SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Gohquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:35 schreef peaceman het volgende:
113 Radiohead - Last Flowers
(de laatste Radiohead vandaag!)
Ze zijn dan ook nogal divers en mede daarom vind ik ze best wel goed...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
Dit is weer heel anders dan National Anthem
Is niets mis meequote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oscar is er weer ingetuind.... precies bij Radiohead
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:38 schreef knokkels het volgende:
Goed gesprek gehad met de islamitische slager hier.
ik: 1 kilo gehakt graag.
slager: Vet of zonder vet?
ik: met vet graag
slager: Zonder vet beter. Alsjeblieft![]()
Good talk! Thanks
* OscarMopperkont zal vandaag even niks zeggenquote:
Je had ook precies tijdens U2 in kunnen tunenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oscar is er weer ingetuind.... precies bij Radiohead
Dat zijn de betere gesprekkenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:38 schreef knokkels het volgende:
Goed gesprek gehad met de islamitische slager hier.
ik: 1 kilo gehakt graag.
slager: Vet of zonder vet?
ik: met vet graag
slager: Zonder vet beter. Alsjeblieft![]()
Good talk! Thanks
Daar is nog de optie tussen pre 1995 en na 1995quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had ook precies tijdens U2 in kunnen tunen
Nee, dat probeerde hij je toen alleen maar wijs te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
@TT: Was je ook al niet op weg naar de laatste 100 bij de eerste uitzending?
En 1995 zelf dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar is nog de optie tussen pre 1995 en na 1995
Ja, geen idee. Het was Bad.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar is nog de optie tussen pre 1995 en na 1995
Excuus, pre 1988 en alles er naquote:
schijt aan de buren.... volume op 11!quote:
Quote voor het nageslacht. Oscar excuseert zichquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Excuus, pre 1988 en alles er na
heb ik nog niks van gehoord, maar het album waar deze op staat is wel heel fijn!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat nieuwe album van APC is wel erg matig trouwens.... ze hadden het beter niet uit kunnen brengen.
Mijn beneden buurvrouw is sinds vandaag verhuisd... dus al zet ik hem op 20, geen burenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
schijt aan de buren.... volume op 11!
Niet lang nadat jij er bent gaan wonen. Zou toch te denken moeten zetten..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn beneden buurvrouw is sinds vandaag verhuisd... dus al zet ik hem op 20, geen buren
Het oude werk is niks mis mee... ik had dus wel zin in een nieuw album, maar neequote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb ik nog niks van gehoord, maar het album waar deze op staat is wel heel fijn!
De bovenbuurman gaat ook wegquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet lang nadat jij er bent gaan wonen. Zou toch te denken moeten zetten..
Die moet ik nog steeds helemaal luisteren. Wat ik ervan gehoord heb vond ik niet echt verkeerd klinken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat nieuwe album van APC is wel erg matig trouwens.... ze hadden het beter niet uit kunnen brengen.
Wie kopt 'm in, mensen?quote:
Tja, die stank van mijn bak is gewoon niet te hardenquote:
Beide huizen zijn nu onverhuurbaar verklaard?quote:
Koos Alberts - Ik verscheurde je fotoquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:50 schreef peaceman het volgende:
Er komen ook nog wel echte klassiekers langs hoor..
Too easyquote:
Zo'n klein prikvingertje met altijd veel te scherpe nagels in je oog is geen pretje, kan ik je vertellen...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:52 schreef peaceman het volgende:
109 Kate Bush - The Man With The Child In His eyes
Why don't you have a seat. Right.. there.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Child predator alert.... the man with a child in his eyes......
Hopelijk spelen ze deze op DTRHquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:55 schreef peaceman het volgende:
108 Black Rebel Motorcycle Club - American X
The 5th, Die Schöne Blaue Donau, Het Zwanenmeer, Radetzky Mars, Wedding March.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:50 schreef peaceman het volgende:
Er komen ook nog wel echte klassiekers langs hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |