we hebben nu toch zomer...?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:21 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wel een beetje bang dat de zomer dadelijk mislukt. Het patroon van scandihogen zoals we die vanaf februari al vaak hebben gehad is wel hoopgevend, hopelijk zet dat patroon zich door de komende maanden.
En dan van augustus tot april fris en nat. Dan ga ik echt emigrerenquote:Op woensdag 23 mei 2018 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
we hebben nu toch zomer...?![]()
augustus herfst en vanaf oktober de sneeuw in! hoppa
fris boeit me niet zo , nat welquote:Op woensdag 23 mei 2018 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan van augustus tot april fris en nat. Dan ga ik echt emigreren
Ik ben echt zielsgelukkig als ik zonder jas de deur uit kanquote:
Douchenquote:Op woensdag 23 mei 2018 09:02 schreef Twiitch het volgende:
Baaaaaaaah wat was het goor weer om te fietsen vanochtend. Geen regen, niet al te fris maar toch zo'n lekker vochtig gevoel.
dat is waar, ik zat vanochtend al vroeg op de fiets richting werk met korte broek, teenslippers en t-shirt onderweg naar het werk en dan zie ik toch mensen met een dikke (winter)jas aan en denk: wat klopt hier niet...quote:Op woensdag 23 mei 2018 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt zielsgelukkig als ik zonder jas de deur uit kan
Nou... met dit weer...quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat is waar, ik zat vanochtend al vroeg op de fiets richting werk met korte broek, teenslippers en t-shirt onderweg naar het werk en dan zie ik toch mensen met een dikke (winter)jas aan en denk: wat klopt hier niet...
Misschien fietsen ze een veel langere afstandquote:Op woensdag 23 mei 2018 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat is waar, ik zat vanochtend al vroeg op de fiets richting werk met korte broek, teenslippers en t-shirt onderweg naar het werk en dan zie ik toch mensen met een dikke (winter)jas aan en denk: wat klopt hier niet...
Elke dag mop. Maar als ik s'ochtends op de fiets zit ga ik naar m'n werk. Op m'n werk kan ik niet gaan douchen. Jij begrijp nu?quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Jij bent iemand die dus nooit douched.
Werkgever met een fatsoenlijk kantoorpand zoeken danquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Elke dag mop. Maar als ik s'ochtends op de fiets zit ga ik naar m'n werk. Op m'n werk kan ik niet gaan douchen. Jij begrijp nu?
Het is werkelijkwaar een schande.quote:
Haha gaat het feest toch niet door op het laatste moment....quote:
Hier staat ook nog voor de hele komende week 25+ op de planning. Met als hoogtepunt (maar voor mij dieptepunt) zaterdag 30 graden. Ik wil niet tennissen met die hittequote:Op woensdag 23 mei 2018 15:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Valt toch mee? Hier staat nog steeds zeer warm weer op de planning.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? M'n apps geven nog steeds 29ers volgende week. Ben benieuwd.
Ik zou niet klagen met dezequote:Op woensdag 23 mei 2018 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal per regio ongetwijfeld sterk verschillen maar op zaterdag en wellicht maandag na amper nog 25 plussers hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |