SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
lastig te vinden waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
Zouden ze allemaal op zoek zijn naar dit topic?
Geef radio 2 maar weer de schuld.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:25 schreef peaceman het volgende:
Uiteraard draai ik de lange versie en niet de geknipte radio 2 versie.
weet ik, maar dan nog kan radio 2 de betere versie draaien..quote:Op zondag 20 mei 2018 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geef radio 2 maar weer de schuld.
Die single hebben ze zelf laten knippen.
Radio 2 moet gewoon de singleversies draaien, of zoals dat tegenwoordig heet de radio edit, daar is het radio voorquote:Op zondag 20 mei 2018 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet ik, maar dan nog kan radio 2 de betere versie draaien..
Bij Radio 49 doen we niet aan die onzin.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Radio 2 moet gewoon de singleversies draaien, of zoals dat tegenwoordig heet de radio edit, daar is het radio voor
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Radio 49 doen we niet aan die onzin.
Da's te merken aan het verschil in aantal luisteraarsquote:Op zondag 20 mei 2018 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Radio 49 doen we niet aan die onzin.
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's te merken aan het verschil in aantal luisteraars
Daarom ook geen Marco B, 3js, sick en mimon en Trijntje kijk me eens scheel zijn in mijn lijst.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
of de 'radioversie van whole lotta love waarbij het middenstuk'ontbreektquote:Op zondag 20 mei 2018 11:31 schreef ToT het volgende:
Radioversies!Zoals met Paradise by the dashboardlight enzo....
Dat nummer an sich heb ik veel te vaak gehoord en hoef het ook echt niet meer te horen, maar de radioversie is ÉCHT een verkrachting zeg!
Kwaliteit > kwantiteitquote:Op zondag 20 mei 2018 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als dit op de radio komt, zet ik de radio uit. Verkrachtingen hoef ik niet te horen. Draai 'm dan gewoon niet.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
of de 'radioversie van whole lotta love waarbij het middenstuk'ontbreekt
Goedemorgenquote:Op zondag 20 mei 2018 11:38 schreef Symphonic het volgende:
Nu papa was a rolling stone er achteraan, en je hebt een kwartier lang gratis de Stones
Goedemorgen
ik weet hetquote:Op zondag 20 mei 2018 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goedemorgen
die is al lang geleden voorbij gekomen...
Kensington natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:40 schreef peaceman het volgende:
Straks op nummer 57 het enige nummer wat al sinds 1987 in al mijn lijstjes te vinden is geweest.
die bestonden gelukkig nog niet toen.quote:
Daarvoor hoef ik de lijst niet te checken, da's inmiddels al FOK basiskennis.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:40 schreef peaceman het volgende:
Straks op nummer 57 het enige nummer wat al sinds 1987 in al mijn lijstjes te vinden is geweest.
Voor jou wel jaquote:Op zondag 20 mei 2018 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik de lijst niet te checken, da's inmiddels al FOK basiskennis.
I'll remember it..quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 1e single van tong80 was Sailing van Rod Stewart, cafca deed stoute dingen op Still Loving You van Scorpions en dat nummer staat al sinds 1987 in peaceman's lijst.
Easy.
Dat was ik toen nog niet... ik wist nog niet beter... overigens was het destijds een top 50, met een (achteraf) verschrikkelijke nummer 1.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je was er wel snel bij, want dat nummer is ongeveer van december 1987.
Beetje snel he, voor iemand die zo tegen de waan van de dag is bij lijstjes, hm?
You want love van Mixed Emotions?quote:Op zondag 20 mei 2018 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was ik toen nog niet... ik wist nog niet beter... overigens was het destijds een top 50, met een (achteraf) verschrikkelijke nummer 1.
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
You want love van Mixed Emotions?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |