hamburgersquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik morgen patat of hamburgers snacken
Allebei #viesdik toch!?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Woensdag is toch gehaktdag in Nederland?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
als het allebei is zal ik het niet stellen héquote:
een echte Nederlander ben ik toch nietquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Woensdag is toch gehaktdag in Nederland?
Daar ben jij al bijna mee wegquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hey hey easy man denk aan je hart!
quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het allebei is zal ik het niet stellen héviesdik of niet
Slaap zequote:
No linking meisjequote:
Ik had eigenlijk ook al die indruk.quote:
Jah duhhh als je dat nig niet opgevallen was..quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:05 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook al die indruk.
Waarom het je eigenlijk aardappelen in je poll ?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Poll: Wat moet hemarookworst gaan eten?
• Patat
• Hamburger
• Hemarookworst
• Pizza
• Vegetarisch
• Salade
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik wil die kop dan wel zienquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
• Patat
• Hamburger
• Hemarookworst
• Pizza
• Vegetarisch
• Salade
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Waarom het je eigenlijk aardappelen in je poll ?
Ik ben niet zo slim, ik zit namelijk op de ONZquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jah duhhh als je dat nig niet opgevallen was..
Ahhaquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim, ik zit namelijk op de ONZ
hij is recalcitrantquote:
Dus mijn stem doet er weer eens niet toe?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hij is recalcitrant
de poll gaat niks uitmaken![]()
zoals het meestal gaat met stemmenquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dus mij stem doet er weer eens niet toe?
Truequote:Op woensdag 16 mei 2018 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zoals het meestal gaat met stemmen
Hahahaquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
• Patat
• Hamburger
• Hemarookworst
• Pizza
• Vegetarisch
• Salade
Tussenstand:
[ afbeelding ]
was 1 goed antwoord vergetenquote:
Dus ga je gewoon lekker frietjes met mayo eten.quote:
patat eet ik niet zo vaakquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:12 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dus ga je gewoon lekker frietjes met mayo eten.
doe wat je zelf het liefst wilquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Nou vegetarisch heeft wat stemmen en patat is vegetarisch
Wie had het dan over aardappelen?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
patat eet ik niet zo vaak
ben meer van pizza dan
Omdat het friet is gekquote:
bedoel je nou friet?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wie had het dan over aardappelen?
Ja van die goud gele gebruinde aardappel frietjes, lekker toch?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
het kwartje viel
ik dacht wat heeft ie het over
ik ken wel frietchipjesquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ja van die goud gele gebruinde aardappel frietjes, lekker toch?
Wel een naar land lijkt me?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Kom uit het buitenland daar heet het patat!
Sow, das jaren geleden dat ik die voor het laatst gehad hebquote:
die stokjes?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, das jaren geleden dat ik die voor het laatst gehad heb
Daarom juist vegetatiesquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
HRW eet toch alleen maar dikke rookworsten
quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, das jaren geleden dat ik die voor het laatst gehad heb
Lijkt me wel goed voor zijn lijnquote:
Klopt die heb ik echt ook al jaren niet meer geproefd. verkopen ze die nog?quote:
die bestaan nogquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:19 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Klopt die heb ik echt ook al jaren niet meer geproefd. verkopen ze die nog?
Is echt iets wat ik met mijn childhood link in mijn hoofdquote:
Ik kan met herinneren van wel, weet niet zeker of ik ze nu nog zou willen eten want tegenvallen tov mijn herinneringquote:
Frieskistland?quote:
ja preciesquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is echt iets wat ik met mijn childhood link in mijn hoofd
[..]
Ik kan met herinneren van wel, weet niet zeker of ik ze nu nog zou willen eten want tegenvallen tov mijn herinnering
quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is echt iets wat ik met mijn childhood link in mijn hoofd
[..]
Ik kan met herinneren van wel, weet niet zeker of ik ze nu nog zou willen eten want tegenvallen tov mijn herinnering
Ik woon ook het in hoge noorden van Belgiëquote:
Heb je helemaal niets met aardappelen of gewoon met chips en patat specifiek?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]ik zie mezelf zitten op een grasveldje met een kleedje en ranja en stokjeschips picknicken met een vriendinnetje
Ik hoef ze niet want ik lust geen chips
Niks met aardappels eigenlijk!quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je helemaal niets met aardappelen of gewoon met chips en patat specifiek?
patat pindaquote:
Waarquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:22 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik woon ook het in hoge noorden van België
Dat was het beste wat in me opkwam.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tsss matige woordgrap ... oh nee ik vergis me #slecht
Deze meneer is mee met zijn tijd.quote:
Begon beetje een trend te spottenquote:
Hoe heet frietsaus in Nederland trouwens?quote:
Fritessaus of nepmayoquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hoe heet frietsaus in Nederland trouwens?
zaadquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
ja kilo'squote:Op woensdag 16 mei 2018 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
HRW eet toch alleen maar dikke rookworsten
Ik heb hetzelfde met bonen achtige voedsels.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]ik eet ze weleens maar liever niet !
poepquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
peopquote:
Omdat zetmelig? En lust je ook geen aardappelen?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met bonen achtige voedsels.
hoe noem je het dan?quote:
Met een dikke klodder zelfgeklopte roomsausquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja kilo's
Lekker mijn aderen dichtslibben
Beetje, vooral algemene structuur ervan. Kan het niet echt heel goed uitleggen ofzo, maar iets te glibberig aan de buitenkant met een droge nasmaak ofzo. Ik eet om dezelfde reden al helemaal geen champignons terwijl ik ze geblenderd door een soep of saus wel lekker vind.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omdat zetmelig? En lust je ook geen aardappelen?
nou in een biologie boek staat sperma maar dat is ook zo klinisch in een andere contextquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja graag wat context omlijning !
Owhhh champignons godenvoedselquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje, vooral algemene structuur ervan. Kan het niet echt heel goed uitleggen ofzo, maar iets te glibberig aan de buitenkant met een droge nasmaak ofzo. Ik eet om dezelfde reden al helemaal geen champignons terwijl ik ze geblenderd door een soep of saus wel lekker vind.
Niet extreem opwindende term neequote:Op woensdag 16 mei 2018 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou in een biologie boek staat sperma maar dat is ook zo klinisch in een andere context
Oké in die context... spuit je geil .... (nader te kiezen lichamelijk onderdeel) in/op mij!quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou in een biologie boek staat sperma maar dat is ook zo klinisch in een andere context
Okquote:
Ja maar heb al een paar x gepost. But I like itquote:
Goede nummers mogen vaker gepost wordenquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ja maar heb al een paar x gepost. But I like it
Truste!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Truste!
Ik ga ook zo mijn nest opzoeken.
Slaap ze meisjenquote:
Nice, dan ga ik punten scoren.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Truste!
Ik ga ook zo mijn nest opzoeken.
quote:
Dat is wel de bedoeling, ga maar lekker slapen want je bent toch al zo moequote:Op woensdag 16 mei 2018 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
Niet teveel punten pakken in mijn afwezigheid
Ech hequote:
Ik vin die scanias toch eckt wel mooierquote:
Whut?quote:
Echt?quote:
okquote:Op woensdag 16 mei 2018 01:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik vin die scanias toch eckt wel mooier
Wrm?quote:
Ligt er maar aan waar je residentie isquote:
Welken?quote:
21 juni is het pas zomerquote:
wtfquote:Op woensdag 16 mei 2018 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
21 juni is het pas zomer
weet nog steeds niet wie die zangeres is
Er komt heul geen nieuwe klip. ik ga iets anders doen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 01:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
Volgende clip is Rinus en ramona met op de scooter
•
Welken?quote:
eg wel, is niet normaal. gewoon buiten gooienquote:Op woensdag 16 mei 2018 02:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Tsjongejongejongejongejonge wat een gasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Oke post wat. Ik zal niks meer na jou posten dan 🙂quote:Op woensdag 16 mei 2018 03:53 schreef -sabine- het volgende:
Ik wil graag 16e staan. Daarna pik ik geen punt meer
quote:Op woensdag 16 mei 2018 03:53 schreef -sabine- het volgende:
Ik wil graag 16e staan. Daarna pik ik geen punt meer
Dat dusquote:Op woensdag 16 mei 2018 03:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke post wat. Ik zal niks meer na jou posten dan 🙂
leuk!quote:Op woensdag 16 mei 2018 05:40 schreef Already_in_use het volgende:
Mijn dochter gaat vandaag trakteren op school. Dus ik moet zo nog alles in elkaar gaan knutselen.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 05:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mocht ze jarig zijn, van harte gefeliciteerd 🙂
Uh 30 haha. Maar het is niet zo veel werk.quote:Op woensdag 16 mei 2018 05:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wauw en hoeveel moet je er maken ?
Kan ook boze gezichtjes ervan maken haha. Evilquote:Op woensdag 16 mei 2018 05:51 schreef Limoentjuh het volgende:
Ja precies. En deze lachen er ook nog eens bij
quote:Op woensdag 16 mei 2018 05:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan ook boze gezichtjes ervan maken haha. Evil
Trekken ze de handdoek van de traktatie af en al die kinderen beginnen keihard te janken hahahaha....quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 05:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Trekken ze de handdoek van de traktatie af en al die kinderen beginnen keihard te janken hahahaha....
Sorry ik liet me gaan
Ja dat lijkt me beter. Haha.quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ik had ook zoiets ik mn hoofd. Toch mar de lachende gezichtjes dan
Gezellige drukte voor de veranderingquote:Op woensdag 16 mei 2018 06:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gezellige drukte hier op de vroege morgen
Heb je vakantie?quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gezellige drukte voor de verandering
ah je werkt parttime?quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee middag werken. Ben gwn vroeg op. Vakantie zou wel lekker zijn
Jij moet er wel vroeg uit elke dag dan of valt het mee?quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, althans zit in de trein
altijd jaquote:Op woensdag 16 mei 2018 06:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij moet er wel vroeg uit elke dag dan of valt het mee?
dochter van bijna 3quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:08 schreef Already_in_use het volgende:
Heb jij kinderen Moentjuh? En jij Haags?
Nee ik niet. Lijkt me erg moeilijkquote:Op woensdag 16 mei 2018 06:08 schreef Already_in_use het volgende:
Heb jij kinderen Moentjuh? En jij Haags?
snap ikquote:Op woensdag 16 mei 2018 06:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja voorlopig wel. Heb liever fulltime
T is niet altijd even makkelijk nee. Je moet je leven er wel op aanpassen. Maar ze zijn ook mijn leven!quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ik niet. Lijkt me erg moeilijk
quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja een dochter lijkt me wel super leuk. Liefst 2
#ALTIJDREADYquote:Op woensdag 16 mei 2018 06:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
T is niet altijd even makkelijk nee. Je moet je leven er wel op aanpassen. Maar ze zijn ook mijn leven!
valt nu nog mee, ze is nog jong. Wordt wel steeds makkelijker nu.quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
T is niet altijd even makkelijk nee. Je moet je leven er wel op aanpassen. Maar ze zijn ook mijn leven!
Ah wat leuk manquote:Op woensdag 16 mei 2018 06:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
2 dochters. 1 van bijna 10 en de andere net 8.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:19 schreef Already_in_use het volgende:
Ik dacht begin vroeg aan kinderen, dan ben ik nog niet zo'n oude vlaai als ze het huis uit gaan.Maar mijn jongste blijft bij mij wonen tot ze 33 is zei ze gisteren
Ze zeggen ook dat sex vies is haha.quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Dat zegt toch wat over jou als moeder dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat sex vies is haha.
En ze dat nooit gaan doen
En een string dragen begrijpen ze ook niet.
Ik heb ze een handtekening onder een contract laten zetten. Eens kijken over een jaar of 8.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |