SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ups en downs eigenlijk. Lees heel trouw mee maar weet nooit wat te zeggen. Het is heel zwaar geweest maar we zijn aan het aftellenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:38 schreef Aure het volgende:
Vita![]()
Hoe gaat het eigenlijk met DagenNachtdromer?
Je bent er bijnaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ups en downs eigenlijk. Lees heel trouw mee maar weet nooit wat te zeggen. Het is heel zwaar geweest maar we zijn aan het aftellen
Ben jij ook van ‘hier’? Ik heb daar idd de geslachtsecho geboekt. Ben benieuwd! Ze ging open toen ik op het eindje liep van Luus.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:48 schreef Jentin het volgende:
Hey, Hillievoet, da’s bekend terreinMocht je nog voor pretecho’s willen, Hillz, er zit een relatief nieuw echobureau in de Bellinkstraat daar. Leuk vrouwtje, mooie echo’s!
Oeh!! Daar heb ik tot mijn 23e gewoond. Geboren ook enzo. Eerst in Noord daarna vogelenzang noordquote:Op zondag 27 mei 2018 11:53 schreef Jentin het volgende:
Nah, niet echt: Spijkcity () original hier. Maar mijn teerbeminde werkt wel in Hilliewood en komt uit Den Briel, dus vandaar bekend terrein.
Grappig, zeg! Ik tot mijn 30e, geboren en getogen. Tot mijn 25e in de Hoek gewoond op diverse adressen en toen nog 6 jaar in Vogelenzang-Noordquote:Op zondag 27 mei 2018 12:31 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oeh!! Daar heb ik tot mijn 23e gewoond. Geboren ook enzo. Eerst in Noord daarna vogelenzang noord
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ups en downs eigenlijk. Lees heel trouw mee maar weet nooit wat te zeggen. Het is heel zwaar geweest maar we zijn aan het aftellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |