nu nog ijshockey?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 04:56 schreef sp3c het volgende:
lang weekend ook!
ijshockey WK gaat naar de finales, alles is goed in de wereld
Wakker geworden voor wc bezoek en aangezien er over een half uur toch een wekker afloopt ga ik daarna pas weer terug mijn nest in.quote:
ah lekker man.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wakker geworden voor wc bezoek en aangezien er over een half uur toch een wekker afloopt ga ik daarna pas weer terug mijn nest in.
5-0 verliezen van den haagquote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat gaat Ajax doen dit weekend
Ah Thanks.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:38 schreef DerRabbit het volgende:
Zit ado dan nog in de play offs voor Europees voetbal?
Verbouwen?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn buren zijn momenteel klachtwaardig
hebben ze op hun dakterras een mega grote partytent gezetquote:
Waarom zou je Überhaupt een partytent op een dakterras willen zetten als je een tuin hebtquote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hebben ze op hun dakterras een mega grote partytent gezetals ze dat nou lekker in de tuin doen ipv op 3 hoog. Uitzicht belemmerend
ja dat ookquote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je Überhaupt een partytent op een dakterras willen zetten als je een tuin hebt
heb ik ook he. Valt opzich mee hoor maar we hebben beide een opbouw laten doen tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:53 schreef DerRabbit het volgende:
Wel een tyfus hoog huis als je op 3 hoog nog een dakterras hebt
Ah, dat verklaart wel. Vandaar ook het dakterras.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb ik ook he. Valt opzich mee hoor maar we hebben beide een opbouw laten doen tegelijkertijd.
siquote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart wel. Vandaar ook het dakterras.
Als vanmiddag vanavond is, blijft vannacht en morgenvroeg dan wel nog hetzelfdequote:
lolquote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als vanmiddag vanavond is, blijft vannacht en morgenvroeg dan wel nog hetzelfde
Dat zal je vandaag wel krijgen want mijn vriend heeft gisteren 2500 bij die flikkers moeten aftikken of zijn auto werd in beslag genomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd waar blijft het belastinggeld
Ik heb het gister binnen gekregenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd waar blijft het belastinggeld
mijn vriendin heeft op 26 april haar brief gehad met dat ze moest betalen maar ik nog helemaal niets terwijl ik terug krijg. Dit gaat anderen jaren heel anders en dan ontvangen we netjes tegelijkertijd de brief. Ik vind dit best opmerkelijk, maar zal wel een zeur zijn ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2018 06:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zal je vandaag wel krijgen want mijn vriend heeft gisteren 2500 bij die flikkers moeten aftikken of zijn auto werd in beslag genomen.
Eetze, makkerquote:Op vrijdag 18 mei 2018 06:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar effe ontbijtje bij elkaar schrapen
Als ze moeten innen zijn ze er als de kippen bij, maar betalen doen ze lekker op t gemakje.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft op 26 april haar brief gehad met dat ze moest betalen maar ik nog helemaal niets terwijl ik terug krijg. Dit gaat anderen jaren heel anders en dan ontvangen we netjes tegelijkertijd de brief. Ik vind dit best opmerkelijk, maar zal wel een zeur zijn ofzo
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 18 mei 2018 06:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ze moeten innen zijn ze er als de kippen bij, maar betalen doen ze lekker op t gemakje.
morgen nog een aantal uurtjesquote:Op vrijdag 18 mei 2018 06:35 schreef Already_in_use het volgende:
Vanavond weekend of morgen ook nog een dagje werken?
Maar wel een extra dag erbijquote:Op vrijdag 18 mei 2018 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
morgen nog een aantal uurtjes
Nee al lekker weekend. Jij wel werken?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 06:51 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen alreadyOok werken vandaag?
Ja straks in de middag. Wel lekker hoor, weekend van 4 dagenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 06:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee al lekker weekend. Jij wel werken?
O lekkah. Spanje? Zoals Moentjuh zegt? Dan moeten wij jou dus missen hierquote:
Jepquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O lekkah. Spanje? Zoals Moentjuh zegt? Dan moeten wij jou dus missen hier
ook een heerlijk gevoelquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:13 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jij vakantie, ik eindelijk een nieuwe keuken, ramen, plafond, muren, vloer en deur.![]()
Zo'n beetje een nieuw huis dusquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:13 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jij vakantie, ik eindelijk een nieuwe keuken, ramen, plafond, muren, vloer en deur.![]()
Ja, alleen de verbouwing van drie weken niet. Sloop starten we morgen, naha mijn man dan.quote:
jaquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja, alleen de verbouwing van drie weken niet. Sloop starten we morgen, naha mijn man dan.
Ik las ff terug, hier hetzelfde met belastinggeld, altijd betalen en innen met enkele dagen verschil.
Nu nog niets gehoord. Krijg aardig wat terug.
Geen schoolvakantiequote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:20 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nee. 's Ochtends vragen beantwoorden, poedel naar de oppas en werken.
jep, tegelijkertijd verzonden ookquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:19 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Laat mij raden. Jij had ook 1 mrt ingevuld? Net als velen.
Ik las in het betreffende topic de willekeur ook al.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jep, tegelijkertijd verzonden ook
Ik heb het ook niet nodig verder, vind het gewoon merkwaardigquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik las in het betreffende topic de willekeur ook al.
Ik krijg ieder jaar rond de 23e. Gelukkig heb ik het geld niet nodig. Daarvtroost ik mij asn. Zijn er zat die het nodig hebben om een gat te vullen. Naar.
En zo is het!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet nodig verder, vind het gewoon merkwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het is wel lekker veel geld hoor, al moet mijn vriendin aardig wat dokkenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En zo is het!
Ik ging er ook niet vanuit dat jij het nodig had.
Klacht indienen heeft zeker geen zinquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:35 schreef -sabine- het volgende:
Ik maak mij druk om die k u t studie.
Afstudeeronderzoek ligt weer drie maanden te wachten op beoordeling/goedgekeurd te worden.
Officiele klacht ingediend. Zou voor de 29e bericht krijgen. Niks, nada noppes. Gemaild. Weer niks, nada noppes. Boos gemaild. Nu antwoord dat mij woest maakt.
Uitstekend moment om de cursus mindfullnes in te zetten. Ggrrrrr.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:35 schreef -sabine- het volgende:
Ik maak mij druk om die k u t studie.
Afstudeeronderzoek ligt weer drie maanden te wachten op beoordeling/goedgekeurd te worden.
Officiele klacht ingediend. Zou voor de 29e bericht krijgen. Niks, nada noppes. Gemaild. Weer niks, nada noppes. Boos gemaild. Nu antwoord dat mij woest maakt.
Uitstekend moment om de cursus mindfullnes in te zetten. Ggrrrrr.
Heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klacht indienen heeft zeker geen zin
Goed dat de school achter jou staat danquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Ik ben te netjes gebleven.
Mijn schoolleiding gaat zich ermee bemoeien. Mijn studeertermijn zit erop en ontslag zou moeten volgen. Collega's krijgen en kregen om reden van geen diploma ontslag. Deze school is naast mijn deur. Ik hoef niet uit te leggen dat met mijn ziekte ik niet zomaar overal kan werken.
Hopelijk krijg je snel uitslag! Vervelend wel joh zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Ik ben te netjes gebleven.
Mijn schoolleiding gaat zich ermee bemoeien. Mijn studeertermijn zit erop en ontslag zou moeten volgen. Collega's krijgen en kregen om reden van geen diploma ontslag. Deze school is naast mijn deur. Ik hoef niet uit te leggen dat met mijn ziekte ik niet zomaar overal kan werken.
Dat was kort. Hoi borrelnootje , dag borrelnootje 🙂quote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mijn lijflied vandaag![]()
![]()
goedemorgen en doei!![]()
Ja kom al tijd tekortquote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat was kort. Hoi borrelnootje , dag borrelnootje 🙂
Nee,quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen lexy. Nog last van de ontsteking ?
Hier in ieder geval nog genoegquote:
Nou ik kreeg een kuur monuril dat is een oplospoederje moet je opdrinken en hele nacht niet naar de wc en dan moeten de klachten in 3 dagen over zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
Hoe lang duurt het normaal voor het voorbij is ?
Oke. Het zou dus 1 van deze dagen voorbij moeten zijn. Zit je nou dan hele week thuis door de klachten ?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg een kuur monuril dat is een oplospoederje moet je opdrinken en hele nacht niet naar de wc en dan moeten de klachten in 3 dagen over zijn.
Nou Mn blaas is weer oké, moet nu zo naar de huisarts omdat ik heel erg pijn tussen de schouderbladen heb, en benauwd ... hoestenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke. Het zou dus 1 van deze dagen voorbij moeten zijn. Zit je nou dan hele week thuis door de klachten ?
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou Mn blaas is weer oké, moet nu zo naar de huisarts omdat ik heel erg pijn tussen de schouderbladen heb, en benauwd ... hoestenThnxx antibiotica dat je Mn afweersysteem weer ff een tikje hebt gegeven
Dat is zwaar ruk.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou Mn blaas is weer oké, moet nu zo naar de huisarts omdat ik heel erg pijn tussen de schouderbladen heb, en benauwd ... hoestenThnxx antibiotica dat je Mn afweersysteem weer ff een tikje hebt gegeven
Dit inderdaad!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Sterkte en beterschap. Een zieke lexy klopt niet
Dan hou ik het nog liever even bij koffiequote:
quote:
Thnxx limoentje en Rabbit 🤗quote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Sterkte en beterschap. Een zieke lexy klopt niet
longontsteking?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Succes.quote:
Ik wil zuipenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:33 schreef hemarookworst het volgende:
Jullie moeten betalen om te zuipen, ik word betaald om te zuipen
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu ook zin om te gaan zuipen vanavond
quote:
quote:
quote:
bolkuuuuh!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:03 schreef Amoeba het volgende:
Oh t is weer spammen tot er geen morgen meer komt
lekkere herfstbolkquote:
eensquote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moet je zelf het zonnetje i huis zijn