Dr. Langenick ?quote:Op zondag 20 mei 2018 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb niet gegoogled maar ik verzin geen knallende hoofdpijn wat ik iedere keer van een slok drank met zoetstoffen of een hap ananas krijg...
Jij hebt dezelfde stopwatch als Jamie Oliver?quote:Op zondag 20 mei 2018 21:10 schreef Sicstus het volgende:
Een simple maaltijd met makreel, rijst en groente. In 5 minuten op tafel.
Eh hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2018 21:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde stopwatch als Jamie Oliver?
Jamie heeft toch van die 15 minutes meals die niemand in 15 minuten op tafel krijgt?quote:
Je moet ook gewoon filets van 1 stuk kopen, niet die blokken die uit meerdere stukjes zijn samengesteld. En verder, maar 1x keren tijdens het bakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:41 schreef Atak het volgende:
Kabeljauw gebakken. Wat een kut vis zeg. Het blijft nooit heel.
Ik weet niks van Jamie, maar mijn 5 minuten gaan in vanaf foto 1, dus dan heb ik alle ingredienten al klaarstaanquote:Op zondag 20 mei 2018 21:29 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Jamie heeft toch van die 15 minutes meals die niemand in 15 minuten op tafel krijgt?
Jouw 5 minuten lijken me niet euh haalbaar. Spullen bij elkaar verzamelen kost me al 2 minuten.
Of oven.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:30 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon filets van 1 stuk kopen, niet die blokken die uit meerdere stukjes zijn samengesteld. En verder, maar 1x keren tijdens het bakken.
Mocht het dan nog niet lukken, haal m voor het bakken door de bloem.
Eten ziet er heerlijk uit, maar staat er nu een open vuilnisbak?quote:Op zondag 20 mei 2018 23:41 schreef Iwanius het volgende:
Late avondhap
[ afbeelding ]
Maar weer eens deze aloude dimsum combo genomen i.c.m.o.a een biertje.
Aansluitend
[ afbeelding ]
Rummetje (Zacapa Anniversario),frisje en een bakkie 'pleur'.Tis tenslotte zondagavond laat.
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 20 mei 2018 20:25 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een Indiaas AVG'tje.![]()
Lamb Raan (dat is lamsbout zonder bot gemarineerd in specerijen, knoflook, gember, yoghurt en amandelmeel) met saag van waterspinazie en gestoomde rosevalaardappeltjes. Precies waar ik zin in had.![]()
Ah, soep met stokjesquote:Op zondag 20 mei 2018 23:41 schreef Iwanius het volgende:
Late avondhap
[ afbeelding ]
Maar weer eens deze aloude dimsum combo genomen i.c.m.o.a een biertje.
Aansluitend
[ afbeelding ]
Rummetje (Zacapa Anniversario),frisje en een bakkie 'pleur'.Tis tenslotte zondagavond laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |