NEE!!! Ik ben even huilenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 17:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Bij de Jumbo zie ik hem niet meer, dan zou het ook Original moeten heten ofzo.. Want de "gewone" hebben ze juist vernieuwd met zoetstof-troep erin.
Gezellig en lekker! Behalve de suikerspinquote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
uit eten geweest.. kermis hierzo,biertje hier, biertje daar, suikerspin en een oliebol, beland bij mijn favo italiaan... ik had grote gegrilde garnalen,salade, pizzabroodjes en bak frieten
Ziet er puik uitquote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:27 schreef golfer het volgende:
Dit en meer [ afbeelding ] bij een brasserie in Haarlem.
heb gegoogled maar die allergie bestaat niet..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet er op letten want ben allergisch voor zoetstoffen.
Gewone fanta (orange) kun je gewoon kopen. Als een van de weinige nog.
Ik heb niet gegoogled maar ik verzin geen knallende hoofdpijn wat ik iedere keer van een slok drank met zoetstoffen of een hap ananas krijg...quote:Op zondag 20 mei 2018 09:48 schreef lighted het volgende:
[..]
heb gegoogled maar die allergie bestaat niet..
Waar vertrekken jij en miep heen?quote:Op zondag 20 mei 2018 12:10 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
O.a.Zalm-advocado hapje i.c.m. een wijntje wegwerken alvorens we verder trekken.
Opvolgend
[ afbeelding ]
Limo i.c.m een rose bubbel en sigaartje. Tis tenslotte eerste Pinksterdag.
Nu met water met melk is ie echt lekker.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:03 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik heb nog een zakje liggen met die smaak om te proberen.
Wat deed je erbij, melk?
Er staat trekken hequote:
Vaker gaan!quote:Op zondag 20 mei 2018 15:02 schreef Atak het volgende:
Vandaag ga ik aan de Thai. Lekker heet en kruidig. Dat wordt weer diarree maar ik heb morgen vrij dus dat is geen problemo.
Jep, het went op een gegeven moment. Als je maar doorgaat.quote:
1 x per maand is genoeg. Meestal kan mijn maag er wel tegen maar soms maken ze het te heet en dan weet je het wel. Heet vind ik wel lekker maar als ik de volgende dag de wc-pot vul is dat ook niet fijn.quote:
Dr. Langenick ?quote:Op zondag 20 mei 2018 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb niet gegoogled maar ik verzin geen knallende hoofdpijn wat ik iedere keer van een slok drank met zoetstoffen of een hap ananas krijg...
Jij hebt dezelfde stopwatch als Jamie Oliver?quote:Op zondag 20 mei 2018 21:10 schreef Sicstus het volgende:
Een simple maaltijd met makreel, rijst en groente. In 5 minuten op tafel.
Eh hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2018 21:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde stopwatch als Jamie Oliver?
Jamie heeft toch van die 15 minutes meals die niemand in 15 minuten op tafel krijgt?quote:
Je moet ook gewoon filets van 1 stuk kopen, niet die blokken die uit meerdere stukjes zijn samengesteld. En verder, maar 1x keren tijdens het bakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:41 schreef Atak het volgende:
Kabeljauw gebakken. Wat een kut vis zeg. Het blijft nooit heel.
Ik weet niks van Jamie, maar mijn 5 minuten gaan in vanaf foto 1, dus dan heb ik alle ingredienten al klaarstaanquote:Op zondag 20 mei 2018 21:29 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Jamie heeft toch van die 15 minutes meals die niemand in 15 minuten op tafel krijgt?
Jouw 5 minuten lijken me niet euh haalbaar. Spullen bij elkaar verzamelen kost me al 2 minuten.
Of oven.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:30 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon filets van 1 stuk kopen, niet die blokken die uit meerdere stukjes zijn samengesteld. En verder, maar 1x keren tijdens het bakken.
Mocht het dan nog niet lukken, haal m voor het bakken door de bloem.
Eten ziet er heerlijk uit, maar staat er nu een open vuilnisbak?quote:Op zondag 20 mei 2018 23:41 schreef Iwanius het volgende:
Late avondhap
[ afbeelding ]
Maar weer eens deze aloude dimsum combo genomen i.c.m.o.a een biertje.
Aansluitend
[ afbeelding ]
Rummetje (Zacapa Anniversario),frisje en een bakkie 'pleur'.Tis tenslotte zondagavond laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |