SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
lastig te vinden waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
Zouden ze allemaal op zoek zijn naar dit topic?
Geef radio 2 maar weer de schuld.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:25 schreef peaceman het volgende:
Uiteraard draai ik de lange versie en niet de geknipte radio 2 versie.
weet ik, maar dan nog kan radio 2 de betere versie draaien..quote:Op zondag 20 mei 2018 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geef radio 2 maar weer de schuld.
Die single hebben ze zelf laten knippen.
Radio 2 moet gewoon de singleversies draaien, of zoals dat tegenwoordig heet de radio edit, daar is het radio voorquote:Op zondag 20 mei 2018 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet ik, maar dan nog kan radio 2 de betere versie draaien..
Bij Radio 49 doen we niet aan die onzin.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Radio 2 moet gewoon de singleversies draaien, of zoals dat tegenwoordig heet de radio edit, daar is het radio voor
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Radio 49 doen we niet aan die onzin.
Da's te merken aan het verschil in aantal luisteraarsquote:Op zondag 20 mei 2018 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Radio 49 doen we niet aan die onzin.
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's te merken aan het verschil in aantal luisteraars
Daarom ook geen Marco B, 3js, sick en mimon en Trijntje kijk me eens scheel zijn in mijn lijst.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
of de 'radioversie van whole lotta love waarbij het middenstuk'ontbreektquote:Op zondag 20 mei 2018 11:31 schreef ToT het volgende:
Radioversies!Zoals met Paradise by the dashboardlight enzo....
Dat nummer an sich heb ik veel te vaak gehoord en hoef het ook echt niet meer te horen, maar de radioversie is ÉCHT een verkrachting zeg!
Kwaliteit > kwantiteitquote:Op zondag 20 mei 2018 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als dit op de radio komt, zet ik de radio uit. Verkrachtingen hoef ik niet te horen. Draai 'm dan gewoon niet.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
of de 'radioversie van whole lotta love waarbij het middenstuk'ontbreekt
Goedemorgenquote:Op zondag 20 mei 2018 11:38 schreef Symphonic het volgende:
Nu papa was a rolling stone er achteraan, en je hebt een kwartier lang gratis de Stones
Goedemorgen
ik weet hetquote:Op zondag 20 mei 2018 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goedemorgen
die is al lang geleden voorbij gekomen...
Kensington natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:40 schreef peaceman het volgende:
Straks op nummer 57 het enige nummer wat al sinds 1987 in al mijn lijstjes te vinden is geweest.
die bestonden gelukkig nog niet toen.quote:
Daarvoor hoef ik de lijst niet te checken, da's inmiddels al FOK basiskennis.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:40 schreef peaceman het volgende:
Straks op nummer 57 het enige nummer wat al sinds 1987 in al mijn lijstjes te vinden is geweest.
Voor jou wel jaquote:Op zondag 20 mei 2018 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik de lijst niet te checken, da's inmiddels al FOK basiskennis.
I'll remember it..quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 1e single van tong80 was Sailing van Rod Stewart, cafca deed stoute dingen op Still Loving You van Scorpions en dat nummer staat al sinds 1987 in peaceman's lijst.
Easy.
Dat was ik toen nog niet... ik wist nog niet beter... overigens was het destijds een top 50, met een (achteraf) verschrikkelijke nummer 1.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je was er wel snel bij, want dat nummer is ongeveer van december 1987.
Beetje snel he, voor iemand die zo tegen de waan van de dag is bij lijstjes, hm?
You want love van Mixed Emotions?quote:Op zondag 20 mei 2018 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was ik toen nog niet... ik wist nog niet beter... overigens was het destijds een top 50, met een (achteraf) verschrikkelijke nummer 1.
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
You want love van Mixed Emotions?
moet je eerder opstaanquote:
Ow dan weet ik nu ook welk nummer dat is.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je was er wel snel bij, want dat nummer is ongeveer van december 1987.
Beetje snel he, voor iemand die zo tegen de waan van de dag is bij lijstjes, hm?
Ik was al redelijk vroeg wakker, ik ben alleen nauwelijks online geweest dit weekend.quote:
voorlopig tot half 1, maar ja.. dat zal wel niet de eindtijd worden...quote:Op zondag 20 mei 2018 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot hoe laat sta je (voor nu) ingeroosterd btw?
Heb het altijd een onhandig programma gevonden. Ik hing de piraat uit en ging torrents downloaden en via WMP luisterenquote:Op zondag 20 mei 2018 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
iTunes....
daar waar je eerst al je album covers had, ben je die nu kwijt, omdat iTunes mierenneukt over punten en komma's
Echt, kut programma is dat geworden
Ja, vandaar de tussen haakjesquote:Op zondag 20 mei 2018 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
voorlopig tot half 1, maar ja.. dat zal wel niet de eindtijd worden...
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:55 schreef peaceman het volgende:
58 Nick Cave & the Bad Seeds - As I Sat Sadly by Her Side
heb voor 4 uur klaarstaan ofzoquote:
Da's een beste zitquote:
niet als je staat.quote:
Da's een beste staat danquote:
niet als... ach laat maar..quote:
Wat een eigendunkquote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:55 schreef peaceman het volgende:
58 Nick Cave & the Bad Seeds - As I Sat Sadly by Her Side
Ik niet, ik ben benieuwd naar welk nummer de telling nou zo verkloot.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:59 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die nummer 57 straks...
57 Sinéad O'Connor - Troyquote:Op zondag 20 mei 2018 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 1e single van tong80 was Sailing van Rod Stewart, cafca deed stoute dingen op Still Loving You van Scorpions en dat nummer staat al sinds 1987 in peaceman's lijst.
Easy.
Haar volgende lover schreef dan weer een afrekening voor haarquote:Op zondag 20 mei 2018 12:03 schreef peaceman het volgende:
Zelden heeft een afrekening zo mooi geklonken
yup en die stond ook ergens in deze top 1000quote:Op zondag 20 mei 2018 12:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haar volgende lover schreef dan weer een afrekening voor haar
Op tijd terug!quote:Op zondag 20 mei 2018 12:11 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Ik zag dat ik ondertussen niet echt uitgetuned had, dus ik was een spookluisteraar
* MTheBassman doet een slechte poging om geschokt te zijnquote:Op zondag 20 mei 2018 12:11 schreef peaceman het volgende:
Heb overigens (voorlopig) met een uurtje verlengd...
quote:Op zondag 20 mei 2018 12:11 schreef peaceman het volgende:
Heb overigens (voorlopig) met een uurtje verlengd...
Sowieso fijn dat ik van deze nog een stukje mee heb kunnen pakken.quote:
Hebben de konijnen nog eten gehad of liggen ze te creperen?quote:Op zondag 20 mei 2018 12:11 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Ik zag dat ik ondertussen niet echt uitgetuned had, dus ik was een spookluisteraar
op tijd voor nummer 52 bedoelde ik...quote:Op zondag 20 mei 2018 12:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Sowieso fijn dat ik van deze nog een stukje mee heb kunnen pakken.
quote:Op zondag 20 mei 2018 12:12 schreef Melting het volgende:
En terug.
Schatting van een uurtje was best goed.
Waar was je heen?quote:Op zondag 20 mei 2018 12:12 schreef Melting het volgende:
En terug.
Nou inderdaad. Dat heb je snel gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:12 schreef Melting het volgende:
En terug.
Ja..... die kwamen me ophalen, en zijn niet mee naar binnen gegaan.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat heb je snel gedaan.
En je bezoek is ook weg nu?
jaquote:Op zondag 20 mei 2018 12:17 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht toch wel een kleine 20% aan Nederlandstalige nummers in je top 50 peaceman.
Zit ik er dan ver naast?
quote:Op zondag 20 mei 2018 12:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... die kwamen me ophalen, en zijn niet mee naar binnen gegaan.
Ik ook niet.quote:
da's niet eerlijk... jij hebt voorkennisquote:
Alleen een ijsje.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Nu dus weer lekker verder luisteren.
Nog iets gekocht?
quote:Op zondag 20 mei 2018 12:21 schreef peaceman het volgende:
53 Manic Street Preachers - A Design for Life
Peaceman heeft verrassingen beloofd, dus ik reken op Brabant van Guus Meeuwis op éénquote:Op zondag 20 mei 2018 12:17 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht toch wel een kleine 20% aan Nederlandstalige nummers in je top 50 peaceman.
Zit ik er dan ver naast?
Nee. Kon niet zeggen dat ze iets hadden wat ik wilde....quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 12:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Peaceman heeft verrassingen beloofd, dus ik reken op Brabant van Guus Meeuwis op één
Klinkt logisch.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Peaceman heeft verrassingen beloofd, dus ik reken op Brabant van Guus Meeuwis op één
Dan druk ik 'm weg en ga alvast het begin van het nieuwe jaar vierenquote:Op zondag 20 mei 2018 12:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee dan houdt het op.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Kon niet zeggen dat ze iets hadden wat ik wilde....
Dus dan maar niet.
Nou, kennelijk wilde je wel ijs.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Kon niet zeggen dat ze iets hadden wat ik wilde....
Dus dan maar niet.
Overloperquote:Op zondag 20 mei 2018 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was stiekem ook even een andere lijst aan het luisteren op een andere zender, maar daar ben ik nog even te nuchter voor..
Vind ik niet aardig van je dat je haar de stad uit wil hebbenquote:Op zondag 20 mei 2018 12:25 schreef peaceman het volgende:
en nu speciaal voor Livelink:
52 Admiral Freebee - Get Out Of Town
Mooi hequote:Op zondag 20 mei 2018 12:25 schreef peaceman het volgende:
en nu speciaal voor Livelink:
52 Admiral Freebee - Get Out Of Town
Frigidarium in Rome is een goede ijssalon. Mocht je ooit in de buurt zijn: aanrader!quote:Op zondag 20 mei 2018 12:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben daar ook wel een erg goede ijssalon!
Sorryquote:
worst is geen ijs.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben geen fan van ijs, het zal me een worst zijn waar het beste ijs is.
Is iets verder fietsen, maar ik zal het onthouden! hoop ik...quote:Op zondag 20 mei 2018 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Frigidarium in Rome is een goede ijssalon. Mocht je ooit in de buurt zijn: aanrader!
Tijdens mijn Europareis van vorig jaar heb ik gemiddeld 2 ijsjes/gelato per dag gehadquote:Op zondag 20 mei 2018 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben geen fan van ijs, het zal me een worst zijn waar het beste ijs is.
quote:Op zondag 20 mei 2018 12:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tijdens mijn Europareis van vorig jaar heb ik gemiddeld 2 ijsjes/gelato per dag gehad![]()
Frigide is mijn ezelsbruggetje voor als ik ooit in Rome ben.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Is iets verder fietsen, maar ik zal het onthouden! hoop ik...
Ach, dat hebben we er met gemiddeld 20,1 km per dag wel weer afgewandeld.quote:
Ieder zijn dingquote:Op zondag 20 mei 2018 12:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tijdens mijn Europareis van vorig jaar heb ik gemiddeld 2 ijsjes/gelato per dag gehad![]()
Ah, daar zullen we de verschilmakert hebbenquote:
"I named my printer Bob Marley, 'cause it's always jammin' "quote:
Even een jointje opstekenquote:
stond die er niet in bij Fok?? Ik had een andere gegokt..quote:Op zondag 20 mei 2018 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, daar zullen we de verschilmakert hebben
Nopequote:Op zondag 20 mei 2018 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
stond die er niet in bij Fok?? Ik had een andere gegokt..
Citroen vond ik zelf altijd heel lekker, maar softijs bleef voor mij toch echt een klassieker.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb sinds kort schepijs “ontdekt”.Natuurlijk wist ik wel dat het er was, maar ik vond softijs lekkerder. Maar de smaken munt met chocolade of watermeloen wel hemels.
ik dacht ik draai speciaal voor jou een lange versiequote:Op zondag 20 mei 2018 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Geen geweldige versie van dit nummer trouwens.
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?quote:Op zondag 20 mei 2018 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ieder zijn ding
Ik ben meer van het uitproberen van de lokale gerechten als ik in een ander land ben
Softijs met cholade die dan hard wordt en met slagroomquote:Op zondag 20 mei 2018 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Citroen vond ik zelf altijd heel lekker, maar softijs bleef voor mij toch echt een klassieker.
quote:Op zondag 20 mei 2018 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht ik draai speciaal voor jou een lange versie
Ik heb volgens mij zojuist diabetes opgelopen.quote:
Wat is cholade?quote:Op zondag 20 mei 2018 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Softijs met cholade die dan hard wordt en met slagroom
Hier kwam er spontaan een kilo bijquote:Op zondag 20 mei 2018 12:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zojuist diabetes opgelopen.
IJSbergsla?quote:Op zondag 20 mei 2018 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Na al die ijsjes nu terug naar gezonder spul
hoogste positie ooit, dat wel, maar staat al jaren in mijn top 100.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo hoog![]()
Niet dat het geen tof nummer is hoor.
Ja naast Feel Good Inc en Clint Eastwood kan ik er ook niet veel mee. Deze is wel oké op zich.quote:
Ook met die 2 kan ik weinig. Doet me simpelweg niet veel.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja naast Feel Good Inc en Clint Eastwood kan ik er ook niet veel mee. Deze is wel oké op zich.
quote:Op zondag 20 mei 2018 12:43 schreef peaceman het volgende:
48 Bob Marley & the Wailers - Redemption Song
Ja na vier minuten vind ik het ook wel mooi geweest hoorquote:
ik nietquote:Op zondag 20 mei 2018 12:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja na vier minuten vind ik het ook wel mooi geweest hoor
dat wordt knap lastig met die lange tekst..quote:
Daar haalt hij maar een stukje vanaf. Hij heeft die Nobelprijs nu toch al binnen.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wordt knap lastig met die lange tekst..
Alsof iemand 'm verstaatquote:Op zondag 20 mei 2018 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wordt knap lastig met die lange tekst..
Ik had 'm nog niet gezienquote:Pinksteren is een Christelijk feest.
We vieren dat de apostelen na de dood van Jezus naar Landgraaf trokken om met een roze hoedje op naar bands te kijken die al twintig jaar uit de mode waren
Eindelijk weer eens een plaat die ik ken.quote:
The Beatles kende je niet?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een plaat die ik ken.
Ik heb ook echt maar zes bekende nummers langs horen komen hoorquote:Op zondag 20 mei 2018 13:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een plaat die ik ken.
Hurricane, Redemption Song zeggen je niets?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 13:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hurricane, Redemption Song zeggen je niets?
dat geloof ik wel ja. al heb ik er geen verstand van.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:11 schreef MTheBassman het volgende:
Dit was echt zo moeilijk op Guitar Hero vroeger
Elke keer als die grote solo kwam scheet ik echt bijna in mijn broek. Een van de snelste solo's van het spelquote:Op zondag 20 mei 2018 13:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat geloof ik wel ja. al heb ik er geen verstand van.
Daarom ben je maar bassist geworden?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:11 schreef MTheBassman het volgende:
Dit was echt zo moeilijk op Guitar Hero vroeger
Ik speelde eigenlijk al bas toen ik met GH begonnen wasquote:
Ik heb nog nooit Guitar Hero gespeeld...quote:Op zondag 20 mei 2018 13:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik speelde eigenlijk al bas toen ik met GH begonnen wasIk zie GH ook totaal niet hetzelfde als echt spelen.
Die solo is ook helemaal niet te volgen. Lijkt alsof hij maar wat aanklooit.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Elke keer als die grote solo kwam scheet ik echt bijna in mijn broek. Een van de snelste solo's van het spel
Ook niet wat fingerspitzengefül op Still Loving You ofzo?quote:
Die zal ik wel kennen dan.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:16 schreef peaceman het volgende:
Voor Melting: hierna komen twee echt onbekendere liedjes
En deze gaat hij zeer waarschijnlijk spelenquote:
Die kans zit er wel in ja.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die solo is ook helemaal niet te volgen. Lijkt alsof hij maar wat aanklooit.
quote:Op zondag 20 mei 2018 13:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
En deze gaat hij zeer waarschijnlijk spelen
quote:Op zondag 20 mei 2018 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook niet wat fingerspitzengefül op Still Loving You ofzo?
quote:Op zondag 20 mei 2018 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ondertussen wat scrumbled eggs met “bacon” aan het maken
daar hoef je je dit keer niet voor te schamen... en ook niet voor die erna.quote:
GH is ook vrij beroerd wanneer je sommige nummers ook echt kunt spelen...quote:Op zondag 20 mei 2018 13:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik speelde eigenlijk al bas toen ik met GH begonnen wasIk zie GH ook totaal niet hetzelfde als echt spelen.
Nu ben ik bang dat ik die niet ga kennenquote:Op zondag 20 mei 2018 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar hoef je je dit keer niet voor te schamen... en ook niet voor die erna.
Als je die daarna niet kent... tja.. dan is er geen hoop meer.
Ik zou me kapot ergeren aan die drumfills die je de hele tijd zelf in moet vullen. Geef mij maar gewoon de volle chart.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
GH is ook vrij beroerd wanneer je sommige nummers ook echt kunt spelen...
Zat regelmatig te hoog op de hals om er achter te komen dat daar helemaal geen knopjes zitten.
Rock Band is ook een stuk leuker. Lekker drummen als Lars Ulrich
ik niet...quote:Op zondag 20 mei 2018 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu ben ik bang dat ik die niet ga kennen
[..]
Je hebt gelijkquote:
Deze staat zelfs bij mij niet zo hoogquote:
Dacht Melting dat dit Radiohead was of heb ik iets gemistquote:
misschien bij mij zo hoog, omdat ik het ook tweemaal live meemaaktequote:Op zondag 20 mei 2018 13:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deze staat zelfs bij mij niet zo hoog
Klopt, er zitten behoorlijk wat fouten in.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zou me kapot ergeren aan die drumfills die je de hele tijd zelf in moet vullen. Geef mij maar gewoon de volle chart.
Overigens is het inderdaad niet representatief met echt spelen. Black Sunshine op de bas is op Guitar Hero echt vreselijk moeilijk terwijl de baslijn in het echt prima te doen is.
Door de jingle dacht Melting dat Radiohead zou komen, denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dacht Melting dat dit Radiohead was of heb ik iets gemist
die dacht dat na de jingle Radiohead kwam... tenminste dat neem ik aan.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dacht Melting dat dit Radiohead was of heb ik iets gemist
quote:Op zondag 20 mei 2018 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Door de jingle dacht Melting dat Radiohead zou komen, denk ik.
precies dat stukje jaquote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Door de jingle dacht Melting dat Radiohead zou komen, denk ik.
Ik hoorde dit nummer al toen ik Meltings opmerking las, dus ik snapte het al nietquote:Op zondag 20 mei 2018 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
die dacht dat na de jingle Radiohead kwam... tenminste dat neem ik aan.
Veel belangrijker: Kent Melting dit nummer?
Zou Diaan daar nu inzitten ja?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel belangrijker: Kent Melting dit nummer?
Daar antwoord ik niet eens op.quote:
Vrij normaal hoor, na een killingquote:
deze ken je ook niet...quote:Op zondag 20 mei 2018 13:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar antwoord ik niet eens op.![]()
Deze zegt me tot nu toe niks.
Ja, da's ook weer zoquote:Op zondag 20 mei 2018 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vrij normaal hoor, na een killing
Heel soms is het wel ongemakkelijk als ik op mijn werk zit. Maar ik hou hem wel.quote:
Maak je maar op voor een lange zit.quote:
Dat is je vergeven!quote:Op zondag 20 mei 2018 13:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar antwoord ik niet eens op.![]()
Deze zegt me tot nu toe niks.
je liet nog ruimte over.. je zei: tot nu toe..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |