev aankijkenquote:
Heerlijk tochquote:Op maandag 21 mei 2018 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al 2.5+ uur te genieten![]()
![]()
Ik iets minder, maar ik heb al sinds die tijd voorpretquote:Op maandag 21 mei 2018 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al 2.5+ uur te genieten![]()
![]()
Napoleon dropkogels?quote:Op maandag 21 mei 2018 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
Als hier een rave met dit soort muziek in Groningen zou komen zou ik zonder twijfel erheen gaan en een lekker snoepje meenemen
Oh ik ookquote:Op maandag 21 mei 2018 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
Als hier een rave met dit soort muziek in Groningen zou komen zou ik zonder twijfel erheen gaan en een lekker snoepje meenemen
Volgens mij heb ik 1 fles wijn zelf opgedronkenquote:
Ben trots op jequote:Op maandag 21 mei 2018 23:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 1 fles wijn zelf opgedronken
Lekkere snoepjes heurquote:
Och, heb ik zo vaak gedaan, nergens om je voor te schamenquote:Op maandag 21 mei 2018 23:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 1 fles wijn zelf opgedronken
Iets te zoet voor mijn smaak maar toch lekkerquote:
Knap hoor, ik ben al blij dat ik een beetje Zweeds nog kan sprekenquote:Op maandag 21 mei 2018 23:44 schreef EggsTC het volgende:
sanskrit, ik weet niet wat hij precies zegt, ik heb het geweten, maar sanskrit is niet mijn native.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 21 mei 2018 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, heb ik zo vaak gedaan, nergens om je voor te schamen
Ikeaquote:Op maandag 21 mei 2018 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Knap hoor, ik ben al blij dat ik een beetje Zweeds nog kan spreken
Ik heb dus echt nog nooit in m'n leven wijn uit Oostenrijk gedronkenquote:Op maandag 21 mei 2018 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iets te zoet voor mijn smaak maar toch lekker![]()
Oostenrijkse wijn, wut
Enige Oostenrijkse wijnen die ik gezien heb komen uit pakquote:Op maandag 21 mei 2018 23:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit in m'n leven wijn uit Oostenrijk gedronken
Ik ook niet tot vandaagquote:Op maandag 21 mei 2018 23:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit in m'n leven wijn uit Oostenrijk gedronken
quote:Op maandag 21 mei 2018 23:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Enige Oostenrijkse wijnen die ik gezien heb komen uit pak
Volgens mij moet Eggs nog een uurtjequote:
Ga je gang zou ik zeggenquote:
quote:
Dit is nieuws voor mijquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Hop in het bier geeft wat licht spychidelische effecten.
Hop en marijuana komen van dezelfde familiequote:
Nee, ik heb niet echt verstand van de chemische samenstellingen in bier.quote:
Dat klinkt al logischer dan.quote:
Ik hou gewoon van dit intro. Zo diepquote:
Gaat altijd harder dan je denktquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:23 schreef knokkels het volgende:
Dan gooi je er wat tracks in, sta je ineens met een tracklist tot 2:53
Ach, wat was de langste set ook alweer?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:23 schreef knokkels het volgende:
Dan gooi je er wat tracks in, sta je ineens met een tracklist tot 2:53
Oh ja 25 uur en 1 minuut aan een stukquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach, wat was de langste set ook alweer?
Trustenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Genieten nog knoks!
Bedankt jongens, ik ga richting bed.
Slaap lekker allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |