Misschien heb je hem gesproken, klein wereldjequote:Op woensdag 16 mei 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wij spraken daar nog Nederlanders die ook al alle weken in mei een hotel hadden geboekt
Zo fanatiek ben ik dan ook weer niet, sowieso zijn er nog geen vliegtickets beschikbaar en ik ben van de pakketjes
Nee johquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat echt mijlenver uit elkaar ligt. Als in, vliegtuigafstand. Ik weet ook niks.
Da heb je geluk. Al is het denk ik alleen op een pc.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie niks aan reclame zolang ik op de stokoude iPad post
Dat las ik inderdaad. Ik was ook gelijk daar gaan kijken, toen die pop up voor de tweede keer kwam. Pop ups met geluid, echt...quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... Loopt ook al een topic over in FB.
Ondanks dat zelfs.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]En dat ondanks de vele go home you're drunk opmerkingen.
Haha, niet zo heel veel. Hij komt uit Duitsland, beide ouders zijn overleden, hij woont nu in LA in een appartement. Hij werkt zegt hij zelf in een saaie verzekeringsbaan. Hij houdt van koffie.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh Guana, nu ik je toch zie. Mede Matt-crusher die je bent. Wat weet je inmiddels allemaal over hem?![]()
Ik zat vorige week na te tellen, van de 26 finalisten zijn er in Amsterdam uiteindelijk 21 geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:34 schreef ato het volgende:
[..]
Jaaaa, moeten elkaar dan wel vaker opzoeken
quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hihi.dankje.
Maar de nachtelijke gesprekken hier zijn pas echte pareltjes, vooral door Roger en Redefine.
Ik was er toen voor de bruiloft van mijn neef. Al hebben we de rest vd week ook gewoon de toerist uitgehangen. En het was heel ESF-appropriate: de laatste dag dat we daar waren won Dana International het ESFquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een goede tip voor de mensen die dan er naartoe gaan. Ik ga zelf sowieso niet. Als ik naar het ESF had willen gaan, had ik dat dit jaar wel gedaan. Maar ik ga bewust pas (waarschijnlijk) volgend voorjaar naar Lissabon.
Als we nu dreigen Danny als act voor te dragen bij DE COMMISSIE, zou het dan snel weg zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat las ik inderdaad. Ik was ook gelijk daar gaan kijken, toen die pop up voor de tweede keer kwam. Pop ups met geluid, echt...
Hij heeft katten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, niet zo heel veel. Hij komt uit Duitsland, beide ouders zijn overleden, hij woont nu in LA in een appartement. Hij werkt zegt hij zelf in een saaie verzekeringsbaan. Hij houdt van koffie.
Heel veel meer weet ik ook niet
En van self flushing toiletsquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, niet zo heel veel. Hij komt uit Duitsland, beide ouders zijn overleden, hij woont nu in LA in een appartement. Hij werkt zegt hij zelf in een saaie verzekeringsbaan. Hij houdt van koffie.
Ja hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft katten.
Hou je van katten, Guanabana?
Ja die houden wij erin...quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Maar het wordt pas echt lachen wanneer jij weer eens bij je drinkmaatjes bent geweest.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En over 5 tot 6 maanden wordt bekend gemaakt dat Maan Nederland gaat vertegenwoordigen.quote:
Kan. Maar we kunnen ook Jan Smit en Daniël Dekker erop afsturen en dreigen dat die twee de hele dag zijn bezigheden gaan verslaan met commentaar. Dan breekt iedereen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als we nu dreigen Danny als act voor te dragen bij DE COMMISSIE, zou het dan snel weg zijn?
Weet ik niet, ik denk zelf zo rond de 40. Vrouw en kinderen niet, want hij is homo lijkt me/denk ik....quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Hoe oud is hij? Man, vrouw, kinderen?
Ssssht. Laat dat een verrassing voor de newbies.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Maar het wordt pas echt lachen wanneer jij weer eens bij je drinkmaatjes bent geweest.![]()
Israël lijkt mij een prachtig land. En zeker die steden. Zoveel historie en cultuur.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was er toen voor de bruiloft van mijn neef. Al hebben we de rest vd week ook gewoon de toerist uitgehangen. En het was heel ESF-appropriate: de laatste dag dat we daar waren won Dana International het ESF
Ik zou dan bang zijn dat hij het zou aannemen en dat volgend jaar Danny op het ESF podium staat met "Het Fok! Fok! Fok! lied" oid.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als we nu dreigen Danny als act voor te dragen bij DE COMMISSIE, zou het dan snel weg zijn?
Kattenquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft katten.
Hou je van katten, Guanabana?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |